Ja!!!! Ik kan dat maar niet onthouden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit MOET iets met Pokémon te maken hebben!![]()
Geacht lief veulentje,quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wonderschone BONG is ook u afgedwaald naar de donkere en tochtige SC-spellonken van het fok fora?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja!!!! Ik kan dat maar niet onthouden.![]()
[WII] Wii points retro gamesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geacht lief veulentje,
Ja inderdaad, na een week alles te vuur en te zwaard te hebben bestreden heb ik besloten om iets luchtigers op te zoeken![]()
Groet,
BONG![]()
Welleckom.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geacht lief veulentje,
Ja inderdaad, na een week alles te vuur en te zwaard te hebben bestreden heb ik besloten om iets luchtigers op te zoeken![]()
Groet,
BONG![]()
Dus je drinkt bier EN je rookt?!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:58 schreef Liess het volgende:
Ik ga maar eens mn tanden poetsen, om vervolgens een sigaretje op te steken...
Laten we het een over jouw leeftijd hebben....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
I KNEW it!
Waarom weet ik dit eigenlijk?!![]()
![]()
Oh Ridder Bong, zelfs de dapperste strijder bezwijkt vroeg of laat onder het vuur van de draak en zal dan vluchten naar veilige oorden om daar te drinken en te zingen met zijn kamaraden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
Geacht lief veulentje,
Groet,
BONG![]()
Staat in mijn profiel, meneerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laten we het een over jouw leeftijd hebben....![]()
Mooi... *stil is*quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh Ridder Bong, zelfs de dapperste strijder bezwijkt vroeg of laat onder het vuur van de draak en zal dan vluchten naar veilige oorden om daar te drinken en te zingen met zijn kamaraden.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mooi... *stil is*
En dat is wat ik nu doe![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:01 schreef BONG4002 het volgende:
Mooi... *stil is*
En dat is wat ik nu doe![]()
![]()
Lobasca Profiel:quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb er alle begrip voor dat je me meneer noemt....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |