Tuurlijk wel,,,, alleen in het algemeen een vrouw met lange benen is toch zeker niet verkeerdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Maakt verder niet uit wat er aan die benen vastzit?![]()
Ventelteefquote:
Ze mogen 't huis in.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:01 schreef nueffeniet het volgende:
wat gaan ze doen? wrom zijn ze zich aant omkleden enzo?
not at allquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:02 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Tuurlijk wel,,,, alleen in het algemeen een vrouw met lange benen is toch zeker niet verkeerd![]()
quote:
Als het je niet bevalt......quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:04 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Beetje jammer dat iedereen melissa hier kraakt:(.. vind het best een aardige gezellige meid hoe ze overkomt....
Ze stond een peuk te roken. Het leek er ook helemaal niet op dat ze seks aan het hebben was. Brian stond ook niet achter haar dus het zag er ontzettend onschuldig uit.quote:
Zo ging het met Jaap ook...dus er is nog hoop voor Melisa...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:04 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Beetje jammer dat iedereen melissa hier kraakt:(.. vind het best een aardige gezellige meid hoe ze overkomt....
Je kan haar ook wentelen iidquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:05 schreef Soury het volgende:
Locomokipfentielteefje
Ik ga jou meer vragen stellen..erg duidelijk en informatief antwoord...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze stond een peuk te roken. Het leek er ook helemaal niet op dat ze seks aan het hebben was. Brian stond ook niet achter haar dus het zag er ontzettend onschuldig uit.![]()
zo is het maar net.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zo ging het met Jaap ook...dus er is nog hoop voor Melisa...![]()
Tokkie-style, perfect dus.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:07 schreef Kinga het volgende:
Het ziet er zo armoedig uit, dat optutten tussen die tentjes
Jij mag mij heel veel vragen!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ga jou meer vragen stellen..erg duidelijk en informatief antwoord...![]()
![]()
Ik blijf vinden dat die tentjes de natuurlijke habitat zijn voor veel vande huidige bewoners.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:07 schreef Kinga het volgende:
Het ziet er zo armoedig uit, dat optutten tussen die tentjes
Ik moet je zeggen dat ik ahar nog geloof ook.. ik bedoel waarom zou je liegen heel Nederland heeft je naakt gezien.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij mag mij heel veel vragen!
Melissa heeft nu wederom geen seks. Ze probeert eyeliner bij Natas op te doen maar ze kan het niet. Ze roept Amanda.
Kan ze even oefenen voor zondag.
Dus als je vanaf nu niet vermeldt dat Melissa geen seks heeft, kunnen we aannemen dat ze de liefde aan het bedrijven is?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij mag mij heel veel vragen!
Melissa heeft nu wederom geen seks. Ze probeert eyeliner bij Natas op te doen maar ze kan het niet. Ze roept Amanda.
Kan ze even oefenen voor zondag.
En toch zitten 2 van hun er al het langst.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik blijf vinden dat die tentjes de natuurlijke habitat zijn voor veel vande huidige bewoners.
Natasja, Eric, Brian en Amanda hebben absoluut niks te zoeken in een MiljonairsVilla.
ja onwetend met Huub:s)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dus als je vanaf nu niet vermeldt dat Melissa geen seks heeft, kunnen we aannemen dat ze de liefde aan het bedrijven is?
Ik zeg ik hou der van!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:14 schreef itsme het volgende:
wel een mooi moment om Melissa vanavond als millionaire aan te kondigen in het nieuwe huis![]()
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dus als je vanaf nu niet vermeldt dat Melissa geen seks heeft, kunnen we aannemen dat ze de liefde aan het bedrijven is?
Nee, zo moet je dat niet stellen denk ik. Als je meldt dat ze momenteel geen seks heeft dan is ze waarschijnlijk druk met andere zaken zoals butlerdingetjes doen, roken, opmaken, ruzie maken met Lieke etc...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Maatje 36quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:14 schreef avonne het volgende:
halokidoki
Natasia barst uit haar jasje. Bijna, dan.
ja opmaak sessie zal niet lang meer duren of ze betreden hun nieuwe vilaatje,quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:12 schreef blomst het volgende:
Zijn ze nu nog op de camping.
Chaootquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:14 schreef itsme het volgende:
wel een mooi moment om Melissa vanavond als millionaire aan te kondigen in het nieuwe huis![]()
Ik wil gewoon een nieuwe nieuwe!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:14 schreef itsme het volgende:
En zonder trui?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:17 schreef Kaleddis het volgende:
Met die trui lijkt Eric net Albert Verlinde![]()
Maar geen Melissaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |