Het is zeker niet live te volgen op Tien? misschien ben ik daar ook te vinden weet het nog niet zeker.quote:
nee ik nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zelfs jij als opperpositivo..
Ik ook trouwens.. Ik denk dat het 1-1 of 2-1 wordt.
Jep, hoewel ik er weinig vertrouwen in hebquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:32 schreef BonJovi het volgende:
Gaat er nog iemand morgen?
Keep ya head up we zijn AJAX we gaan ervoorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:57 schreef keijz het volgende:
[..]
Jep, hoewel ik er weinig vertrouwen in heb![]()
Me too.quote:
Ja precies ik ben gevraagd maar ik ga echt niet naar die klote play offsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:05 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Me too.
Ben er helaas bang voor dat die klote play-offs niet weer weggaan als ik zo de reacties lees van mensen. En dan heb ik het over de journalisten, de mensen die het geld zien, de dagjesmensen die de stadions vullen met de PO's, etc.
En de voornaamste reden is dus gewoon geld uiteraard.
De technisch directeur beslist samen met de technische staf (dus ook de coach) en de scouting welke aankopen er gedaan worden.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:23 schreef De_Ananas het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag. Steeds als een speler gehaald wordt is het ''Van Geel goed gedaan'' maar een trainer hoort toch spelers te kopen? Althans, hij moet ze uitzoeken
De Technisch Directeur (Van Geel) is verantwoordelijk voor het spelersmateriaal dat voor handen is. Iedereen hier heeft Van Geel hoog zitten. En terecht, als je kijkt naar het rijtje spelers dat sinds zijn komst zijn aangetrokken:quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:23 schreef De_Ananas het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag. Steeds als een speler gehaald wordt is het ''Van Geel goed gedaan'' maar een trainer hoort toch spelers te kopen? Althans, hij moet ze uitzoeken
Ummm..... ja?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vind iedereen hier Huntelaar zo geweldig?
Hij scoort goals, niet onbelangrijk bij voetbal.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat vind je precies zo goed aan hem?
Alves heeft nog niet eens de helft van de klasse van Huntelaar.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Toch zie ik liever een type Alves voetballende spits, eigenlijk heb ik een haat liefde relatie met huntelaar hij kan de hele wedstrijd waardeloos spelen en elke bal verneuken maar dan komt dat ene pasje goed en dan knikt ie hem er weer heel mooi in, maar maakt hem dat een goede spits of kunnen zoveel meer jongens dat goed of beter?
Dat snap ik ook wel ja maar de aanzet moet natuurlijk komen van Ten Cate aangezien hij met de spelers moet werken. Soms lijkt het wel alsof Van Geel alles zelf doet, ook de scouting.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De Technisch Directeur (Van Geel) is verantwoordelijk voor het spelersmateriaal dat voor handen is. Iedereen hier heeft Van Geel hoog zitten. En terecht, als je kijkt naar het rijtje spelers dat sinds zijn komst zijn aangetrokken:
Huntelaar
Stam
Davids
Perez
Krohn-Dehli![]()
Gabri
Maar het moet gezegd worden dat Ten Cate ook veel invloed heeft op de komst van spelers als bijvoorbeeld Gabri.
Daar heb je gelijk in, al hoop ik wel dat Huntelaar zijn voetballende kwaliteiten goed ontwikkeld zodat hij ook anderen zou kunnen serveren als het nodig is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:20 schreef twi het volgende:
Dat is een soort instinct. Jongens als Huntelaar, Inzaghi, Kezman, Alves en Van Nistelrooij hebben dat gewoon. De ene heeft alleen meer voetballende kwaliteiten dan de ander. Zo kan Huntelaar weer geweldig koppen, heeft Van Nistelrooij snelheid en power en weet Inzaghi altijd het randje buitenspel op te zoeken. Alves heeft het geluk erbij dat hij een pegel van jewelste heeft waardoor hij er volgens mij toch al zo'n 10 extra per seizoen kan maken uit vrije trappen.
Dat is het verschil tussen een spits die er 15 scoort in 't seizoen en 30. Tuurlijk mag Alves komen, maar voor meer dan 10 miljoen koopt iemand anders 'm maar. Hij is ook al 27 geloof ik.
Das knapquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:20 schreef Silenus het volgende:
Dat gemiddelde wat Huntelaar heeft hebben we al sinds 1845 niet meer gehad dus niet zeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |