jammergenoeg wel ja...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:42 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Wat moet die tv toch op 't weerbericht? Het blijft vervelend weer de komende tijd hoor
Wat Hans zegtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:44 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA In The Morning !!!!!!!!!!!!!!
Super plaat![]()
![]()
Heb m'n afspraken voor morgen maar afgezegd, m'n opa en oma wilden eens zien hoe ik woonde. Leuk met stromende regen, hagel, onweer toestanden.quote:
Corine Bailey Rae, stond op youtube, maar is er afgehaald.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb van deze sexy bag een jazzy versie gehoord door een zangeres (geen idee meer wie). Ik was in Engeland toen, was op BBC Radio One, in de Live Lounge. Dat was echt een goede versie, kan hem alleen niet meer vinden. En ik weet niet meer wie die zangeres was...
Enorm subtiel jaquote:
Thanx!! yabse.com. Misschien staat ie daar nog tussen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Corine Bailey Rae, stond op youtube, maar is er afgehaald.
Heb m al gevonden onder een andere omschrijving op youtube:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Thanx!! yabse.com. Misschien staat ie daar nog tussen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb m al gevonden onder een andere omschrijving op youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=uC-hE4ZOoPk
Eigenlijk wel ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
Je vindt de plaat wel leuk begrijp ik hieruit?
De Freakandel speciaal is dit maal de nummer 7 geworden lieve vriendenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:54 schreef Toad het volgende:
In het vorige topic voorspelde ik het al, Justice met Dance is de freakandel speciaal vannacht. Die van vorige week staat nu op nummer 2.
1. D.A.N.C.E. - Justice
2. Insurance? - The Higher
3. Spit At Stars - Jack Penate
4. Feeling Free - Nicole Willis
5. Feels Like Home - Meck Feat. Dino
6. Summertime - Kim
7. Hey Eugene - Pink Martini
8. Hell Alright - DePhazz
9. Into Action - Tim Armstrong
10. Stop Me - Mark Ronson
11. Fledermaus Can't Get It - Von S?d
***************************************************************************************************
Zit de programmering van Nederland 3 mee, dan kunnen we Giel al om 1.05 uur zien op de televisie. Maar sowieso is hij vanaf 1 uur in de 3FM studio.
Heb zo'n flauw vermoeden dat ik dat vandaag niet ga halen.. ( en als ik die irritante muziek wil horen vraag ik Floris wel om een PM..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:30 schreef Litton-Lane het volgende:
Glacier -> Slaap lekker.
De rest nog online30 min. and counting
Heb ik ook weleens gehad. Weken lang gewoon een code gebruikt en ineens kwijt. Was bij mij een alarm code....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:41 schreef Toad het volgende:
Zo raar. Loop ik al maanden mijn inlogcodes van school in te toesten en nu weet ik ze opeens niet meer. Vage shit.
Trix zo kan die wel weer he. Eric doet doordeweeks op woensdag en donderdag z'n best, alleen jij bent er dan niet!
niet zoveel zuipen jijquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:41 schreef Toad het volgende:
Zo raar. Loop ik al maanden mijn inlogcodes van school in te toesten en nu weet ik ze opeens niet meer. Vage shit.
Trix zo kan die wel weer he. Eric doet doordeweeks op woensdag en donderdag z'n best, alleen jij bent er dan niet!
Ik zit me eigen er helemaal over op te winden, dat ik het gewoon niet meer weet die kut codes.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |