abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49282521
Hier begrijp ik dus niets van. Het is natuurlijk zo dat er een aantal te dunne modellen rondlopen die een ongezond laag gewicht hebben. Kan me voorstellen dat dat een slecht beeld geeft aan jonge meiden. Maar nu zie je dus meer en meer juist te dikke mensen in reclames:

OK, ze zijn niet allemaal te dik, maar nogal stevig. Maar een lekker gezond atletisch type zie je er niet bij. Dit geeft dan toch ook een foute boodschap aan vrouwen lijkt me? Waarom wordt er in reclames nu niet voor een gezonde/getrainde variant gekozen?

Er gaan tenslotte meer en meer mensen gebukt onder klachten mbt overgewicht, en dat is een steeds groter probleem aan het worden. Dan ga je overgewicht toch niet promoten via de reclame?

Gisteren zag ik ook een deel van een programma, looking good naked of zo. Zat dus ook een te dikke vrouw in die uiteindelijk met veel kunst en vliegwerk en een dosis goeie belichting "mooi" op de foto werd gezet. Zo geef je het idee dat al die extra kilo's geen moer uitmaakt. Het lijkt er bijna op dat het commercieel nu interessanter is om dan maar dikkere mensen te laten zien en dat dat weinig meer te maken heeft met wat nu juist de gezonde boodschap zou moeten zijn, enkel zodat er weer meer geld aan produkten wordt binnengehaald. Zou het zo zitten
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_49282615
eensch! Slanke modellen!
pi_49282625
  vrijdag 11 mei 2007 @ 21:34:30 #4
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49282700
Sorry hoor, maar deze vrouwen op deze foto zijn dus echt niet dik. Alsof iedere vrouw maatje 32 heeft in het echt
pi_49282793
op die foto zijn geen dikke vrouwen maar gewoon normale vrouwen
dus niets mis mee als dat gepromoot word
  vrijdag 11 mei 2007 @ 21:37:23 #6
18026 Thelonious
le samouraï
pi_49282798
Die tweede van rechts heeft wel een joekel van een beha.
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_49282807
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 21:34 schreef Black-Hole het volgende:
Sorry hoor, maar deze vrouwen op deze foto zijn dus echt niet dik. Alsof iedere vrouw maatje 32 heeft in het echt
Daar gaan we al. Omdat iedereen vandaag de dag bijna te dik is is je norm wat normaal is al helemaal vervaagd. Deze vrouwen zijn dus echt wel aan de maat hoor. OK, niet iedereen heeft 32, maar er zit nogal een marge tussen maat 32 en boven de 40. Dat is nu net mn hele punt.....
pi_49282814
Noem je dat dik? Hoezo wereldvreemd. Kijk om je heen man.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 11 mei 2007 @ 21:39:50 #9
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49282895
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 21:37 schreef Samson het volgende:

[..]

Daar gaan we al. Omdat iedereen vandaag de dag bijna te dik is is je norm wat normaal is al helemaal vervaagd. Deze vrouwen zijn dus echt wel aan de maat hoor. OK, niet iedereen heeft 32, maar er zit nogal een marge tussen maat 32 en boven de 40. Dat is nu net mn hele punt.....
Wat jij wil, de vrouwen op de foto hebben dus echt geen maat 40
pi_49282905
quote:

[..]

op die foto heeft zit niemand boven de 40 behalve misschien die ene voor haar borsten een grotere maat nodig heeft
pi_49282906
Ik merk het al aan de reacties. OK, als jullie liever karrepaarden zien dan gewoon sportieve goed in vorm zijnde vrouwen, so be it. Ik hoop dat er toch mensen zijn die t anders zien
pi_49282937
quote:

[..]

Omdat er meisjes aan kapot gaan als ze van die graatmagere modellen in de reclames zien waar jij op doelt.

Bovendien vind ik dat soort modellen er veel beter uit zien dat die latjes die je eerst zag.
En daar komt bij dat dit soort vrouwen dichter bij de gemiddelde realiteit komt dat die spijkers.

Zo...
pi_49282945
Dus iedereen met overgewicht wordt in een hoekje gezet tot er weer een goede verhouding tussen lichaamsgewicht en lengte is?
Mensen met overgewicht mogen zich ook fijn voelen.
pi_49282946
Bij die donkere vrouw zie je zelfs een lichte aftekening van de ribben
Het mooi kotsende meisje.
pi_49282951
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 21:40 schreef Samson het volgende:
Ik merk het al aan de reacties. OK, als jullie liever karrepaarden zien dan gewoon sportieve goed in vorm zijnde vrouwen, so be it. Ik hoop dat er toch mensen zijn die t anders zien
De heroinejunkie look is zoooooo 2003.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_49282979
quote:
Karrepaarden.... hou op zeg...

Als je niet met een normale insteek een topic kunt aangaan, moet je er uberhaupt niet aan beginnen
  vrijdag 11 mei 2007 @ 21:42:08 #17
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49282996
quote:
Oh, dus jij vindt de 2e van links dus al te dik? Prima figuurtje hoor waar menigeen jaloers op zal zijn.
pi_49283010
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 21:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

op die foto heeft zit niemand boven de 40 behalve misschien die ene voor haar borsten een grotere maat nodig heeft
Je bent ook op de hoogte van het feit dat de kledingmaten aan het verschuiven zijn door het dikker worden van de mensen? De maat 38 die je nu koopt ging vroeger voor een maat 40 door, etc...
pi_49283043
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 21:42 schreef Samson het volgende:

[..]

Je bent ook op de hoogte van het feit dat de kledingmaten aan het verschuiven zijn door het dikker worden van de mensen? De maat 38 die je nu koopt ging vroeger voor een maat 40 door, etc...
dat klopt maar dan nog zijn ze niet dik maar gewoon vrouwelijk
en als jij niet op vrouwen valt tja...
  vrijdag 11 mei 2007 @ 21:43:37 #20
92279 N.icka
Windforce 11
pi_49283065
En jullie reageren nog serieus ook
pi_49283083
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 21:43 schreef N.icka het volgende:
En jullie reageren nog serieus ook
Het betreft hier dan ook geen ONZ
pi_49283105
quote:

niets mis mee hoor
pi_49283109
Zucht... *haphap*
Met kleding aan zou je zeker enkele van die vrouwen als minder dik beschouwen. Die mevrouwen in reclames die jij wel mooi vindt zijn ook heus wel op hun allercharmantst belicht (en gefotoshopt) hoor.

Toch vind ik die reclame ook niets. Die over dat sunshine gedoe tenminste. Want er is blijkbaar een ding erger dan stevig zijn, namelijk bleek
Het mooi kotsende meisje.
pi_49283127
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 21:40 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Omdat er meisjes aan kapot gaan als ze van die graatmagere modellen in de reclames zien waar jij op doelt.

Bovendien vind ik dat soort modellen er veel beter uit zien dat die latjes die je eerst zag.
En daar komt bij dat dit soort vrouwen dichter bij de gemiddelde realiteit komt dat die spijkers.

Zo...
Newflash, er gaan vandaag de dag grote aantallen meer mensen dood door overgewicht gerelateerde ziektes dan door ondergewicht. Ondergewicht is relatief bijna geen probleem maar overgewicht wel. Dat verzin ik niet, maar het is een feit.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 21:46:03 #25
178286 Mit89
Got boobs?
pi_49283157
Ik zie liever ook een slank model model dan een stevige (of een te dunne).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')