Denk dat ze wel weten wie er niet meer is thuisgekomen, maar dat moet natuurlijk wel officieel nog vastgesteld worden ...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik neem aan dat ze aan de nummerplaten van de auto ook niks meer kunnen afleiden?
niet eens zeker weten of het een man of een vrouw isquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.l1.nl/L1NWS/_r(...)e/1_1013/_pid/links4:
[..]
Lekker.
Die naam weten ze ongetwijfeld (zoals ik uit de reacties van Saskia begrijp, zal 't gaan om de vriendin van haar neef). Nogmaals: het zal officieel moeten worden vastgesteld dat het om die persoon gaat. En dan gaat in dit soort gevallen alleen maar aan de hand van bijvoorbeeld gebitsgegevensquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:48 schreef Rewimo het volgende:
Maar er moet toch iemand als vermist zijn opgegeven die ze in verband kunnen brengen met het kenteken?
Als de Vectra afgefikt is....quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:01 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
niet eens zeker weten of het een man of een vrouw isdan moet het wel heel erg verminkt ziin
![]()
quote:Derde dode op N299 is Keniaanse uit Sittard
De identiteit van het derde slachtoffer van de dodelijke aanrijding eind vorige week op de N299 in Brunssum is eindelijk bekend. Het gaat om een 27-jarige vrouw van Keniaanse afkomst, die woonachtig was in Sittard. Zij bevond zich in de groene Opel Vectra die na de frontale botsing in brand vloog. Een andere inzittende van die auto, een 40-jarige man uit Sittard, kwam daarbij ook om het leven.
Hallo!!??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:47 schreef Saskia26 het volgende:
Tja wat zal ik zeggen...
Een olifantenjasje aantrekken......stumpers op Fok...
Dat is me nu wel duidelijk...
Maar stumpers? nee zo noem ik mensen niet die spotten en geintjes maken over andermans leven.
Volgens mij ben jij de enige die hier populair komt doen..........quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:18 schreef DonSauza het volgende:
Als je een beetje op fok! populair komt doen van "Ik ken die mensen!!" dan kan je zulke reacties verwachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |