SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:27 schreef Karrs het volgende:
Klein meisje komt in dierenwinkel
Klein meisje: "Hjebt u ook knijntjes?"
Verkoper: "Wat wou je voor konijntje hebben, kleine meid, een klein snoezig zwart pluizebolletje of een mooi wit konijntje met een wipstaartje?"
Klein meisje: "Ik denk niet dat mejn python dat een fuck interesseerjt, meneerj."
ik deed er wel heel lang over zegquote:Op zondag 13 mei 2007 21:42 schreef aerodynamic het volgende:
Een vrouw is bij de dokter geweest en haar man vraagt: wat heeft de dokter gezegd?
Vrouw: 30 euro
Man: Nee, ik bedoel, wat had je?
Vrouw: 20 euro
Man: Nee, ik wil weten wat je mankeerde.
Vrouw: 10 euro!
Snap 'm eerlijk gezegd nog steeds nietquote:
Dokter kost 30 euroquote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:55 schreef erwindeheld het volgende:
Het is rood en rondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de beste grap ooit gemaakt:
Komt een man bij de bakker
hebben jullie ook bruin brood?
nee sorry we hebben alleen bruin brood
maakt niet uit ben toch met de brommer!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pprrrtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:56 schreef sweetMisery het volgende:
Komt een konijntje bij de bakker
- "Heeft u worteltjestaart?"
- "Nee sorry dat hebben we niet"
Dus het konijn gaat weer weg.
De volgende dag komt het konijn weer
- "Heeft u nu worteltjestaart?"
- "Nee sorry, dat verkopen wij niet"
Het konijn gaat weer weg.
De bakker denkt bij zichzelf; goh, ik had nu al 2 worteltjestaarten kunnen verkopen, dus hij besluit maar een worteltjestaart te bakken en af te wachten of het konijn nog terug komt.
En de volgende dag komt het konijn inderdaag weer terug
- "Heeft u worteltjestaart?"
- "Jaa zeker dat ik dat heb!"
- "Vies he??"![]()
blond cker ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:56 schreef CodeCaster het volgende:
Ik was net aan het stofzuigen
En ik had een hoop stof om over na te denken!
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:27 schreef Karrs het volgende:
Klein meisje komt in dierenwinkel
Klein meisje: "Hjebt u ook knijntjes?"
Verkoper: "Wat wou je voor konijntje hebben, kleine meid, een klein snoezig zwart pluizebolletje of een mooi wit konijntje met een wipstaartje?"
Klein meisje: "Ik denk niet dat mejn python dat een fuck interesseerjt, meneerj."
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:51 schreef Haushofer het volgende:
Ligt een meisje met haar vader in bed. Zegt haar vader: "je broertje was beter". Zegt dat meisje: "ja, dat zei mam vanochtend ook al".
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:50 schreef Haushofer het volgende:
't Is blauw en paars en vrouwen worden er hysterisch van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat krijg je als je een baby in een blender stopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen een doodgeboren baby en een steen?OMG, m,n koffie!!!! wat doe je!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel vrouwen mijden die er ervaring mee hebben, want de ervaring leert dat ze dit soort grappen slecht trekken.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:08 schreef Don_Antoin het volgende:
Zit zo'n man in de kroeg. De hele avond flink zitten zuipen, maar nu moet hij maar eens naar huis. Hij stapt van z'n barkruk en valt meteen op de grond.
Dus die man zo van: "shit, nouja dan eerst maar een koffie om nuchter te worden." Dus hij bestelt een koffie en drinkt hem op.
Even later probeert ie weer op te staan, maar weer valt ie om. Hij bestelt dus maar eerst nog een portie bitterballen om wat nuchterder te worden.
Even later probeert ie t weer, maar weer valt ie om.
Hij besluit dus maar om zich aan z'n handen naar huis te slepen.
Wordt hij de volgende dag wakker, zegt z'n vrouw: "Henk, was je weer zat?"
Dus die kerel:"nee hoor!! Echt niet"
"Ooh", zegt z'n vrouw, "de kroegbaas heeft anders net gebeld dat je je rolstoel hebt laten staan".
EINZROFFL@@@!!!!!!11111!!!ROFL
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D![]()
Wat is sneller, een haas of 'n konijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 60% gewijzigd door kwm op 01-06-2007 21:14:57 ]![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:09 schreef kwm het volgende:
Wat is sneller, een haas of 'n konijn?Ik heb m nou al in drie varianten gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Komt Frans Bauer bij de dokter, roepend "Dokter, dokter, help me, ik heb kanker !" Zegt die dokter
"Godzijdank, was al bang dat je kwam zingen".Ik schrijf boeken over wetenschap en filosofie!
https://www.epsilon-uitga(...)e-tijd-materie/10996
https://www.spectrumboeke(...)k-niet-9789000386765
https://www.spectrumboeke(...)tronen-9789000395071
Forum Opties Forumhop: Hop naar: