SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat heeft 64 ogen en 2 tanden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is erger dan siliconen-tieten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe je wanneer je schoonmoeder op de ruit tikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt een man bij de drogist voor een pakje condooms. Hij wil betalen met een briefje van honderd gulden.
Vraagt de vrouw achter toonbank: "Hebt u gepast?"
Zegt de man: "Nee, ze zijn voor mijn broer."
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~![]()
"Doet u eigenlijk aan sport?" vraagt de arts aan zijn patient.
"Jazeker, dokter. Ik ben worstelaar."
"Daar ziet u anders helemaal niet naar uit."
"Toch wel dokter. Ik moet dagelijks worstelen voor mijn bestaan."
"Meneer, zou u me kunnen zeggen of ik de trein naar Parijs nog kan halen?"
"M-m-m-meneer, a-a-a-als u dat niet a-a-a-aan mij had g-g-g-gevraagd, d-d-d-dan had u h-h-h-hem nog g-g-g-gehaald. K-k-k-kijk, d-d-d-daar g-g-g-gaat ie!"![]()
Een ijzersterke schuine garp blijft toch een container op een helling ....
De 1e regel.....ik denk niet na..... ( _ /)
De 2e regel..ook in gedachten...(=`.`=)
De 3e regel...als iets doms doe (") _ (")
De 4e regel ...vooral als ik iets doms zeg, denk ik niet na(best nixzeggend, al die regels)![]()
*schopje. waar blijven die grappen haha
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA![]()
'T is rood en blauw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:28 schreef Leso_Varen het volgende:
'T is rood en blauw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>> Mijn Fotoboek ! is kut.![]()
Door welk metaal kun je heen kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t is wit en kubus vormig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loopt een banaan over de stoep.... ....valt ie eraf!
Hoe doe je een koe in de koelkast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe doe je een paard in de koelkast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ken je de mop van jantje toen die op de wc zat.Nee? Ik ook niet want de deur zat op slot.
Het is eerst groen en daarna rood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Was u gisteren ook bij die lezing over literaire stromingen?""Inderdaad, ik sliep een rij achter u."
Een gevangene ontdekt dat er van hem een reep chocola is gestolen.Op hoge poten gaat hij naar de directeur en zegt:"U mag wel uitkijken meneer, er zitten dieven hier!"
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA![]()
Wat is het verschil tussen een jood en een neger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als zo'n man tegen je zegt van: 'Haha, ik heb je moeder geneukt!' terwijl die man je vader is. Dat is absoluut niet grappig, bijvoorbeeld.![]()
Een vrouw is bij de dokter geweest en haar man vraagt: wat heeft de dokter gezegd?
Vrouw: 30 euro
Man: Nee, ik bedoel, wat had je?
Vrouw: 20 euro
Man: Nee, ik wil weten wat je mankeerde.
Vrouw: 10 euro!
![]()
Het is rood en rondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de beste grap ooit gemaakt:
Komt een man bij de bakker
hebben jullie ook bruin brood?
nee sorry we hebben alleen bruin brood
maakt niet uit ben toch met de brommer!![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:42 schreef aerodynamic het volgende:
Een vrouw is bij de dokter geweest en haar man vraagt: wat heeft de dokter gezegd?
Vrouw: 30 euro
Man: Nee, ik bedoel, wat had je?
Vrouw: 20 euro
Man: Nee, ik wil weten wat je mankeerde.
Vrouw: 10 euro!
!
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: