De Kano? inderdaadquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:27 schreef Posdnous het volgende:
De kano die sinds donderdag vermist werd
Nou, dat ie dus doot is, lijkt me. Ben je net lekker bezig in dit leven, denk je je even te ontspannen, ga je kanooën in Nederland en verzuip je tussen de watervogels die op je kano schijtenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:36 schreef Snakey het volgende:
Niks mis mee. Je gaat kanoeen en je gaat doot. Whats the problem?
Als iemand dat zou doen zou het prima zijn. Je klinkt voorlopig nog alsof je in het veen zit.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:35 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ben geboren in Emmen, is een prima plek om uit het veen te worden getrokken
Das klote. Maar de meesten zijn niet zo lekker aan de gang in dit leven dus weinig verlies aan die kant.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou, dat ie dus doot is, lijkt me. Ben je net lekker bezig in dit leven, denk je je even te ontspannen, ga je kanooën in Nederland en verzuip je tussen de watervogels die op je kano schijten.
Ik woon inmiddels ergens anders, dus ik ben er al uitquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als iemand dat zou doen zou het prima zijn. Je klinkt voorlopig nog alsof je in het veen zit.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:35 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ben geboren in Emmen, is een prima plek om uit het veen te worden getrokken
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Das klote. Maar de meesten zijn niet zo lekker aan de gang in dit leven dus weinig verlies aan die kant.
Alsof iemand daar maar een boodschap aan zou hebben. Dat je dat zegt maakt jou zo dom.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
ik vind jou echt zo stom hè, weet je dat![]()
Ik wou het gewoon even gezegd hebbenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alsof iemand daar maar een boodschap aan zou hebben. Dat je dat zegt maakt jou zo dom.![]()
Springen, vanaf het Hilton.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:49 schreef jogy het volgende:
[..]. Sommige kunnen wel een rebootje gebruiken
.
Maar de kutste manier lijkt me nog steeds eenzaam in een bejaardentehuis, te seniel om te zeiken, te dom om te schijten en te gehandicapt om zelfmoord te plegen. Dan maar met de kano.
Nee hoor, ik vind haar nu nog sexierquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alsof iemand daar maar een boodschap aan zou hebben. Dat je dat zegt maakt jou zo dom.![]()
Dat heb je al meerdere keren gedaan. Whats your point?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:50 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik wou het gewoon even gezegd hebben![]()
nee, dat gaat te snelquote:
There's no point. Should there be a point?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat heb je al meerdere keren gedaan. Whats your point?
Neuh, die heb je niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
There's no point. Should there be a point?
Vraag er dan niet naarquote:
Klopt...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat je het zo wel snapte
Ik ben nieuwsgierig naar kutjes die pubertjes het hoofd op hol proberen te brengen. Dat ben jij, dus vandaar.quote:
Maar zij mag niet eens seksen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar kutjes die pubertjes het hoofd op hol proberen te brengen. Dat ben jij, dus vandaar.![]()
Ik ben geen kutje en breng niemands hoofd (bewustquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar kutjes die pubertjes het hoofd op hol proberen te brengen. Dat ben jij, dus vandaar.![]()
Ik lees louter positieve feedback van je, pluk een roosquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dank.quote:
Dan ben je nog dommer als ik dacht.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ben geen kutje en breng niemands hoofd (bewust) op hol
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ben geen kutje en breng niemands hoofd (bewust) op hol
![]()
Jij hebt er duidelijk niet veel van begrepen.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan ben je nog dommer als dan ik dacht.![]()
Wat zegt ze dan?quote:
Jawel hoor. Dat gelovigen het geloof nou aanpassen aan wat ze wíllen, tjaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk niet veel van begrepen.
Ga jij eerst je Nederlands maar verbeterenquote:
Vertel mij maar waar in de Bijbel staat dat ik van God geen seks mag hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:20 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dat gelovigen het geloof nou aanpassen aan wat ze wíllen, tja.
Dat meisjes me niet willen, omdat ik alto benquote:
Ja, Snakey, dat is wat je zou moeten doen. Want DAT is heel belangrijk. Ik versta er geen bal vanwat je typt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ga jij eerst je Nederlands maar verbeteren![]()
Heb je al geneukt voor het huwelijk?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk niet veel van begrepen.
Ik zeg niet dat je nooit geen seks mag hebbenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Vertel mij maar waar in de Bijbel staat dat ik van God geen seks mag hebben.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:21 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat meisjes me niet willen, omdat ik alto ben
Ik dacht serieus dat jij me bewust het hoofd op hol bracht, maar nu je dat ontkent, realiseer ik me dat zelfs ook jij me niet wilt
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je nooit geen seks mag hebben
Tuurlijk wil ik je, maar iemand 'het hoofd op hol brengen' is achterbaks, doe ik niet. Ik zeg gewoon tegen je dat ik je wil, weet je ook wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:21 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat meisjes me niet willen, omdat ik alto ben
Ik dacht serieus dat jij me bewust het hoofd op hol bracht, maar nu je dat ontkent, realiseer ik me dat zelfs ook jij me niet wilt
Nee, en ook nog geen huwelijkquote:
Ik ook niet, ik vraag jou waar staat dat ik het niet zou mogen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je nooit geen seks mag hebben
Nu ben ik weer verliefd op jequote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik je, maar iemand 'het hoofd op hol brengen' is achterbaks, doe ik niet. Ik zeg gewoon tegen je dat ik je wil, weet je ook wel.
Tuurlijk niet, WurM neukt alles wat los en vast zit!quote:
En jij denkt dat ik de bijbel uit mn hoofd ken?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vraag jou waar staat dat ik het niet zou mogen.
Jij bent echt de grootste Sc loser die ik de afgelopen tijd heb gezien.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, WurM neukt alles wat los en vast zit!
Daar komt het op neer, ja...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dus je stinkt en wast je kleren nooit?
Echt iedereen disst me vandaagquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jij bent echt de grootste Sc loser die ik de afgelopen tijd heb gezien.
Om te quoten uit 1 Cor. 6 vers 12; "Ik mag alles, maar niet alles is zinvol"quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is dus niet je wilt seksen, maar niet mag seksen?
Niet dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik de bijbel uit mn hoofd ken?.
Neuh, maar als je zulke uitspraken doet zul je ze op z'n minst moeten kunnen onderbouwen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik de bijbel uit mn hoofd ken?.
Snakey... ik mag je steeds meer.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Ik hoop dat je je net zo aan mij ergert als ik aan jou. Dat zou nog eens mooi zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Onderbouw jij God maar eens, praten we daarna verder okay?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:29 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Neuh, maar als je zulke uitspraken doet zul je ze op z'n minst moeten kunnen onderbouwen.
Oh, wacht. Dit is ONZ.
Ik heb niks gezegd.![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:29 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Neuh, maar als je zulke uitspraken doet zul je ze op z'n minst moeten kunnen onderbouwen.
Oh, wacht. Dit is ONZ.
Ik heb niks gezegd.![]()
Je mag als Christen gewoon neuken, tenzij het zinvol is? Eiwit is toch beschermend voor je vagina? Kan het nog zinvoller?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Om te quoten uit 1 Cor. 6 vers 12; "Ik mag alles, maar niet alles is zinvol"
En dan zingen we nu psalm 34.![]()
Jahoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Onderbouw jij God maar eens, praten we daarna verder okay?
Eh, ja, dat kan jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:30 schreef zarGon het volgende:
Je mag als Christen gewoon neuken, tenzij het zinvol is? Eiwit is toch beschermend voor je vagina? Kan het nog zinvoller?
Ik hoef er niet onder uit te komen hoor. Ik herinner me alleen de laatste geloofs discussie met jou nog en veel zinnigs kwam er niet uitquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
JahoorEerst zelf onder een discussie uit proberen te komen en als je dat bent stoer gaan roepen dat ik me maar moet gaan verdedigen. Ik denk het ook wel niet
![]()
Nee, diezelfde flashback had ik, daarom dacht ik, ik laat haar d'r maar mee wegkomen nuquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik hoef er niet onder uit te komen hoor. Ik herinner me alleen de laatste geloofs discussie met jou nog en veel zinnigs kwam er niet uit
Ik erger me totaal niet aan jou. Je bent gewoon dom. Thats it.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Ik hoop dat je je net zo aan mij ergert als ik aan jou. Dat zou nog eens mooi zijn![]()
Ja, en dat weet jijquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik erger me totaal niet aan jou. Je bent gewoon dom. Thats it.![]()
Right. Nou we kunnen wel dezelfde zinnen over en weer gooien maar dat is ook weer zo onzinnig, hè.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, diezelfde flashback had ik, daarom dacht ik, ik laat haar d'r maar mee wegkomen nu![]()
Ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
is dit trouwens de verkapte zaterdag voorpret reltopic?
Precies. En onzinnig doen we niet aan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Right. Nou we kunnen wel dezelfde zinnen over en weer gooien maar dat is ook weer zo onzinnig, hè.
--> TRUquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
voor het slapen gaan:
Niemand heetf me ooit van God's () bestaan iets laten merken, noch Hijzelf, noch verwacht ik dat dat ooit gebeuren
tenzij het ooit wel gebeurt, zal ik nooit en te nimmer geloven in Hem
quote:
Ík doe niet aan onzinnige discussies. JIj doet wél aan onzinnigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Precies. En onzinnig doen we niet aan.
dat eerste:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:37 schreef WurM het volgende:
[..]
--> TRU
Denk je nou echt dat internet door een mens is uitgevonden?![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ík doe niet aan onzinnige discussies. JIj doet wél aan onzinnig.
Tuurlijk. Jij bent perfectquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ík doe niet aan onzinnige discussies. JIj doet wél aan onzinnig.
Laat maar...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat eerste:
dat tweede: wtf?, ik zeg dat toch nergens in mijn zojuist getypte post?
Slaap lekker Lievedadidaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jij bent perfect
Ik ga nu lekker zinnig slapen![]()
Je bent te laatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
BITCHFIGHT!!!
Slaap lekker WurMpie!quote:
Want?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
het zijn dus allemaal hypocrieten bij elkaar1
Ja, zinnige discussies staat gelijk aan perfectiequote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
STERVENDE HOEREN KANKERKACHEL!quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:40 schreef WurM het volgende:
[..]
Heel goed dat je van jezelf erbij zegt dat het om discussies gaat
Achossie. Slaap lekker, kutje.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zoals Q-B al zei, uitvoeren als je het uitkomt. Het staat inderdaad niet letterlijk in de bijbel, maar het wordt wel zo geinterpreteerd dat je het wel kan doen, omdat het niet in de bijbel letterlijk staat.quote:
Bier?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zoals Q-B al zei, uitvoeren als je het uitkomt. Het staat inderdaad niet letterlijk in de bijbel, maar het wordt wel zo geinterpreteerd dat je het wel kan doen, omdat het niet in de bijbel letterlijk staat.
Enzo.
Ja, want hij zat vast al de hele tijd te kijken en te wachten tot ze weg was zodat hij dat kon doenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef WurM het volgende:
[..]
Jij ook
Dapper, nog ff natrappen als een user al richting bed is...
Dat jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zoals Q-B al zei, uitvoeren als je het uitkomt. Het staat inderdaad niet letterlijk in de bijbel, maar het wordt wel zo geinterpreteerd dat je het wel kan doen, omdat het niet in de bijbel letterlijk staat.
Enzo.
Ik bitchfight je helemaal niet. Alles okee?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Nou, dan mag dit topic ook wel op slot.
Kun je niet iemand anders, behalve mij, gaan bitchfighten Snakey?
Ik probeer alleen maar een bitchfight tussen Snakey en mij uit te lokkenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, want hij zat vast al de hele tijd te kijken en te wachten tot ze weg was zodat hij dat kon doen.
. Lul niet zo stom Wurm.
Alleen druivensap;quote:
Hij heeft stiekem zitten wachten totdat ze naar bed konquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef WurM het volgende:
[..]
Jij ook
Dapper, nog ff natrappen als een user al richting bed is...
Ja, dat zei Q_B ook alquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alleen druivensap;
[..]
Hij heeft stiekem zitten wachten totdat ze naar bed kon1
omgquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik bitchfight je helemaal niet. Alles okee?
Ik weet niet of er letterlijk "bier" in de koran staatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ja, want bier is Haram, he Selim?
Bevestiging is altijd goed.quote:
Ik vertrouw dit van geen kantquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik bitchfight je helemaal niet. Alles okee?
iets in de trend van''genotsmiddelen die de menselijke geest onrein maken en beïnvloeden wel toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet niet of er letterlijk "bier" in de koran staat.
Maar het staat er niet letterlijk dus mag je het aanpassen naar wat je wilquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
iets in de trend van''genotsmiddelen die de menselijke geest onrein maken en beïnvloeden wel toch?
nee, dat is heiligschennis en wordt je gestenigd en als je een vrouw blijkt te zijn, eerst verkracht door mannen in een soepjurkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar het staat er niet letterlijk dus mag je het aanpassen naar wat je wil.
*proest*quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:57 schreef WurM het volgende:
Maar wel heel kut, als je gaat kanoën in Emmen en daar dan dood gaat...
Laat je tieten eens zien, zoals je normaal doet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar het staat er niet letterlijk dus mag je het aanpassen naar wat je wil.
Mag niet van God.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Laat je tieten eens zien, zoals je normaal doet.![]()
zie hier, Kijkbuiskinders!, een moderius baggerwverwijderus onder invloed!, Chapeau!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Laat je tieten eens zien, zoals je nomaal doet.![]()
Wel zoals ik het interpreteerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er staat nergens "gij zult uwe tieten niet flashen voor mannen".
jij?, AA cup?, mijn neusquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat wil je met mijn AA cupje anyways?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
maak je eigen bijbel
trusten allen
een zekere Turk met een nametag van jouquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
een zekere Turk met een nametag van jou![]()
Welke film?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is vrijdag, ik heb chocolade voor me en ik download een film.
Slapen1
als je bang bent... moet je onder je bed gaan liggen, verstoppenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beter is ie eng. Kan ik lekker bang me bed induiken
1
Christ, boemans checken die films ookquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:35 schreef enter het volgende:
[..]
als je bang bent... moet je onder je bed gaan liggen, verstoppen![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Christ, boemans checken die films ook1...
Onder mijn bed kijken ze het eerst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |