... als je niet te veel en te vaak van dat spul drinkt gaat het wel...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:36 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat Goldstrike best wel te pruimen is.
Echt een Japio weer he.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:37 schreef Marrije het volgende:
Nic: oost west thuis is ook niet best, Jaap
Had ik toch gelijk, prettigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... is een verbastering uit het latijn... ad fundum
... van adtje
Ja paar dopjes voor de smaak en dan over op bier anders duurd de avond echt niet langquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... als je niet te veel en te vaak van dat spul drinkt gaat het wel...
... voor een bord spagethi werd ze helemaal uitgewoond... tot aan de zolder...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:37 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ze was zeker uitgeleend aan een mediterraan bordeel
... wie jaap tart dan, dan...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:46 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Jaap gaat iemand straffen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:49 schreef beequeen het volgende:
Ik zie jullie later weer, als wij het off-white interieur van JdB mogen aanschouwen.
De camping heb ilk nu wel gezien.![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:49 schreef beequeen het volgende:
Ik zie jullie later weer, als wij het off-white interieur van JdB mogen aanschouwen.
Laterquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:49 schreef beequeen het volgende:
... ik dacht dat ze op een standplaats voor crackhoeren meer op haar plek is... en palma staat gebukt in de buurt...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:58 schreef Carlaa het volgende:
Misschien kunnen ze de tuin volgende keer ombouwen tot vismarkt... voelt Natasja zich meer thuis.
Je zou denken dat ze al heel wat op heeft... Of ze is weer jong, hip en gezellig aan het doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:07 schreef kybe het volgende:
Dit is toch niet normaal meer,wat een aso viswijf is Natasia toch.![]()
Die zender van haar moet het toch ook begeven.
Ze krijgt der inzinking nogwel vanavond...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze al heel wat op heeft... Of ze is weer jong, hip en gezellig aan het doen.![]()
Ik heb echt genoten toen zij naar Lepels was en het was gisteren ook zo heerlijk rustig toen zij Ton aan het bewerkstelligen was.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze al heel wat op heeft... Of ze is weer jong, hip en gezellig aan het doen.![]()
Ja viel mij ook al op was naar de avondwinkel kom terug en zie maar 6 postsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:19 schreef itsme het volgende:
WTH. Maar 14 posts in 29 minuten?Het moet wel echt saai zijn dan. (Of komt het omdat onze post prostitiue bee nu niet meer post
)
![]()
Iedereen is weggevlucht voor Natasia denk ikquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:21 schreef carpediem23 het volgende:
Zo het is lekker druk hieroo
ja die optie kwam ook nog in me op.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:23 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ik dacht dat fok downtjes was..
hahaha jij bent lekker fanatiek man!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:25 schreef itsme het volgende:
[..]
ja die optie kwam ook nog in me op.
Meestal heb ik de cos aan en ga mijn gang op mijn pc. downloaden, uploaden . alle reality programma's zoals BB aussie en survivor volgen en dan soms even F5en.
Nu was er nauwelijks iets nieuws.
Ik was in shock.![]()
... dat was dezelfde wannabe die ook de tekstjes op dkg-site van 10 plaatst..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
Is dit al gepost?
[afbeelding]
'but not to much'
Als je dan teksten op de muur schildert, doe het dan in de juiste spelling...
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
Is dit al gepost?
[afbeelding]
'but not to much'
... ik vraag me af hoe die contracten er uit zien...quote:
Te genant.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
Is dit al gepost?
[afbeelding]
'but not to much'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |