Ze mogen niet meer naar binnen. Het huis is nu het vaste verblijf van "achter".quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:15 schreef easysatellite het volgende:
hoelaat moge ze naar binne?
Ja....... beetje jammer dat zo iemand tot cultheld wordt verheven zonder dat mensen ook maar enig idee hebben wie er op hun bekertje of sokken staat. ;-/quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Doet me ook aan Dido denken met d'r Mao shirtje.
De combinatie met de Brianesque tekst inclusief spelfaudt op de muur maakt het ook wel echt helemaal af.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Tacky vind ik ook wel een goede omschrijving.![]()
De reet van Jaap misschien....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:16 schreef petraa het volgende:
Ik heb bijgelezen, maar geen reet gemist dus.
Het historisch besef is niet groot maar ik moet zeggen dat je met hem alleen afdoen als massamoordenaar ook wat kort door de bocht bent.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Doet me ook aan Dido denken met d'r Mao shirtje.
en om elke dag een keer tegen aan te lopen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:11 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
ja ok dat kleine tafeltje is nogwel handig voor een drankje of een versnapering.
Dat kleed onder de eettafel en in woonkamer zal waarschijnlijk wel heel snel weg zijn. Het zijn miljonairs, maar normaal eten en drinken kunnen ze niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:19 schreef avonne het volgende:
[..]
en om elke dag een keer tegen aan te lopen.
Ik ben persoonlijk erg benieuwd naar hoe vaak iemand tegen de lamp boven de eettafel zal aanknallen (als hij nog zo laag hangt) en hoe vaak iemand zit te hannessen met het kleed onder de eettafel
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:21 schreef Kaleddis het volgende:
Op stream 1 hoorde ik ze zeggen dat ze klaar zijn. Busje met werkmannen zijn ondertussen weggereden, dus het kan niet lang meer duren![]()
Owja, Jan en Monique zijn wel aanwezig![]()
Het ergste komt nog.... dat niemand van de miljonairs het opvaltquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
De combinatie met de Brianesque tekst inclusief spelfaudt op de muur maakt het ook wel echt helemaal af.
Het is echt reclame voor die stijlloze schreeuwsite, een paar straten verderop.
Kut dan zijn weer beleefdquote:
eigeelquote:
Die spelfaudt is echt tooooooooooooooo muchquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
De combinatie met de Brianesque tekst inclusief spelfaudt op de muur maakt het ook wel echt helemaal af.
Het is echt reclame voor die stijlloze schreeuwsite, een paar straten verderop.
Het lastige is waar de grens ligt. Revolutionair, held, massamoordenaar. Alles is wat dat betreft betrekkelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Het historisch besef is niet groot maar ik moet zeggen dat je met hem alleen afdoen als massamoordenaar ook wat kort door de bocht bent.
Dat is niet zo fraai hequote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:20 schreef itsme het volgende:
Ik heb de streams nu zelf aan. Survivor is afgelopen. een week wachten tot de finale.![]()
Groep 3 van de basisschool van Bel-Air?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:21 schreef mootie het volgende:
Op welke school houd je nou een spreekbeurt over Will Smith.![]()
Ook datquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:24 schreef easysatellite het volgende:
omg wat lelijk die sprei
Vind dat Bar schilderij nou niet iets voor in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:25 schreef mootie het volgende:
Jan..... het is een bed, geen bar!![]()
Jan is toch dyslectisch?![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Vind dat Bar schilderij nou niet iets voor in de slaapkamer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |