Hoezo?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:00 schreef Kinga het volgende:
Wat is 'hoezo' toch een kut woord, kent ze het woord 'waarom' niet ofzo?!!?!?!
Dat kan ook natuurlijk.....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natasia is eeuwig op dieet en dan moet je je eten dus goed kauwen... dan gaat je honger eerder over ofzo..... of je krijgt gewoon kramp in je kaken en eet je daardoor minder![]()
Hoewel dat laatste me in t geval van Natasia niet lijkt te werken, met dat geschreeuw zijn haar kaken immuun![]()
Wees blij dat ze niet he? zegt das pas ergquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:00 schreef Kinga het volgende:
Jaap is ook weer flink bezig met bunkerenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:01 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk.....
Maar als je als ontbijt een zak chips leeg eet, haalt dat ook weinig uit natuurlijk.
Ik denk eerder dat ze netjes en welopgevoed over wil komen op de buis....![]()
Als ze denkt dat ze al die ordinairheid kan camoufleren met netjes kauwen is ze nog gekker dan ik al dacht.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:01 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk.....
Maar als je als ontbijt een zak chips leeg eet, haalt dat ook weinig uit natuurlijk.
Ik denk eerder dat ze netjes en welopgevoed over wil komen op de buis....![]()
Nu je het zegt, idd een vervelend woord, is me nooit opgevallen..... gebruik het zelf niet zo vaak hoop ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:00 schreef Kinga het volgende:
Kan je nagaan hoe ze over haar eigen kinderen denkt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:03 schreef Marrije het volgende:
Vanmiddag zei Natas dat als ze zo'n kind als Jaap had, dat ze m weg zou doen want daar zou ze niet voor willen zorgen![]()
Ze is in ieder geval consequent.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:03 schreef Marrije het volgende:
Vanmiddag zei Natas dat als ze zo'n kind als Jaap had, dat ze m weg zou doen want daar zou ze niet voor willen zorgen![]()
kopieren was dat ??? Ik doe meer aan papegaaien!!!!quote:
hoezo is een heel normaal woord. Het is Blabla die hier een zeer irritante intonatie aan geeft. Bovendien is het gewoon een irritant wijf dus alles wat uit haar mond komt is bij mij eigenlijk al teveelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:04 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, idd een vervelend woord, is me nooit opgevallen..... gebruik het zelf niet zo vaak hoop ik.
Dat zijn we al gewend...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:06 schreef petraa het volgende:
[..]
kopieren was dat ??? Ik doe meer aan papegaaien!!!!![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:05 schreef Fast_Eddy het volgende:
heej een mootie makeover zie ikziet er weer goed uit !
Juist, de klemtoon moet op zó: dan is het een gemeende vraag. De klemtoon op hóe lijkt het meer op een aanval.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hoezo is een heel normaal woord. Het is Blabla die hier een zeer irritante intonatie aan geeft. Bovendien is het gewoon een irritant wijf dus alles wat uit haar mond komt is bij mij eigenlijk al teveel
Op de een of andere manier lukt mij dat nooit bij jou....quote:
natuurlijke groepsverdelingquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:08 schreef petraa het volgende:
Waarom zitten die 3 apart van de rest ?
volgens mij heb jij gelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:09 schreef ericahysterica het volgende:
volgens mij is er niets te zien op de streams.?
Ze telt af he, het was 7 maanden, nu nog MAAR 4quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:11 schreef Ecila111 het volgende:
Over 4 maanden gaat Natasia weg? Eerst was het 7 maanden. Nu weer 4 erbij.....
Geloof mij maar: zolang Ton er is gaat ze echt niet naar haar ventje en haar kindjes..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze telt af he, het was 7 maanden, nu nog MAAR 4![]()
Ik denk dat het wit niet lang wit is, hoe stom is het om een wit vloerkleed neer te leggen daar .quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:12 schreef Soury het volgende:
Jaap zit aan de drank.. Dat gaat weer een foute avond worden. Ik hoop dat het interrieur van ome Jan heel blijft
Nee, nee, echt 4 maanden. Mei telt niet meer mee.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:11 schreef Ecila111 het volgende:
Dat hoop ik met je mee.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:12 schreef Soury het volgende:
Jaap zit aan de drank.. Dat gaat weer een foute avond worden. Ik hoop dat het interrieur van ome Jan heel blijft
Ik nietquote:
1,5 maand geleden was het ook 4 maanden.....ze gaat helemaal nergens heen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:11 schreef Ecila111 het volgende:
Ik hoop dat eigenlijk nietquote:
ja dat roep ik ook al maanden. Het duurt maar langer en langer.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:11 schreef Ecila111 het volgende:
Oeps ik bedoel dat het wel heel blijft danquote:
Ik heb altijd een beetje een zwak voor Jan, hij kijkt altijd al zo treurig.quote:
Nou meid, dit had je echt niet met ons hoeven te delen!!!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
Eric heeft vannacht alleen geslapen , in de tent, en heeft zich helemaal suf gerukt.
Ik wilde dit toch echt met jullie delen.![]()
Theezakjes kan ik niet echt opgewonden van raken..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:15 schreef Gigageil het volgende:
[..]
1,5 maand geleden was het ook 4 maanden.....ze gaat helemaal nergens heen.
Ik ben echt benieuwd hoe dat gaat met die operaties straks......de hechtingen springen er natuurlijk zo uit met die schreeuwmuil.....en welke maat zal ze nemen?
Zullen gerust van die ordinaire grote meloenen worden. Dat wijf is gewoon opgegroeit met het idee dat je alleen meetelt met geile dikke tieten....![]()
![]()
Ja dat is het hoogst haalbare ideaal voor dit soort mensen zo van als mijn haar maar goed zit en de rest interesseert me eigenlijk niet. Dom en egocentrisch en daarnaast buitengewoon irritant vind ikquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:15 schreef Gigageil het volgende:
[..]
1,5 maand geleden was het ook 4 maanden.....ze gaat helemaal nergens heen.
Ik ben echt benieuwd hoe dat gaat met die operaties straks......de hechtingen springen er natuurlijk zo uit met die schreeuwmuil.....en welke maat zal ze nemen?
Zullen gerust van die ordinaire grote meloenen worden. Dat wijf is gewoon opgegroeit met het idee dat je alleen meetelt met geile dikke tieten....![]()
![]()
nee dusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:18 schreef mootie het volgende:
Gaat Melissa ook sorry zeggen omdat ze Lieke vieze sloerie noemde?
Komt net uit haar tent dus make up loos.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:19 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Lieke ziet er niet uit met die zonnebril op der porrum.
Misschien is dat de zorg over alle miljoenen die op zijn wenkbrauwen drukt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:17 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje een zwak voor Jan, hij kijkt altijd al zo treurig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |