dat gevoel had ik ook jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Woensdag zag ik ons echt niet zomaar ff winnen. Had er al een slecht voorgevoel over en eigenlijk zag ik al na 10 minuten dat het niks zou worden. Daarom ben ik blij dat het slechts 1-0 is geworden.
inderdaad!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Woensdag zag ik ons echt niet zomaar ff winnen. Had er al een slecht voorgevoel over en eigenlijk zag ik al na 10 minuten dat het niks zou worden. Daarom ben ik blij dat het slechts 1-0 is geworden.
Schilder komt toch terug als linksback, maar hij wil dat zelf volgens mij niet.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:32 schreef Gelderland het volgende:
pff ik had gedroomt dat Patrick weer bij ons speelde. Hij had gelijk een heel mooi goal in de Champions Leaque; Stam draafde met de bal naar voren, speelde Edgar aan de zijkant, Edgar bedient Kluivert en die maakte het fantastisch af
maak me nou niet gekquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:32 schreef Gelderland het volgende:
pff ik had gedroomt dat Patrick weer bij ons speelde. Hij had gelijk een heel mooi goal in de Champions Leaque; Stam draafde met de bal naar voren, speelde Edgar aan de zijkant, Edgar bedient Kluivert en die maakte het fantastisch af
Als dat ooit nog een keer gaat gebeuren ontploft het stadion denk ik.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:32 schreef Gelderland het volgende:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:32 schreef Gelderland het volgende:
denk ik ook.. en het was volgens mij niet direct een finale, maar gewoon een SCHITTERENDE aanval met de topspelers stam/edgar en kluivert die het afmaakt.. met mooie 1-2tjes, driehoekjese en uiteindelijk een schitterende goal..., alles verwerkt in 1 snelle aanvalquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als dat ooit nog een keer gaat gebeuren ontploft het stadion denk ik.
Dat zou leuk zijn ja, maar ik wil dit keer toch wel liever een paar doelpunten meer verschil al is het maar om mijn hart kloppende te houden voor de dan aankomende matches...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:29 schreef RayMania het volgende:
Morgen moet het maar gebeuren, hoe maakt mij niks uit, als we maar met twee goals verschil winnen.
Daarom wil Heracles hem alsnog als linkshalf behouden. En hij wil dat zelf ook heel graagquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:31 schreef S-Two het volgende:
[..]
Schilder komt toch terug als linksback, maar hij wil dat zelf volgens mij niet.
Krijg jij ook een prestatiecontract?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:23 schreef BonJovi het volgende:
Eindelijk weer op het forum na een ban van 2 weken. Patrick kom maar naar huis
Bezuinigen of de prijzen voor de supporters weer omhoog?quote:
Gewoon een speler als Gentenaar ( 600.000 euro p. jaar) laten opzouten scheelt al een hoop.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:15 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Bezuinigen of de prijzen voor de supporters weer omhoog?
bijna iedereen hierquote:
Misschien dat je je ban-waarschuwing ter harte kunt nemen en wat meer nuttige posts kunt plaatsen ipv dit soort posts in het Ajax topic?quote:
Ik bne op het leidse te vindenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:32 schreef BonJovi het volgende:
Gaat er nog iemand morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |