Ja en dat is nog lang niet alles wat ik volg.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:25 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
hahaha jij bent lekker fanatiek man!!!
Snel wat klantjes afgewerkt op mijn schuitje aan het Zandpad. Niks gemist dus.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:19 schreef itsme het volgende:
WTH. Maar 14 posts in 29 minuten?Het moet wel echt saai zijn dan. (Of komt het omdat onze post prostituee Bee nu niet meer post
)
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Snel wat klantjes afgewerkt op mijn schuitje aan het Zandpad. Niks gemist dus.![]()
Ligt er maar net aan in welke extase je bent hequote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:35 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja en dat is nog lang niet alles wat ik volg.
Ik draai een server (al jaren ) op mirc survivor central en daar haal ik het meeste vandaan.
Dank je voor de correctie. Ik wilde al wild gaan schreeuwen Ik ben een Vrouw!!! Kan dat wild schreeuwen?)
(O ja ...Natasia... Ja dat kan!![]()
Hoezoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:41 schreef bob_marley het volgende:
heeft jaap nou een rechtzaak tegen zich lopen ?
Goldstrikequote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:41 schreef beequeen het volgende:
Volgens Lieke kunnen ze zo lekker doesen.
Christ all mighty, wat is Natasja hyper.
Spreek je tot ons vanuit het hogere?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:41 schreef bob_marley het volgende:
heeft jaap nou een rechtzaak tegen zich lopen ?
Ik zou zeggen lam voeren die miss vislip.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:41 schreef beequeen het volgende:
Ach wat een Ton al niet kan doenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:41 schreef beequeen het volgende:
hoorde net een paar opmerkingen dat ie misschien 2 rechtzaken tegen zich gaat krijgen van juf judith en nog iemand (had ik net gemist)quote:
Hoezo is off-limits. Je moet zeggen , waarom.quote:
... arme bob draait zich om in zijn graf...quote:
Hoezoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoezo is off-limits. Je moet zeggen , waarom.![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:43 schreef bob_marley het volgende:
[..]
hoorde net een paar opmerkingen dat ie misschien 2 rechtzaken tegen zich gaat krijgen van juf judith en nog iemand (had ik net gemist)
(of wordt ik nou gek)
hahaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:45 schreef robert2006 het volgende:
het slurfje van nico, hij schijnt een petite slurfje te hebben![]()
North Sea Jazz Festival zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:47 schreef robert2006 het volgende:
zingen amanda, mooi
t kwam niet van japioquote:
staande ovaties zal ze krijgen, let op mijn woordenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
North Sea Jazz Festival zal nooit meer hetzelfde zijn.
DGK gaat over horen, zien en zwijgen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:49 schreef Marrije het volgende:
Melissa is ook een boerin hoor hoe ze aan dat rokje loopt te sjorren.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
North Sea Jazz Festival zal nooit meer zo leeg zijn.
Nee, dat zie je zo.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
Melissa meldt dat zijn geen sex heeft op dit moment.
Nee dat zien wel gelukkig zelf ook welquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
Wat is bedillerigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:53 schreef kybe het volgende:
Melissa zegt tegen Huub dat Lieke te bedillerig is.
quote:
Huub en Melissa lijken mij veel leuker bij elkaar staan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:53 schreef kybe het volgende:
Melissa zegt tegen Huub dat Lieke te bedillerig is.
Nou hoi danquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:54 schreef danos het volgende:
hoeraa na een uitgelopen weekban ben ik weer terug, excuses aan scanman voor het uitmaken van hem voor een F*g wat mij de weekban opleverde. Veel postplezier voor allen!
Huub kan niet met een domme griet, die slaat haar binnen een week de hersens in.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:54 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Huub en Melissa lijken mij veel leuker bij elkaar staan.![]()
Dank ...nog nooit van gehoordquote:
moeten wij nou raden wat er tussen moet komen ik weet het nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:54 schreef danos het volgende:
hoeraa na een uitgelopen weekban ben ik weer terug, excuses aan scanman voor het uitmaken van hem voor een F*g wat mij de weekban opleverde. Veel postplezier voor allen!
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
Maakt verder niet uit wat er aan die benen vastzit?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:56 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Trouwens ff ""off toppic"" Vrouwen met lange benen zijn sexy:)
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
ik wilde het deleten, maar ik dacht, inkoppertje.
Ze hadden anders anderhalve week geleden wel een erg leuk gesprek samen op de bank.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub kan niet met een domme griet, die slaat haar binnen een week de hersens in.
een regelteefquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:55 schreef kybe het volgende:
[..]
Melissa zei dat,ik weet ook niet wat ze daarmee bedoelde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |