Waarom zou je de uitslag van de 3e Etappe niet meer mogen aanpassen.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:32 schreef JelleS het volgende:
Het is natuurlijk wel onzin dat je nu nog mag aanpassen. Natuurlijk is het alsnog niet precies te voorspellen, maar nadeel voor degene die al hadden voorspeld tussen welke 3 het vooral zou gaan.
Als je het over de einduitslag hebt, dan mag je die uiteraard niet meer aanpassen, die deadline is al lang voorbij.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ga maar uit van maandagmorgen. Ik weet nog niet hoe laat ze starten.
Ik denk dat inderdaad maar weinig mensen McEwen, Petacchi en Bettini vooraan hadden verwacht.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:32 schreef JelleS het volgende:
Het is natuurlijk wel onzin dat je nu nog mag aanpassen. Natuurlijk is het alsnog niet precies te voorspellen, maar nadeel voor degene die al hadden voorspeld tussen welke 3 het vooral zou gaan.
Het grootste gedeelte van de 'kenners' had Bettini er anders helemaal niet bij, nu wel. Eigenlijk zou de bergrit natuurlijk ook gewoon voor de start moeten. Anders moet je de hele ronde doen.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk dat inderdaad maar weinig mensen McEwen, Petacchi en Bettini vooraan hadden verwacht.
De deadline is bekend, dus iedereen kan nog aanpassen die dat wil. Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:15 schreef JelleS het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte van de 'kenners' had Bettini er anders helemaal niet bij, nu wel. Eigenlijk zou de bergrit natuurlijk ook gewoon voor de start moeten. Anders moet je de hele ronde doen.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:51 schreef maril het volgende:
Giro
1 Popovych
2 Salvodelli
3 Cunego
4 Simoni
5 Di Luca
etappe 3
1 Bettini
2 McEwen
3 Hushovd
4 Brown
5 Petacchi
Het was natuurlijk maar een grapje, maar ik baalde gewoon aangezien het merendeel Bettini niet in de top 5 had staan, wat natuurlijk gewoon heel erg dom wasquote:Op zondag 13 mei 2007 19:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De deadline is bekend, dus iedereen kan nog aanpassen die dat wil. Ik zie het probleem niet.
En vorig jaar heeft Bettini zich ook regelmatig voorin geplaatst in een massasprint.
Wordtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:19 schreef dndiek het volgende:
Sprintetappe
1. Petacchi
2. McEwen
3. Hushovd
4. Brown
5. Napoletani
Die deadline
Wordt:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:35 schreef Joris33 het volgende:
Sprintetappe:
1. Mc Ewen
2. Haedo
3. Bettini
4. Pettachi
5. Hushovd
Ik baal vooral dat ik de goede top 3 in de verkeerde etappe heb gegokt. Maar nu durf ik het niet meer te veranderen ook.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:40 schreef JelleS het volgende:
[..]
Het was natuurlijk maar een grapje, maar ik baalde gewoon aangezien het merendeel Bettini niet in de top 5 had staan, wat natuurlijk gewoon heel erg dom was![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:04 schreef Gillingham het volgende:
Eindklassement Giro d'Italia:
1. Paolo Savoldelli
2. Gilberto Simoni
3. Damiano Cunego
4. Emanuele Sella
5. Danilo Di Luca
Dan hoef ik ook niet zo ver te zoeken. Nu maar hopen dat Hushovd vandaag een betere dag heeft dan gisteren.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:58 schreef Gillingham het volgende:
Etappe 3 Giro d'Italia
1. Robbie McEwen
2. Thor Hushovd
3. Paolo Bettini
4. Alessandro Petacchi
5. Graeme Brown
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Er is echter nog geen volledige nieuwe stand. Als die gepost wordt gooi ik hem wel in de OP.
Lekker dicht op elkaarquote:Op maandag 14 mei 2007 15:22 schreef Alxander het volgende:
[..]
-knip-
Dit is nog steeds de up-2-date stand hoor!
Ik zie anders al wat aanpassingen ten opzichte van de laatst geposte stand. Bovendien klopt deze niet helemaal, maar dat is zo aangepast.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:22 schreef Alxander het volgende:
[..]
![]()
[lijst]
Dit is nog steeds de up-2-date stand hoor!
Maar maandag heeft men ook nog de hele morgen en een groot deel van de middag. Dat scheelt.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
De lijsten zullen wel snel verschijnen, niet vergeten mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |