abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 mei 2007 @ 23:49:11 #51
133501 Guilin
Ja, yes!
pi_49386521
Er wordt tegenwoordig gewoon op de radio reklame gemaakt door een een organisatie die (naar eigen zeggen) "niet schrikt van een negatieve registratie bij het BKR". Ik weet alleen niet meer van wie die reclame was.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 08:59:27 #52
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_49391269
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:49 schreef Guilin het volgende:
Er wordt tegenwoordig gewoon op de radio reklame gemaakt door een een organisatie die (naar eigen zeggen) "niet schrikt van een negatieve registratie bij het BKR". Ik weet alleen niet meer van wie die reclame was.
bij een hypotheekverstrekker is dat weet de naam ook niet meer. goeie reclame
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_49391988
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:49 schreef Guilin het volgende:
Nee, maar daar betaal je voor zover ik weet ook en torenhoge rente.
Maar dat geeft niet als je het geld gaat vertienvoudigen
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_49394851
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:42 schreef Payter1 het volgende:
Checken ze bij booper geen bkr regestratie dan?
Nee, maar boober maakt wel gebruik van gegevens van Experian en Intrum Justitia.
pi_49398669
www.bizner.nl ?

krijg je zonder bedrijfsplan ¤ 5000 krediet, weet alleen niet of je met een negatief BKR aan de bak komt. ben dan zelf ook geen fan van lenen
you and I ain't done Zeke!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 15:28:03 #56
133501 Guilin
Ja, yes!
pi_49403544
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 09:31 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Nee, maar daar betaal je voor zover ik weet ook en torenhoge rente.
Misschien een beetje offtopic, maar ik vraag me af hoe die organisaties dat aan kunnen bieden. Die mensen hebben immers niet voor niets zoveel schulden en van een kale kip kun je niet plukken. Daar maken ze dan toch nooit winst op?
pi_49415523
Weldus
En google weet raad
was volgens mij laatst ook een item over op kassa of een soortgelijk programma

Edit: linkje erbij.
pi_49415887
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:25 schreef Locusta het volgende:
Weldus
En google weet raad
was volgens mij laatst ook een item over op kassa of een soortgelijk programma

Edit: linkje erbij.
Thnx! Effe proberen
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_49416426
Girokrediet.nl
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_50573026
Is het gelukt? Kunnen we je feliciteren?
pi_50573046
quote:
Op maandag 18 juni 2007 12:26 schreef Fargo het volgende:
Is het gelukt? Kunnen we je feliciteren?
pi_50573056
Niet meer geprobeerd.
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_50573169
Ben toch wel nieuwsgierig welk plan je in gedachten had hoor... Of had dat met die website van Boober te maken? Heb ik overigens niet meer op gekeken...
pi_50603326
quote:
Op maandag 18 juni 2007 12:31 schreef Fargo het volgende:
Ben toch wel nieuwsgierig welk plan je in gedachten had hoor... Of had dat met die website van Boober te maken? Heb ik overigens niet meer op gekeken...
Ik zat meer te denken aan het volgende:
quote:
MR JOHN EZE AWO - BRANCH MANAGER UNITED BANK FOR AFRICA PLC LAGOS ISLAND BRANCH, LAGOS NIGERIA. ATTN: PRESIDENT / C.E.O
I am pleased to get across to you for a very urgent and profitable business proposal, Though I don't know you neither have I seen you before but my confidence was reposed on you when the Chief Executive of Lagos State chamber of Commerce and Industry handed me your contact for a confidential business. I am the manager of United Bank for Africa Plc (UBA),Ilupeju branch, Lagos Nigeria. The intended business is thus; We had a customer, a Foreigner (a Turkish) resident in Nigeria. He was a Contractor with one of the Government Parastatals. He has in his Account in my branch the sum of US 35 Million(Thirty Five Million U.S. Dollars). Unfortunately, the man died four years ago until today non of his next of kin has come Forward to claim the money....blabladieblablabla etc.
I need a job where my immense ego seems normal.
- Dogbert
pi_50603358
meestal moet je wel werk hebben voor dit soort dingen
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 16:06:21 #66
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_50618044
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 15:38 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Ik stel je zorgzaamheid voor een total stranger op prijs, maar ik ga het geld in een paar maanden vertienvoudigen, dus die is niet echt nodig
Als ik je het geld leen vertienvoudig je het dan voor mij?
Because they will last that long.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')