abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49324422
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

vind trouwens de meest linkse wel het mooist
Daar lijk jij een beetje op!! En dat is ook een heel interessant fenomeen, ik heb ooit eens gelezen dat je geneigd bent de mensen het mooist te vinden die op jezelf lijken. Meestal wel een "verbeterde versie" zeg maar. Ik ben er daarna op gaan letten en verdomd, 't klopt! (Natuurlijk zijn er wel een paar uitzonderingen, mensen die zó mooi zijn dat bijna iedereen ze wel mooi vindt), maar over het algemeen vind ik de vrouwen die een beetje op me lijken het mooist....

[ Bericht 3% gewijzigd door conleche op 13-05-2007 10:42:52 ]
  zondag 13 mei 2007 @ 10:32:25 #152
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49324436
Stevige vrouwen met lekkere ronde vormen

Ik vind die Dove-vrouwen nog tamelijk aan de dunne kant.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_49324459
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Daar lijk jij een beetje op!! En dat is ook een heel interessant fenomeen, ik heb ooit eens gelezen dat je geneigd bent de mensen het mooist te vinden die op jezelf lijken. Meestal wel een "verbeterde versie" zeg maar. Ik ben er daarna op gaan letten en verdomd, 't klopt! (Natuurlijk zijn er wel een paar uitzonderingen, mensen die zó mooi zijn dat bijna iedereen ze wel mooi vindt), maar over het algemeen vind ik de vrouwen die een beetje op me lijken het mooist....
Dat heb ik ook ja. Eigenlijk alleen maar goed, als jijzelf je eigen schoonheidsideaal bent, toch?
pi_49324476
In dunne reclames lopen ze ook erg vaak met een soort doekje boven het hoofd rond te draaien. Volgens mij is dat zodat je geen rugrolletjes ziet ofzo
Het mooi kotsende meisje.
  zondag 13 mei 2007 @ 10:38:34 #155
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_49324524
quote:
Op zondag 13 mei 2007 09:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ze zijn knap, daarom wordt het sneller geaccepteerd. Als ze een bol/lelijk hoofd zouden hebben dan vodn waarschijnlijk 't merendeel ze niet zo dun
Zou best kunnen, maar ik heb er niet zoveel moeite mee om puur naar het lichaam te kijken..
  zondag 13 mei 2007 @ 10:40:35 #156
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_49324541
quote:

[..]

Er was ook een keer een testje op internet waaruit dat bleek inderdaad. Wel grappig.
pi_49324565
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar dan ben je toch nog niet dik?

Hier is er nog eentje
Het mooi kotsende meisje.
pi_49324576
quote:

[..]

maar dat vond ik toen ik veel zwaarder was ookal....
pi_49324605
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar dat vond ik toen ik veel zwaarder was ookal....
Ik zag net dat ik je verkeerde bericht had gequote, ik bedoelde waar je zei dat je de meest linkse het mooist vond....
pi_49324630
dik zijn ze niet ms, maar wel stevig.

maar "kijk om je heen, iedereen is zo of dikker" is natuurlijk geen argument.
als iedereen opeens 80 weegt bij eenlengte van 170 (dames dan) is gewoon dus iedereen te dik.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 13 mei 2007 @ 10:51:13 #161
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_49324694
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:47 schreef milagro het volgende:
dik zijn ze niet ms, maar wel stevig.

maar "kijk om je heen, iedereen is zo of dikker" is natuurlijk geen argument.
als iedereen opeens 80 weegt bij eenlengte van 170 (dames dan) is gewoon dus iedereen te dik.
Van welke maatstaf ga je nu uit voor dik / te dik?
pi_49324697
Die vrouwen uit de Dove reclame zijn echt niet te dik, maar hebben gewoon een gezonde maat. Wat ik idd wel vind is dat ze allemaal een erg strakke huid hebben zonder oneffenheden, maar te dik zijn ze absoluut niet

En ik zie liever zulke vrouwen dan van die vrouwen waarbij je de ribben kunt tellen.

Ik vind het iig een goeie boodschap die Dove uit brengt, dat je tevreden met je lichaam moet zijn, ook al heb je geen maatje 32. Natuurlijk, overgewicht is niet gezond, maar de vrouwen uit de Dove reclame hebben absoluut geen overgewicht. En ook al heb je wel overgewicht, dan kun je nog best blij met jezelf zijn En als je goed in je vel zit dan heb je dan ook meer motivatie om er wat aan te doen dan wanneer je niet goed in je vel zit.
pi_49324873
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:51 schreef Alicey het volgende:

[..]

Van welke maatstaf ga je nu uit voor dik / te dik?
ja van mezelf

nee, gewoon, het oog, als ik veel vet zie, dan concludeer ik te dik, en te dik is dus niet persé dik.

je ziet toch bijvoorbeeld bij beha bandjes, als je de dames op de rug ziet, van alles eroverheen puilen, buiken die blubberen of over de broekriem hangen, van die rollen als je zit op je buik, dan ben je dus ms niet dik, maar wel te dik.

dat het gros van de dames drie of vier vetrollen heeft als ze zitten en vooroverbuigen doet daar niets aan af, die rollen horen daar eigenlijk niet, is gewoon overtollig vet, maar dat wil niet zeggen dat het dan dus lelijk gevonden dient te worden, of dan men móet afvallen want ongezond.

maar te dik is het wel
  zondag 13 mei 2007 @ 11:07:29 #164
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_49324935
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:03 schreef milagro het volgende:

[..]

ja van mezelf

nee, gewoon, het oog, als ik veel vet zie, dan concludeer ik te dik, en te dik is dus niet persé dik.

je ziet toch bijvoorbeeld bij beha bandjes, als je de dames op de rug ziet, van alles eroverheen puilen, buiken die blubberen of over de broekriem hangen, van die rollen als je zit op je buik, dan ben je dus ms niet dik, maar wel te dik.

dat het gros van de dames drie of vier vetrollen heeft als ze zitten en vooroverbuigen doet daar niets aan af, die rollen horen daar eigenlijk niet, is gewoon overtollig vet, maar dat wil niet zeggen dat het dan dus lelijk gevonden dient te worden, of dan men móet afvallen want ongezond.

maar te dik is het wel
Bedankt voor je toelichting, is me duidelijk zo.

Waarom zou overtollig vet overigens niet horen? Nut heeft het niet bij een goede voedselvoorziening, maar of het dan niet hoort?
pi_49324952
Veel vrouwen trekken ook gewoon een veel te kleine BH of veel te strakke broek aan. Vooral onze Antilliaanse medemens is daar goed in.
pi_49324967
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar dan ben je toch nog niet dik?

Nee maar het is toch logisch dat je cup F hoe mager je ook bent nooit in een maat 38 kan proppen
pi_49325030
De eeuwige discussie is er weer.
pi_49325037
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:07 schreef Alicey het volgende:

[..]

Bedankt voor je toelichting, is me duidelijk zo.

Waarom zou overtollig vet overigens niet horen? Nut heeft het niet bij een goede voedselvoorziening, maar of het dan niet hoort?
nu ga je weer doorzeuren, Alicey, geen zin an , sorry.
overtolllig zou genoeg moeten zeggen.

verder is het allemaal een kwestie van smaak natuurlijk, als je 'te dik' mooi vindt, je voorkeur heeft, zal je het natuurlijk niet "te dik' noemen, maar precies goed.
ook dat doet er niets af aan het feit dat er dan toch sprake kan zijn van teveel vet in verhouding, en teveel vet in verhouding betekent te dik.
pi_49325091
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:09 schreef Isegrim het volgende:
Veel vrouwen trekken ook gewoon een veel te kleine BH of veel te strakke broek aan. Vooral onze Antilliaanse medemens is daar goed in.
yep en waarom doen ze dat, denk je?
omdat ze zichzelf te dik vinden en zichzelf willen bedotten met een maatje minder.

grappig is, dat als een ander dan zegt ze te dik of dik te vinden dat dan weer niet mag

driekwart van vrouwelijk Nederland vindt zichzelf te dik, iedereen Sonja Bakkert lijkt wel, en ook daar mogen ze het zelf wel vinden dat er wat af moet, maar oh wee als een slanker persoon dat zegt (die dus nooit heeft hoeven Sonja Bakkeren, omdat die gewoon niet meer eet dan ze verbrandt)
pi_49325196
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:16 schreef milagro het volgende:

[..]

yep en waarom doen ze dat, denk je?
omdat ze zichzelf te dik vinden en zichzelf willen bedotten met een maatje minder.
Met als gevolg dat ze nog dikker lijken dan ze zijn.
quote:
grappig is, dat als een ander dan zegt ze te dik of dik te vinden dat dan weer niet mag

driekwart van vrouwelijk Nederland vindt zichzelf te dik, iedereen Sonja Bakkert lijkt wel, en ook daar mogen ze het zelf wel vinden dat er wat af moet, maar oh wee als een slanker persoon dat zegt (die dus nooit heeft hoeven Sonja Bakkeren, omdat die gewoon niet meer eet dan ze verbrandt)
Dat is ook wel maf ja.
  zondag 13 mei 2007 @ 11:41:19 #171
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_49325598
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik wilde al net de opmerking maken dat je in de buurt waar ik woon aardig leert relativeren met betrekking tot dik/te dik.
pi_49331060
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 21:50 schreef Samson het volgende:
Misschien ben ik in mn topic niet duidelijk genoeg. Ik heb dus niets tegen iets dikkere vrouwen. Vind t zelf in bepaalde gevallen ook niet lelijk, hangt er helemaal vanaf. Ik vind t alleen fout om dit dmv reclames meer te promoten. Ik vind dat je juist getrainde in vorm zijnde meiden/vrouwen moet laten zien. Waarom is het zo moeilijk om te zien dat er tussen een graatmager model en een soort van rubensvrouw nog wel de nodige kledingmaten zitten?
Ik vind dit realistischer dan al die anorexia-typjes op de billbards.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 18:06:02 #173
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_49409941
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 21:42 schreef Samson het volgende:

[..]

Je bent ook op de hoogte van het feit dat de kledingmaten aan het verschuiven zijn door het dikker worden van de mensen? De maat 38 die je nu koopt ging vroeger voor een maat 40 door, etc...
Dit is precies andersom hoor. Met mijn maat 48 zou ik volgens de officieel gehanteerde maattabellen in een XL moeten passen, en de gemiddelde XL is echt niet meer dan een maatje 42 tegenwoordig. En nee, ik heb niet stiekem een grotere maat dan ik mezelf heb wijsgemaakt .
You cheated on me with choreography.
pi_49410097
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 21:37 schreef Thelonious het volgende:
Die tweede van rechts heeft wel een joekel van een beha.
WTF die is idd massive
* To make your prayers come true, you have to get off your knees.
* only dead fish go with the flow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')