SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen een kuiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geel met zwart, maar geen smurf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom valt een walrus uit de boom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom valt de tweede walrus uit de boom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom valt de derde walrus uit de boom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is Consigliere je irl naam ? of spreek je pa je altijd met je nickname aan ?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:41 schreef Consigliere het volgende:
Mijn pa vandaag aan tafel:
Ey Consigliere, ken jij de gebroeders Nus?
Ik: WTF pa .. WIE??!!?!?!11?!1
Hij zo: A. nus & P. nus !!1!11!11111!!!!!!1111!11
Vooral dat wat hier boven staat.![]()
als je in de kroeg ben en er zit een lekker wijf in de buurt.
moet je dr naar toe lopen en tegen dr zeggen "hej zullen we zoenen?" kans is groot dat ze nee zegt en waarop jij antwoord "dan blijf je toch een kikker!!!!111einz!21!!!"
wheheh echt geweldig![]()
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Man bij de dokter
"Mijn vrouw is dood, denk ik"
"Hoezo denkt u dat?"
"De sex is 't zelfde, maar die afwas stapelt zich zo op"Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken![]()
Raadsel voor iedereen!
Hoe weet je dat je vriendin een soa heeft?
antwoord komt over 35 minuten..Als ik het membraam van je bestaan zou penetreren blijft er dan een vacuum achter in je denken?![]()
ik moest lachenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:41 schreef Arnoutvanh het volgende:
Er lopen 2 oenen over straat, plots valt er een in een put met kalk.
Zegt de ander: "Haha, nu ben je een kalkoen!"![]()
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***![]()
Kom dan met het antwoord.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:22 schreef Grootschrift het volgende:
Raadsel voor iedereen!
antwoord komt over 35 minuten..![]()
Als dr aids uit d'r kut druipt!Als ik het membraam van je bestaan zou penetreren blijft er dan een vacuum achter in je denken?![]()
inderdaad een KUTgrapquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:12 schreef Grootschrift het volgende:
Als dr aids uit d'r kut druipt!![]()
![]()
ben toch blij dat mensen zich niet te veel aan de letterlijke betekenis van het woord KUTgrappen houden![]()
![]()
Flip is geopereerd aan zijn blindedarm.
Alles is voorbij en hij ligt weer in zijn bed op de kamer.
Het duurt even voor hij weer helemaal helder is, maar dan zucht hij: Oef, dat zit er weer op!
De man naast Flip meldt dat hij dat niet te vlug moet zeggen, bij een andere patient had de chirurg zijn bril laten zitten en bij de man zelf het operatiemesje.
Op dat ogenblik gaat de deur van de kamer open, de chirurg steekt zijn hoofd om de deur en vraagt:
Heeft hier iemand mijn paraplu soms gezien? Ik ben hem kwijt.![]()
wat is 1 marokkaan in de bocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zijn 2 marokkanen in de bochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn 100 marokkanen in de bochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]![]()
Hoe weet je dat een man een kleintje heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~![]()
Hoe noem je een neger die een vliegtuig bestuurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"![]()
Waarom zit er water in een kanaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA![]()
waarom zwaait de koningin nooit met deze hand?*zwaai met je rechterhand*
omdat die hand van mij isHIER KAN UW RECLAME STAAN!!
bel nu naar: 0900 MIJNRECLAME
Forum Opties Forumhop: Hop naar: