Opzich gaat het wel ja alleen liep mijn 360 dus vast voordat ik kon saven dus was ik die 10.000 kills weer kwijt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Tja het blijft een vervelend klusje in die tunnels
Precies zo jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hoe pak je het eigenlijk aan? Ik pak meestal de sportwagen, ga gelijk naar links om in die ruimte bij die vrachtauto uit te komen. Dan rijd ik zoveel mogelijk rondjes met die sportwagen in die ruimte totdat-ie kapot gaat. Vervolgens pak ik de vrachtwagen en rijd helemaal tot de andere kant van de tunnel. Als je niet teveel van die ontploffende zombo's raakt dan haal je het net om weer terug te rijden, omhoog, de gerespawnde sportwagen te pakken enzovoorts.
Meestal betekent nu nooit meer want na 54000 van die mafkezen komt het je strot wel uit![]()
Jouw topic heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:51 schreef AQuila360 het volgende:
ik had er dus 20.000 en nu nog maar 10.000![]()
Oja die k*t filter vergeten iddquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:36 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jouw topic heeft gewonnen.
De volgende keer wel het filter goed zetten he. Dan kan ik hem ook terug vinden.
Gewoon een aantal bowlingballs meenemen en dan in die tunnel bowlenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:02 schreef AQuila360 het volgende:
Die queen's zijn echt gaafEr zitten verder geen explosieven in het spel zoals handgranaten ofwel?
Heintje weet jij nog hoe je die Bowlingbal Achievment hebt gehaald?
In die tunnels lopen wel een aantal zombies die een gasfles voortduwen op een karretje , als je daar op schiet met een wapen heb je toch een aardige explosie.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:02 schreef AQuila360 het volgende:
Die queen's zijn echt gaafEr zitten verder geen explosieven in het spel zoals handgranaten ofwel?
Dat lijkt me ook wel een leuke zal dat ook eens gaan doen. Wat zijn nog meer de grappige/leuke dingen om te doen? Ik heb het spel hele tijd terug gehad maar toen eigenlijk alleen op de missie's gericht en dan mis je wel veel.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:02 schreef Unrealist- het volgende:
[..]
In die tunnels lopen wel een aantal zombies die een gasfles voortduwen op een karretje , als je daar op schiet met een wapen heb je toch een aardige explosie.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb de Tin edition kunnen bemachtigenBen benieuwd,... zal wel een paar dagen duren voordat ik hem heb, maar heb altijd genoten van de demo.
IN het begin plaza ligt er in de fontijn voor de deur naar buiten een bowling bal. (vlak bij de bios)quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:02 schreef AQuila360 het volgende:
Is wel te halen ja maar ik dacht ik doe gewoon af en toe die tunnels in en dan weer ff een missie ofzo maar dan haal je het dus niet. Nouja ga gewoon nog even wat andere dingen doen en nog naar level 50 en dan is het genoegquote:Op maandag 14 mei 2007 14:23 schreef Heintje het volgende:
Die 53,594 is toch wel te halen in de gewone 72 uurs mode? Zonder dat je het verhaal speeld.
Hij is zelfs beter in de 72 uur te halen dan in de oneindig mode. Daar ga je elke minuut een stukje dood. Wat het lastiger maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |