COS blijft COS, ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou meid, dit had je echt niet met ons hoeven te delen!!!!!![]()
Geld maakt niet gelukkig, je kijkt naar het bewijsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien is dat de zorg over alle miljoenen die op zijn wenkbrauwen drukt.
Een trouwe hondenkopquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:17 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje een zwak voor Jan, hij kijkt altijd al zo treurig.
Nee ok....maar ik zie haar niet met sinaasappel-grootte tieten lopen na die operatie......het is gratis voor haar, dus ze moet het meteen "goed"quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Theezakjes kan ik niet echt opgewonden van raken..
hele Natasia laat mij koud eigenlijk, grote tieten of niet, ik zou mijn hond er nog niet
op af sturen...![]()
Maar een zonnebril staat haar totaal niet. Iniedergeval deze niet!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Komt net uit haar tent dus make up loos.![]()
Tuurlijk niet waarom zou, ze alles voor de kijkcijfers ,zo zitten zowel mellissa als lieke in elkaar. HVan hand in eigen boezem steken hebben ze nog nooit gehoord, Anniewees ik ook niet hoorquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien is dat de zorg over alle miljoenen die op zijn wenkbrauwen drukt.
Laten we stilletjes hopen dat de boel gaat lekken...of de hechtingen niet helen..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:21 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nee ok....maar ik zie haar niet met sinaasappel-grootte tieten lopen na die operatie......het is gratis voor haar, dus ze moet het meteen "goed"doen.....
Wat is dat voor drankjequote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
Melissa probeert iedereen aan de Goldstirke te krijgen. Heeft ze snode plannen?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:18 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ja dat is het hoogst haalbare ideaal voor dit soort mensen zo van als mijn haar maar goed zit en de rest interesseert me eigenlijk niet. Dom en egocentrisch en daarnaast buitengewoon irritant vind ik![]()
Het overbekende drankje van Japio. Remember dag 2?quote:
Ingekapselde siliconen, of een plastic-allergiequote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Laten we stilletjes hopen dat de boel gaat lekken...of de hechtingen niet helen..![]()
Ja maar wat is het? Likeur of zoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het overbekende drankje van Japio. Remember dag 2?
Dit gun ik geen enkele vrouw.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:27 schreef Gigageil het volgende:
Laten we stilletjes hopen dat de boel gaat lekken...of de hechtingen niet helen.. (quote Mokum020)
Ingekapselde siliconen, of een plastic-allergie![]()
Jonge Bols, smaakt naar kaneelsmaak met gouwe blaadjes in de drank.quote:
Vandaar dat ze aan de goldstrike zitten dus... lekker hoog alcoholpercentagequote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
Alcoholrestictie dus nogsteeds van kracht.![]()
Dank kan ik de sterke ervan inschattenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:28 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Jonge Bols, smaakt naar kaneelsmaak met gouwe blaadjes in de drank.
Eerst schudden voor gebruik, dopje vullen en atten maar.
Atten?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:28 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ik denk dat de helft niet weet wat ATten isquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:28 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Alleen de echte drinkers hequote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat de helft niet weet wat ATten is
Achterover Tikken dus![]()
Aha, ad fundum dus.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:30 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ja zelfe als shotje, in een keer atten.
Glas was toch bijna leeg Proostquote:
AA misschien iets voor je?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, dat valt bij mij wel mee![]()
Ik zit gewoon (te) veel in de kroeg![]()
Nee sorry... daar drink ik niet genoeg voor, ze willen me nog niet hebben.quote:
... is een verbastering uit het latijn... ad fundumquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat de helft niet weet wat ATten is
In één keer Achterover Tikken dus![]()
ze was zeker uitgeleend aan een mediterraan bordeelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
Melissa is ooit in St. Tropez geweest, en heeft een huis bekeken, ingericht door JdB. Ze was erg onder de indruk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |