Nu.nl: http://www.nu.nl/news/107(...)al_in_Landgraaf.htmlquote:Bij een ernstig verkeersongeval in het Limburgse Landgraaf zijn vrijdagavond zeker drie, en mogelijk zelfs meer mensen, om het leven gekomen. Dat meldde de politie.
Het ongeval gebeurde op de N299. Daar reden twee auto's frontaal op elkaar in. Een van de auto's vloog daarna in brand.
Een wrak met inzittenden kwam in een naast de weg gelegen bos terecht. De ravage is groot.
De politie kon nog niet zeggen hoeveel doden en gewonden er precies gevallen zijn, omdat het aantal inzittenden nog onduidelijk is. Alle slachtoffers zitten nog in de wrakken.
Je moet watquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:45 schreef MrBadGuy het volgende:
Heel erg, maar door de TT dacht ik op minstens 10 doden, beetje misleidend..
De TT deed erger vermoeden, verder niet. Elke dode is natuurlijk een te veel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:47 schreef MikeAtTilburg het volgende:
[..]
Je moet watis 3 (of meer) niet genoeg?
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:05 schreef Saskia26 het volgende:
Bij dit vreselijke ongelukt is mijn neef en zijn vriendin om het leven gekomen....hij laat 2 jonge kinderen achter...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Die inwoner van Sittard is je neef, Saskia26?quote:De politie heeft de identiteit van twee van de drie slachtoffers vastgesteld, die vrijdagavond om het leven kwamen bij een verkeersongeval tussen op de Nieuwenhagenerweg in Brunssum. De slachtoffers zijn een 47-jarige inwoonster van Landgraaf en een 40-jarige inwoner van Sittard.
Het slachtoffer uit Landgraaf bestuurde de Citroën Picasso. Het slachtoffer uit Sittard zat achter het stuur van de Opel Vectra. De identiteit van het derde slachtoffer, dat in de Opel Vectra zat, staat nog niet vast. De politie onderzoekt dit nog. Eén van de auto's raakte in brand.
Die ander moet dan toch zijn vriendin zijn geweest?quote:Op zondag 13 mei 2007 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.l1.nl/L1NWS/_r(...)e/1_1013/_pid/links4 :
[..]
Die inwoner van Sittard is je neef, Saskia26?
Raar dat ze de identiteit van de tweede inzittende van die Opel Vectra nog niet weten? Saskia weet 't al wel toch, om 't maar cru te stellen?![]()
Ik neem tenminste niet aan dat de neef in de ene auto zat en zijn vriendin in de andere...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:05 schreef Saskia26 het volgende:
Bij dit vreselijke ongelukt is mijn neef en zijn vriendin om het leven gekomen....hij laat 2 jonge kinderen achter...![]()
![]()
![]()
![]()
Idd. Daarom dus.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Die ander moet dan toch zijn vriendin zijn geweest?
[..]
Ik neem tenminste niet aan dat de neef in de ene auto zat en zijn vriendin in de andere...
Als ik zo een foto van die weg zie dan is het idd vragen om problemenquote:Op zondag 13 mei 2007 13:19 schreef MouseOver het volgende:
Het was weer een tijd goedgegaan
Het is ook een ellendige weg daar. Het wegdek is pas nieuw maar heel hobbelig waardoor het risico op ongelukken flink toeneemt. De bomen die langs de kant staan maken het vervolgens af![]()
En ben je nu gelukkig dat je de precieze betekenis weet? Zeer irrelevant om in dit topic te gaan lopen azijnzeiken over een verkeerd gebruik van woorden.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Wens dan de nabestaanden gewoon sterkte als je niet weet waar een afkorting voor staat (Requiescat in Pace (Rust in Vrede) dus).
Het was gewoon opzettelijk verkeerd gebruik van de woorden. Zeer trietse personen die dat doen.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:24 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
En ben je nu gelukkig dat je de precieze betekenis weet? Zeer irrelevant om in dit topic te gaan lopen azijnzeiken over een verkeerd gebruik van woorden.
Viel me dus ook al op.....quote:Op zondag 13 mei 2007 17:40 schreef Enchanter het volgende:
Sterkte aan Saskia en Sandra
hebben jullie daarom aangemeld op Fok! ?
sluit ik me bij aan vreselijkquote:Op zondag 13 mei 2007 17:40 schreef Enchanter het volgende:
Sterkte aan Saskia en Sandra
Er is zelfs iemand met een kapotte capslock.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.limburger.nl/n(...)1869156.ece#reacties
Erg veel reacties/discussie op de site van De Limburger.
Ja daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:33 schreef Saskia26 het volgende:
Helaas is het min of meer een discussie geworden daar wie de schuldige is...
Ik denk dat mensen zich daar niet zo druk om moeten maken.....er zijn mensen hun familid kwijtgeraakt..dat is al erg genoeg toch?
Gelukkig heeft de pvda de oplossing alquote:Op maandag 14 mei 2007 06:58 schreef sandra1969 het volgende:
hoop dat ze nu iets aan die weg gaan doen,er zijn al teveel slachtoffers gevallen.
En moet je speciaal om dit te melden een account aanmaken op Fok!?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:05 schreef Saskia26 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Niet reageren johquote:Op maandag 14 mei 2007 10:11 schreef Saskia26 het volgende:
Zucht ....had ik net het idee dat er hier met veel respect op dingen werd gereageerd komt er iemand voorbij of ik daarvoor een fok account heb genomen![]()
![]()
![]()
Goed zal ik het dan maar voor je ophelderen DONSAUSA? (tis natuurlijk ook heeel belangrijk om te weten):
NEE ik heb de account (wat ik hier overigens al eerder gemeld heb) aangemaakt omdat ik dacht dat het verhaal uit zijn verband was gerukt, maar achteraf bleek dit niet zo te zijn.
Daarnaast dacht ik hier nog misschien meer mensen te ontmoetten die m'n neef konden....
EN een fok account is volgens mij gratis en mag je die nemen wanneer je zelf wilt,
Wat zijn sommige mensen toch.....(laat ik het netjes zeggen) apart![]()
![]()
![]()
ik zou maar gauw een jas van olifantenleer kopen wil je het een beetje kunnen trekken op Fok! die stumpers zitten er nu eenmaal tussenquote:Op maandag 14 mei 2007 12:46 schreef Saskia26 het volgende:
Nou tis me in ieder geval al duidelijk wie je hier op dit forum serieus moet nemen en wie nogal kinderlijk gedrag vertoont...![]()
![]()
Jij bent zeker de leukste thuisquote:
Lekkerquote:Identiteit één slachtoffer ongeluk nog onduidelijk
Er is nog steeds geen duidelijkheid over de identiteit van één van de drie verkeersslachtoffers van het zware ongeluk in Brunssum vorige week. Volgens de politie gaat het waarschijnlijk om een vrouw. Het slachtoffer is door het ongeluk zo onherkenbaar verminkt dat het gebit moet worden onderzocht om de identiteit vast te stellen.
De politie verwacht deze week de uitkomst. Op de provinciale weg N299, bij Brunssum, botsten vorige week vrijdag twee auto's frontaal op elkaar. Het is nog onduidelijk hoe één van de auto's op de verkeerde weghelft is geraakt.
Denk dat ze wel weten wie er niet meer is thuisgekomen, maar dat moet natuurlijk wel officieel nog vastgesteld worden ...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik neem aan dat ze aan de nummerplaten van de auto ook niks meer kunnen afleiden?
niet eens zeker weten of het een man of een vrouw isquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.l1.nl/L1NWS/_r(...)e/1_1013/_pid/links4:
[..]
Lekker.
Die naam weten ze ongetwijfeld (zoals ik uit de reacties van Saskia begrijp, zal 't gaan om de vriendin van haar neef). Nogmaals: het zal officieel moeten worden vastgesteld dat het om die persoon gaat. En dan gaat in dit soort gevallen alleen maar aan de hand van bijvoorbeeld gebitsgegevensquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:48 schreef Rewimo het volgende:
Maar er moet toch iemand als vermist zijn opgegeven die ze in verband kunnen brengen met het kenteken?
Als de Vectra afgefikt is....quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:01 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
niet eens zeker weten of het een man of een vrouw isdan moet het wel heel erg verminkt ziin
![]()
quote:Derde dode op N299 is Keniaanse uit Sittard
De identiteit van het derde slachtoffer van de dodelijke aanrijding eind vorige week op de N299 in Brunssum is eindelijk bekend. Het gaat om een 27-jarige vrouw van Keniaanse afkomst, die woonachtig was in Sittard. Zij bevond zich in de groene Opel Vectra die na de frontale botsing in brand vloog. Een andere inzittende van die auto, een 40-jarige man uit Sittard, kwam daarbij ook om het leven.
Hallo!!??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:47 schreef Saskia26 het volgende:
Tja wat zal ik zeggen...
Een olifantenjasje aantrekken......stumpers op Fok...
Dat is me nu wel duidelijk...
Maar stumpers? nee zo noem ik mensen niet die spotten en geintjes maken over andermans leven.
Volgens mij ben jij de enige die hier populair komt doen..........quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:18 schreef DonSauza het volgende:
Als je een beetje op fok! populair komt doen van "Ik ken die mensen!!" dan kan je zulke reacties verwachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |