Daar gaan we al. Omdat iedereen vandaag de dag bijna te dik is is je norm wat normaal is al helemaal vervaagd. Deze vrouwen zijn dus echt wel aan de maat hoor. OK, niet iedereen heeft 32, maar er zit nogal een marge tussen maat 32 en boven de 40. Dat is nu net mn hele punt.....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:34 schreef Black-Hole het volgende:
Sorry hoor, maar deze vrouwen op deze foto zijn dus echt niet dik. Alsof iedere vrouw maatje 32 heeft in het echt
Wat jij wil, de vrouwen op de foto hebben dus echt geen maat 40quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:37 schreef Samson het volgende:
[..]
Daar gaan we al. Omdat iedereen vandaag de dag bijna te dik is is je norm wat normaal is al helemaal vervaagd. Deze vrouwen zijn dus echt wel aan de maat hoor. OK, niet iedereen heeft 32, maar er zit nogal een marge tussen maat 32 en boven de 40. Dat is nu net mn hele punt.....
op die foto heeft zit niemand boven de 40 behalve misschien die ene voor haar borsten een grotere maat nodig heeftquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:37 schreef Samson het volgende:
[..]
Daar gaan we al. Omdat iedereen vandaag de dag bijna te dik is is je norm wat normaal is al helemaal vervaagd. Deze vrouwen zijn dus echt wel aan de maat hoor. OK, niet iedereen heeft 32, maar er zit nogal een marge tussen maat 32 en boven de 40. Dat is nu net mn hele punt.....
Omdat er meisjes aan kapot gaan als ze van die graatmagere modellen in de reclames zien waar jij op doelt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:37 schreef Samson het volgende:
[..]
De heroinejunkie look is zoooooo 2003.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:40 schreef Samson het volgende:
Ik merk het al aan de reacties. OK, als jullie liever karrepaarden zien dan gewoon sportieve goed in vorm zijnde vrouwen, so be it. Ik hoop dat er toch mensen zijn die t anders zien![]()
Karrepaarden.... hou op zeg...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:40 schreef Samson het volgende:
Ik merk het al aan de reacties. OK, als jullie liever karrepaarden zien dan gewoon sportieve goed in vorm zijnde vrouwen, so be it. Ik hoop dat er toch mensen zijn die t anders zien![]()
Oh, dus jij vindt de 2e van links dus al te dik? Prima figuurtje hoor waar menigeen jaloers op zal zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:40 schreef Samson het volgende:
Je bent ook op de hoogte van het feit dat de kledingmaten aan het verschuiven zijn door het dikker worden van de mensen? De maat 38 die je nu koopt ging vroeger voor een maat 40 door, etc...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
op die foto heeft zit niemand boven de 40 behalve misschien die ene voor haar borsten een grotere maat nodig heeft
dat klopt maar dan nog zijn ze niet dikquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:42 schreef Samson het volgende:
[..]
Je bent ook op de hoogte van het feit dat de kledingmaten aan het verschuiven zijn door het dikker worden van de mensen? De maat 38 die je nu koopt ging vroeger voor een maat 40 door, etc...
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:40 schreef Samson het volgende:
Newflash, er gaan vandaag de dag grote aantallen meer mensen dood door overgewicht gerelateerde ziektes dan door ondergewicht. Ondergewicht is relatief bijna geen probleem maar overgewicht wel. Dat verzin ik niet, maar het is een feit.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat er meisjes aan kapot gaan als ze van die graatmagere modellen in de reclames zien waar jij op doelt.
Bovendien vind ik dat soort modellen er veel beter uit zien dat die latjes die je eerst zag.
En daar komt bij dat dit soort vrouwen dichter bij de gemiddelde realiteit komt dat die spijkers.
Zo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |