Dat zat ik me ook af te vragen. Hang er dan in ieder geval mooie dingen op ,of iets kunstzinnings zodat het miljonairsachtig aandoet. Dit doet me denken aan m'n tienerkamer van vroegerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:25 schreef Charmian het volgende:
Waarom hebben ze koste wat kost overal van die verschrikkelijke dingen aan de muur hangen?
Ja, en kleurenblindquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:25 schreef mootie het volgende:
Jan..... het is een bed, geen bar!![]()
Jan is toch dyslectisch?![]()
Neem liever als eerst een kijkje tijdens een zware ruzie in de vila.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:25 schreef My_ het volgende:
Wel leuk dat de streamers als eerst een kijkje mogen nemen!
Klotezooi !!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:28 schreef Soury het volgende:
Es staan twee gitaren AHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
En egale muren ben je niet snel zat?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:28 schreef mootie het volgende:
De muurversiering is zo opdringerig, dat ben je dus heel snel zat.
Fijn die idioot krijgt er dus 2.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:28 schreef Soury het volgende:
quote:
true.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:28 schreef mootie het volgende:
interieur.? de bedden en de badkamer en alle meubels zijn gewoon t zelfde, alleen een nieuw behangetje, schilderij, kussen en een lelijke spreiquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
Het heeft wel wat dat nieuwe interieur. Compliment aan Jan![]()
Het is ook makkelijk te veranderenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:28 schreef mootie het volgende:
Hopelijk zitten ze vast gespijkerd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:28 schreef Soury het volgende:
Ongetwijfeld. Kunnen ze mooi gelijk ff het script voor de rest van de avond/ochtend doornemenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:28 schreef Liess het volgende:
Nou die slaapkamer heb ik nou wel gezien.. is dit een originele streamlock?
dan komt paco penja er ook in als nieuwe bewoonerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:28 schreef Soury het volgende:
Dat bedoel ik niet, dit springt zo verschrikkelijk in het oog... je hebt ook subtiele wandversiering.quote:
en ze staan erbij alsof het een altaar is.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:28 schreef Soury het volgende:
Eensch, en de kijk op de historie verschilt ook blijkbaar best snel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het lastige is waar de grens ligt. Revolutionair, held, massamoordenaar. Alles is wat dat betreft betrekkelijk.
Aleen die BAR vind ik echt raar in een slaapkamer, de rest vind ik wel mooi, maar een beetje TE veel in het oog springen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:30 schreef Kinga het volgende:
Misschien is het leeftijdsverschil hier, ik vind die schilderijen en dekbedden echt vet...
quote:
die schilderijen niet nee. Bah Daar raak je zo op uitgekeken. Maar die ene kamer met die gele kussentjes zag er wel oke uitquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:30 schreef Kinga het volgende:
Misschien is het leeftijdsverschil hier, ik vind die schilderijen en dekbedden echt vet...
Het is wel Brian he, die kan allesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Geen paniek, hij kan er maar 1 tegelijk bewerkstelligen.
Nu heeft wel een backup das ernstigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En dat is 1 te veel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:32 schreef yellowfirst het volgende:
Jan des Bouvrie hoef ik ook dus niet in te huren, geldverspilling....de amateur..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |