Ik vind het een zeer geslaagde versiequote:Op donderdag 17 mei 2007 15:07 schreef Blinker het volgende:
Ik vond dit net youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=tH2hu-isE8E
Echt erg
Eens. A Day In The Life is wel echt een prachtnummer (en Lovely Rita is gewoon een ontzettend leuk liedje), maar ik ben ook niet zo weg van Sgt. Pepper. Wel een invloedrijk experimenteel album natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:50 schreef Kolkus het volgende:
Ik vind Sgt. Pepper een goed album, maar er staan mij iets te veel niemendalletjes op.
Nee, geef mij maar Revolver, Rubber Soul en Abbey Road.
Ouwe zakquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:28 schreef Blinker het volgende:
Ik vind het zeker niet overschat en al helemaal niet vergeleken met het vullis dat je tegenwoordig op de radio hoort.
Mja en dat vraag ik me dus af. In hoeverre was dit album werkelijk invloedrijk. Ik denk dat ze met Pepper de rest van popindustrie hebben laten zien wat er in de underground al een tijdje aan de gang was. Avant Garde werd commercieel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Eens. A Day In The Life is wel echt een prachtnummer (en Lovely Rita is gewoon een ontzettend leuk liedje), maar ik ben ook niet zo weg van Sgt. Pepper. Wel een invloedrijk experimenteel album natuurlijk.
That's right.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:39 schreef hello_goodbye het volgende:
Ja, maar The Beatles hebben (inderdaad) wereldwijd bekend gemaakt wat er elders al gebeurde. Pepper was ontegenzeggelijk van grote invloed, maar ook ik vind het bij verre niet het beste Beatles-album. In ieder geval had het voor die tijd de perfecte combinatie tussen underground, experimenteel en regular pop, waardoor het aansloeg bij een GROOT publiek. En daardoor is het dus een van de meest invloedrijke albums ooit. 'Meest invloedrijke' pretendeert ook helemaal niet te zeggen dat Pepper het eerste of beste of wat dan ook was, maar het opende de wereld voor de mogelijkheden die tot dan toe alleen bekend waren bij de happy few. Dat kan gewoon niet ontkent worden.
Ik draai Pepper zelden, trouwens... En na Lucy haak ik af en ik ben pas weer terug bij Pepper reprise...
Da's apart.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:39 schreef hello_goodbye het volgende:
Ik draai Pepper zelden, trouwens... En na Lucy haak ik af en ik ben pas weer terug bij Pepper reprise...
Dat is zo'n eindeloze draaikolkdiscussie... de een roept Pet Sounds, de ander Freak Out, etc. Het lijkt er soms meer om te gaan zich af te zetten tegen de populariteit van de Beatles.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:05 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Mja en dat vraag ik me dus af. In hoeverre was dit album werkelijk invloedrijk. Ik denk dat ze met Pepper de rest van popindustrie hebben laten zien wat er in de underground al een tijdje aan de gang was. Avant Garde werd commercieel.
Het experiment op Revolver is vollop aanwezig. Het ligt er alleen niet zo dik op, als bij Pepper.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:55 schreef Soul79 het volgende:
Sgt. Pepper's is m.i. volkomen geslaagd; het experimenteren op Revolver wil nog niet altijd lukken (Tomorrow never knows)
Dat gaat wel erg ver...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:55 schreef webfreak het volgende:
Ook ik vind Sgt. Pepper erg overschat. Het is in mijn ogen één van de minste Beatles-platen (staat voor mij zo'n beetje gelijk aan Let It Be).
Tomorrow never knows is juist meesterlijk, maar goed smaken verschillen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:08 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg ver...
Ik vind juist Revolver enorm overschat. Het is tegenwoordig nogal modieus om dat het beste album te noemen ipv Peppers. Maar er zijn zoveel zwakke momenten..... Tomorrow never knows is een hoop gekkigheid maar gaat uiteindelijk nergens over, de nummers van Harrison vind ik matig, er staan een hoop gelijkvormige, oppervlakkig-vrolijke riedeltjes op (And your bird can sing, Goodday sunshine, I want to tell you, She said she said etc.), en Yellow Submarine en Doctor Robert vind ik slecht op het irritante af.
Hey Bulldogquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:07 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Het album YS vind ik wel geweldig Op all together now na dan. Als ik dat nummer wil horen ga ik wel naar een zeilvereniging.
Helemaal eens over alles wat je over Sgt. Pepper zegt. In Beatles-termen betekend dat voor mij dat er op Sgt. Pepper's allemaal nummers staan die een 8 waard zijn, op Revolver, Rubber Soul, The White Album (enz.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:55 schreef webfreak het volgende:
Da's apart.
Ik vind Lucy denk ik het slechtste nummer op Pepper.
Nummers als She's Leaving Home, Fixing A Hole, Good Morning vind ik erg goed te pruimen. Al horen die niet bij de top van 't beatles-repetoire.
Ook ik vind Sgt. Pepper erg overschat. Het is in mijn ogen één van de minste Beatles-platen (staat voor mij zo'n beetje gelijk aan Let It Be). Dat sommige mensen het als 'best album ever' bombarderen, kan ik nog steeds niet inkomen.
Het is gewoon een middelmatige plaat, die opvalt vanwege de psychedelische productie, en de suggestie dat het een conceptplaat is (wat niet het geval is).
Ik hoor in de tegenwoordige popmuziek véél meer "Revolver" en "Abbey Road" terug, dan Pepper. Ik denk dan ook dat die albums uiteindelijk een stuk invloedrijker zijn geweest.
Arrggg...je moet nooit stoppen! Muziek is grenzeloos!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:28 schreef mindgames het volgende:
[..]
Helemaal eens over alles wat je over Sgt. Pepper zegt. In Beatles-termen betekend dat voor mij dat er op Sgt. Pepper's allemaal nummers staan die een 8 waard zijn, op Revolver, Rubber Soul, The White Album (enz.) nummers die een 9 waard zijn. Ok, 'A Day In The Life' is een 10 waard. Datzelfde geldt voor mij persoonlijk voor 'Being For The Benefit Of Mr. Kite'....maar ja.....
Ik vind de experimenten op Revolver juist heel erg goed geslaagd. Subtiel, nooit te dik er boven op. Wel aawezig, maar het verpest het nooit. Ze weten precies wanneer ze moeten stoppen. Mijn mening over Revolver is totaal tegenovergesteld met Soul79. Maar inderdaad, smaken verschillen.
Moet er wel ff bij zeggen dat ik Eleanor Rigby, For no one en I'm only sleeping dan weer beter vind dan het meeste op Sgt Pepper.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:28 schreef mindgames het volgende:
Mijn mening over Revolver is totaal tegenovergesteld met Soul79. Maar inderdaad, smaken verschillen.
Wanneer ze moeten stoppen met een experiment verwerken in muziek. Ik bedoel te zeggen, 'Tomorrow Never Knows' bestaat niet uit 10 minuten lang tape-loops en vage geluiden. Het is juist precies goed. De goede geluiden op precies het goede moment. En dat met die apparatuur! Niet dat ze eindeloos doorgaan om het maar 'vaag' te laten lijken of om hun experiment maar uit te kunnen voeren. Dat probeerde ik te zeggen. TNK is, denk ikquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:38 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Arrggg...je moet nooit stoppen! Muziek is grenzeloos!
Maar goed, verder zeer eens met wat joe zegt.
Dan verschillen we van smaak. 10 minuten gekte bij Tomorrowquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:53 schreef mindgames het volgende:
[..]
Wanneer ze moeten stoppen met een experiment verwerken in muziek. Ik bedoel te zeggen, 'Tomorrow Never Knows' bestaat niet uit 10 minuten lang tape-loops en vage geluiden. Het is juist precies goed. De goede geluiden op precies het goede moment. En dat met die apparatuur! Niet dat ze eindeloos doorgaan om het maar 'vaag' te laten lijken of om hun experiment maar uit te kunnen voeren. Dat probeerde ik te zeggen. TNK is, denk ik, mijn favoriete Beatles-nummer. Samen met Ticket To Ride. Samen met Walrus. De perfectie...
Mooi verhaal, Thelonious!!
Mooi verhaal. Jammer alleen dat Pepper je van de lekkere wijven afgehouden heeftquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:45 schreef Thelonious het volgende:
Ik ben het niet met jullie eens.
Sgt Pepper is de meest afgekraakte plaat in de afgelopen 25 jaar, niet de meest overschatte. Sinds de opkomst van de punk is het volgens mij in de mode om die plaat niet goed te vinden.
Ik zou Thriller of een plaat van Pink Floyd nomineren voor de titel meest overschatte plaat.
Sgt Pepper was de eerste plaat die ik had. Ik heb er op mijn 16e bijna iedere dag naar geluisterd.
Deze plaat heeft mij geleerd te luisteren.
De eerste keer dat ik 'm hoorde op mijn walkman viel het vies tegen. Ik was er van overtuigd geweest dat The Beatles mijn band waren, dat ze foutloos waren, maar ik begon toch even te twijfelen. Ik had een rockplaat verwacht met uptempo nummers en zonnige harmonieen.
Maar ik had er 25 gulden voor neergelegd, dus ik beluisterde het bandje nog een keer, en nog een keer. En toen viel het kwartje, en het maakte een oorverdovend lawaai!
Ik was en ben een simpel figuur. Ik hield van lekkere wijven, deed aan voetbal en hield van spanning en sensatie. Ik was zeker in die tijd niet gevoelig voor subtiele zaken, kunst, literatuur, de verfijnde dingen van het leven.
Maar die avond dat ik op mijn bed lag met mijn walkman is er iets verandert. Er is een deur open gegaan, en die open deur heeft mijn leven kleur gegeven.
Ik hou er wel van om dingen te dramatiseren, dus zeg ik: die avond heb ik God gezien. Die avond heb ik mijn eigen toekomst, mijn potentieel gezien. Die avond heeft mijn leven gered.
Die avond heeft mijn leven zin gegeven.
Geen enkel werk heeft mij zo geinspireerd als Sgt Pepper. Nu weet ik dat er vele wegen leiden naar "God", het "Nirvana", of hoe je het wil noemen, maar voor mij was en is het deze plaat. Voor miljoenen mensen is het misschien een plaat van Celine Dion, voor jullie hopelijk een andere plaat van The Beatles.
Revolver is het Oude Testament, Sgt Pepper het Nieuwe.
Sommige mensen hebben een kruis aan de muur hangen, ik een hoes van Sgt Pepper.
Wat mij betreft zijn The Beatles niet groter dan Jezus, maar ze zijn zeker even groot.
And it really doesn't matter if I'm wrong, I'm right.
Sgt Pepper!
![]()
Haha, ik zou ook geen probleem hebben met een 10 minuten outtake van TNK.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:09 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Dan verschillen we van smaak. 10 minuten gekte bij Tomorrow![]()
![]()
Mooi verhaal!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:45 schreef Thelonious het volgende:
Dit is gewoon ONMOGELIJK. Punt uit. Dat KAN gewoon niet! In zo'n wereld wil ik niet leven...!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:45 schreef Thelonious het volgende:
Voor miljoenen mensen is het misschien een plaat van Celine Dion
Sensation Redquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:24 schreef mindgames het volgende:
Hahaha. Smaken verschillen. Maar Celine Dion of Marco Borsato kan ik niet inkomen. Kan ik zelfs heel boos om worden. "Trek met z'n allen de kleur rood aan naar mijn optreden." "Ok, dat doen we dan maar." Kan ik gewoon niet bij.
Als Paul een album uit zou brengen met een kleur in de titel, en vraagt om die kleur naar zijn optreden aan te trekken, zou je het dan niet doen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:24 schreef mindgames het volgende:
Hahaha. Smaken verschillen. Maar Celine Dion of Marco Borsato kan ik niet inkomen. Kan ik zelfs heel boos om worden. "Trek met z'n allen de kleur rood aan naar mijn optreden." "Ok, dat doen we dan maar." Kan ik gewoon niet bij.
McCartney is groter dan God, dus dan welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:29 schreef Rasing het volgende:
[..]
Als Paul een album uit zou brengen met een kleur in de titel, en vraagt om die kleur naar zijn optreden aan te trekken, zou je het dan niet doen?
Lees eerst maar eens Siddartha van Hesse eer je zulke uitspraken doetquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
McCartney is groter dan God, dus dan wel![]()
Nee, want ik kom voor de muziek. Klinkt misschien wat vreemd. Maar ik bedoelde het niet zo arrogant als het er staat. Ik wilde als voorbeeld nemen dat mensen het gewoon voor zoete koek slikken dat bepaalde artiesten elk jaar dezelfde plaat uitbrengen. Ik vind de door mij genoemde artiesten in die post echt het toppunt van walgelijkheid. Wat MrBadGuy zegt is dan wel weer waarquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:29 schreef Rasing het volgende:
[..]
Als Paul een album uit zou brengen met een kleur in de titel, en vraagt om die kleur naar zijn optreden aan te trekken, zou je het dan niet doen?
Ja, 'Feet In The Clouds' is ook hemels.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:35 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ontopic: de nieuwe plaat van Macca is hemels (kut...dus toch god)
Hm, wat is de tekst van Dance tonight ook al weer...?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:26 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ja belachelijk inderdaad! Of als mensen roepen Stamp your feet and clap your hands en dat mensen dat ook daadwerkelijk doen, debiel gewoon!
Dat zal de grap zijn, hahaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:55 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Hm, wat is de tekst van Dance tonight ook al weer...?![]()
Welkomquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:10 schreef lovelyrita het volgende:
Lovely Rita, die plaat luisterde ik toen ik deze naam aanmaakte. Maar ben over het algemeen meer liefhebber van de wat eerdere (lievige en zoete) platen.
hey ik ben niet onze vaders, die of Stones leuk vonden of Beatles. Ik ga ook gewoon 8 juni naar Nijmegen natuurlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:22 schreef ruud_fr het volgende:
durf het bijna niet te zeggen, maar heb de Stones op staan![]()
net Revolver gedraaid
Inderdaad, ik vind het ook iets te makkelijk om te roepen dat Sgt Peppers minder is dan Revolver, White Album of Abbey Road. Bij sommige mensen krijg je het idee dat ze zich meer afzetten tegen Sgt Peppers vanwege de hype er omheen dan vanwege de muziek zelf.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:45 schreef Thelonious het volgende:
Sgt Pepper is de meest afgekraakte plaat in de afgelopen 25 jaar, niet de meest overschatte.
Dat is in mijn geval zeker niet zo. Ik heb er zelf ook een hekel aan als mensen niet naar bepaalde bands of albums willen luisteren, omdat 'iedereen in de pers' er zo enthousiast over is. Dat is onzin, als iets goed is is iets goed. Zoals ik al eerder zei, het is niet dat ik Sgt. Pepper ongelooflijk slecht vind. Ik vind het gewoon één haar minder goed als album, dan de andere albums. Alle nummers op zich zijn goede nummers.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:24 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het ook iets te makkelijk om te roepen dat Sgt Peppers minder is dan Revolver, White Album of Abbey Road. Bij sommige mensen krijg je het idee dat ze zich meer afzetten tegen Sgt Peppers vanwege de hype er omheen dan vanwege de muziek zelf.
whehe okquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:23 schreef lovelyrita het volgende:
[..]
hey ik ben niet onze vaders, die of Stones leuk vonden of Beatles. Ik ga ook gewoon 8 juni naar Nijmegen natuurlijk
klopt ja, was mij ook al opgevallenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:24 schreef rebel6 het volgende:
Tomorrow never knows doet denken aan een nr van de Chemical Brothers (Setting sun), best goed
Eng nummer vind ik dat altijdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:30 schreef lovelyrita het volgende:
lalala little child, little child won't you dance with me?
Ik ook. Net als 'Hey little girl, is your daddy home?'. Krijg je een beetje de creeps van.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:36 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Eng nummer vind ik dat altijd![]()
[afbeelding]
Het is ook niet mijn favoriete album hoor, ik ga voor het meest bekritiseerde Beatles-album, maar ik durf die naam niet eens te noemen want dan word ik uitgelachen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:29 schreef mindgames het volgende:
[..]
Dat is in mijn geval zeker niet zo. Ik heb er zelf ook een hekel aan als mensen niet naar bepaalde bands of albums willen luisteren, omdat 'iedereen in de pers' er zo enthousiast over is. Dat is onzin, als iets goed is is iets goed. Zoals ik al eerder zei, het is niet dat ik Sgt. Pepper ongelooflijk slecht vind. Ik vind het gewoon één haar minder goed als album, dan de andere albums. Alle nummers op zich zijn goede nummers.
Ja, het is maar net wat je eerder hoort he.quote:Waar denk je trouwens dat 'Setting Sun' van The Chemical Brothers van gesampled is? Ook geen toeval dat net Neil Gallagher op die plaat meedoet.
Dank je.quote:Mooie vergelijkingen over Sgt. Pepper.
Welke is dat dan? Zeg het maar tegen mij.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:46 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn favoriete album hoor, ik ga voor het meest bekritiseerde Beatles-album, maar ik durf die naam niet eens te noemen want dan word ik uitgelachen.
[..]
de K van Kras denk ik, want dat is mij nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:39 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Nee, dan liever een meiske dat met een gast van de motorclub er vandoor gaat.
(We didn't know that it was wrongK...wie hoort dat ook?!)
Jup. Plat liverpoolsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:48 schreef rebel6 het volgende:
[..]
de K van Kras denk ik, want dat is mij nooit opgevallen.
Liverpudlian, he? Vooral bij Paul hoor je altijd die zachte 'k' na een 'ng'!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:39 schreef TheGrandWazoo het volgende:
(We didn't know that it was wrongK...wie hoort dat ook?!)
Dat was mn eerste Beatles-LP. Speciaal plekje in mijn hart, met een van de mooiste nummers ooit gemaakt!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:49 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Beatles for sale? Daar is niets mis mee hoor
Let it be is sinds kort m'n favoriet, daarvoor altijd MMT. Kom maar op met de kritiek!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:47 schreef lovelyrita het volgende:
[..]
Welke is dat dan? Zeg het maar tegen mij.
klinkt allemaal goed, maar nu weten we nog niet wat je een van de mooiste nummers ooit gemaakt vindquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:00 schreef lovelyrita het volgende:
Ik luisterde de plaat voor het eerste op de dag dat de lente was aangebroken. Het was een maandagochtend, ik had vrij, en lag lekker naakt in bed met de zon die op me scheen. Warme pistoletjes met brie. En toen die plaat op. Ik had nog nooit zoiets moois gehoord. Mijn eeste kennismaking met de Beatles naast de hits.
Ik hou niet zo van mensen die afgaan op sterrenbeelden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:02 schreef TheGrandWazoo het volgende:
* Naakt in bed
* 2 jaar jonger dan mij
* Leeuw
* Kunstgeschiedenis
* Beatles
Daten?
Ik weet niet wat ik hierop moet zeggen hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:05 schreef TheGrandWazoo het volgende:
*zoekt lachband*
Wat schrijf jij poëtisch!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:00 schreef lovelyrita het volgende:
Ik luisterde de plaat voor het eerste op de dag dat de lente was aangebroken. Het was een maandagochtend, ik had vrij, en lag lekker naakt in bed met de zon die op me scheen. Warme pistoletjes met brie. En toen die plaat op. Ik had nog nooit zoiets moois gehoord. Mijn eeste kennismaking met de Beatles naast de hits.
Hoeveel bewijzen heb je al?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:11 schreef lovelyrita het volgende:
Voor een vak op de UVA maak ik een tentoonstelling over de Paul-is-dead-mythe.
Oh, het gaat over Beatles for Sale. En vooral I'll follow the sun vond ik mooi. Op een gegeven moment bleef ik gewoon bij de platenspeler zitten zodat ik hem steeds opnieuw kon aanzettenquote:
Het enige wat nog ontbreekt is een Parijse hotelkamer en Paul in z'n jonge jaren.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:13 schreef lovelyrita het volgende:
[..]
Zo voelt het toch ook, je eerste kennismaking met Beatles. Ik voelde me er verliefd door
ooooh Paul ja, die foto's doen mijn hart sneller kloppen. Wat een heerlijke jongen (toen)!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:15 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Het enige wat nog ontbreekt is een Parijse hotelkamer en Paul in z'n jonge jaren.
niet, dit is Fok!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:16 schreef lovelyrita het volgende:
hey hoe persoonlijk moet je het nemen als je geen reactie krijgt op priveberichten?
Yeah, yeah, yeah, yeahquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:19 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
niet, dit is Fok!
hier zitten rare kwasten
of diegene is nog niet online geweest
Die K spreekt McCartney zelfs in recente interviews en nummers nog uit. 'Jenny Wren could singK'quote:
Ja, net zoals dat 'Boys' onvervoegd door Ringo gezongen werd. Very strange.quote:
Ik draai de eerste 3 albums eigenlijk nooit meer, iets te vrolijk naar mijn smaak.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:32 schreef hello_goodbye het volgende:
Goeiendag, wat een geleuter!
Rebel6, ik vind Let it be ook heerlijk, hoor! Vond de Naked versie de laatste jaren het beste, maar ik heb onlangs de DESS versies van alle lp's en nu luister ik weer regelmatig de originele LiB. Er zijn eigenlijk diverse albums die ik regelmatig draai en dus de beste vind. Ik zou niet echt een superfavoriet kunnen kiezen, omdat juist de onderlinge afwisseling zo top is! Ik heb het al vaker gezegd dat ik na een album uit de latere periode altijd zin heb in een album uit de vroege periode en dan weer een album uit etc. etc. etc.
Drie keer raden welk album ik morgen als eerste ga draaien, ook mede dankzij lovelyrita.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:43 schreef mindgames het volgende:
[..]
Die K spreekt McCartney zelfs in recente interviews en nummers nog uit. 'Jenny Wren could singK'.
En er is niets mis met Beatles For Sale. Als een groep anno 2007 een album uitbrengt met nummers van het niveau 'I'm a Loser', 'Baby's In Black', 'I'll Follow The Sun', 'Eight Days A Week', 'Every Little Thing', 'I Don't Want To Spoil the Party' en 'What You're Doing'....
Nee, ik kan geen écht favoriet album kiezen.
Daar heb ik totaal geen last van. Vind het een lekker nummer, net als "I'm on fire" van The Boss. De wisswerking tussen de zang van Lennon en de mondharmonica is zo fijn. Little Child, die-die-die, Litte Child, die-die-die.......quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:36 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Eng nummer vind ik dat altijd![]()
[afbeelding]
Het is niet Neil maar Lee Gallagher die dat nummer zingt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:29 schreef mindgames het volgende:
[..]
Waar denk je trouwens dat 'Setting Sun' van The Chemical Brothers van gesampled is? Ook geen toeval dat net Neil Gallagher op die plaat meedoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |