Hehe ok dan. Relaxt!quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:54 schreef MeuL het volgende:
Ja dat zeker, tis nu 10 minuutjes fietsen of 15 min met de bus ( via CS Zwolle ) naar werk, lekker laat opstaan en optijd weer thuis om te koken
Dat gerel op de Brink is idd al jaren zo, ken het niet anders eerlijk gezegd..
Waar ik nu woon heb ik via een soort van Makelaardij geregeld, ( Van der Linden . nl ) ik heb echter niet gekocht maar huur via hen, tis niet echt goedkoop maar ik heb nu wel een leuke tussen woning van 2,5 jaar oud met alles erop en eraan.. het is maar net afhankelijk van wat je uit kan geven mbt het vinden van een leuke woning hiero. Kamers e.d. ben ik niet zo van op de hoogte.
Hoe is het weer btw in Deventer ?
wow! dat is lang! het is niet mijn bedoeling er nog 19 jaar te blijven, tenzij er een groot wonder zich voordoet.quote:
quote:
har harquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:31 schreef descendent1 het volgende:
[..]
![]()
Sitethief woont in Stadhagen. De rest woont wél in Zwolle...![]()
Is dazzo?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:04 schreef rudedeltadude het volgende:
een dorp dat nogal last heeft van leegloop
ja dat klopt. een Jumbo-supermarkt, een bioscoop (ein-de-lijk, maar er komen maar slechts 4 zalen wat ik ervan begrepen heb) en een bowlingcenter.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:55 schreef MeuL het volgende:
Hmm ze zijn toch een aardig complex aan het bouwen tegenover et Saxion? Is er al meer bekend wat daaro zoal inkomt?
daarna maar weer ontopique zwolle![]()
dat weet ik niet. maar we hebben al Luxor he. incl.. patserboys en kogels om je oren. Bovendien gaan de mensen die graag naar de disco willen wel naar Boode, Dieka en in mindere mate ook wel Plaza Di Christo.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:37 schreef MeuL het volgende:
Zo weinig maar voor zo'n groot complex? Had gehoopt dat er ook nog iets van een discotheek of iets dergelijks in zou komen.. daar is ooit sprake van geweest geloof ik ?
Dat station moet dan komen nabij Stegeman Vleeswaren aan de lijn Deventer-Zutphen. Deventer heeft een bedrag gekregen om uit te zoeken hoeveel animo er voor deze lijn zal zijn. Dat is ongeveer een jaar geleden gebeurd. Volgens mij viel het toen wat tegen. Het is dan ook nog maar zeer de vraag of deze er komt. Deventer wil wel graag het OV in de stad verbeteren. Zo bestaat er een kans dat er eind dit jaar een kwartiersregeling voor de stadsbussen komt. In Zwolle hebben ze dat al een miljoen jaar, maar Deventer loopt dan ook en miljoen jaar achter.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:55 schreef MeuL het volgende:
Deventer-Colmschate Zuid ?! waar willen ze die gaan neerpleuren dan?
Dat Burger King verhaal is inderdaad al bijna een mythe, eerst zou ie in het pand komen waar nu praamstra ( boekenwinkel ) zit, toen weer hier toen weer daar.. het zou mij benieuwen..
Luxor met kogels om de oren? Heb er zelf nog een jaartje gewerkt, 3 jaar geleden... toen was het nog niet zovér heen..
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:52 schreef swollywood het volgende:
Goedemorgen!
Dacht ff dat ik nog niet wakker was en in het Deventer-topic terecht gekomen was
ok....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |