had je boogerd in 2002 als winnaar getipt?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:19 schreef -skippybal- het volgende:
Even een vraagje he.
Stél nou eens dat er ééntje in de top-10 later betrapt wordt op doping he, hoe gaat dat dan hier?
Volgens mij deden we dat als binnen het seizoen van de wielerprono de uitslag officieel herziend wordt, dit wel meerekenen, en wanneer dit niet het geval was niet. Maar ik kan het mis hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:19 schreef -skippybal- het volgende:
Even een vraagje he.
Stél nou eens dat er ééntje in de top-10 later betrapt wordt op doping he, hoe gaat dat dan hier?
Dankje. Die vijf punten ofzo zijn me erg dierbaar in deze barre tijden.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Alxander, je bent Gillingham vergeten, hij had z'n voorspellingen al een stuk eerder geplaatst.
Jij was te laatquote:
dankquote:
laat je nog wat werk over voor de sport modsquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:13 schreef dndiek het volgende:
Aangevuld
Zal voor woensdag een bepaald tijdstip moeten worden ingeleverdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:44 schreef -skippybal- het volgende:
Einduitslag:
1. Cunego
2. Popovych
3. Simoni
4. Savoldelli
5. Di Luca
Wanneer moet die rit 3 worden ingeleverd?
Ga maar uit van maandagmorgen. Ik weet nog niet hoe laat ze starten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:44 schreef -skippybal- het volgende:
Wanneer moet die rit 3 worden ingeleverd?
O ok. Ik dacht omdat heel veel ook al de sprintetappe invulde dat die gelijktijdig moest met de einduitslagquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ga maar uit van woensdagmorgen. Ik weet nog niet hoe laat ze starten.
Dinsdag is een rust(veplaats)dag, dus als zaterdag niet etappe 1 zou zijn, zou woensdag etappe 3 zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:37 schreef borisz het volgende:
zaterdag is gelijk een ploegentijdrit en noemen ze al etappe 1. waarom ik op woensdag kom is ook een vraag want dan zou het dinsdag moeten zijn.
Maandag dus
Twee keer Simoni? Lijkt me niet de bedoeling...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:11 schreef 4-elements het volgende:
Einduitslag Giro
1. Damiano Cunego
2. Gilberto Simoni
3. Yaroslav Popovych
4. Gilberto Simoni
5. Paolo Salvoldelli
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:28 schreef BVO het volgende:
Maandag bedoel je?
Dankquote:
Di Luca en Popovych zitten bij mij nog op de schopstoelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:43 schreef Gillingham het volgende:
Volgens mij bevat meer dan de helft van de prono's tot nu toe de vijf renners Cunego, Simoni, Savoldelli, Popovych en Di Luca, met een groot deel daarvan Cunego op 1. Zo voorspelbaar zal de Giro toch niet worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |