Wat zou je zeggen van gewoon niet lenen? Een negatieve BKR registratie krijg je niet zomaar, dan moet je het wel bont maken. Kortom, gewoon niet aan beginnen. Wees verstandig !!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:34 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Ik zoek een leningverstrekker die niet kijkt naar negatief BKR. Heeft iemand daarvoor een goed adres, laat het me dan weten.
B.v.d.,
IAA
Hmm...zou ik niet te snel zeggen. Ik heb een keer overhoop gelegen met mijn telefoonmaatschappij, een rekening van 700 euro niet betaald omdat dit een spookrekening was. Geregistreerd bij het BKR....voor 5 JAAR!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wat zou je zeggen van gewoon niet lenen? Een negatieve BKR registratie krijg je niet zomaar, dan moet je het wel bont maken. Kortom, gewoon niet aan beginnen. Wees verstandig !!!
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:38 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Ik stel je zorgzaamheid voor een total stranger op prijs, maar ik ga het geld in een paar maanden vertienvoudigen, dus die is niet echt nodig
Reden temeer dat je dat geld niet krijgt. Je geleeft het toch zelf niet hequote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:38 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Ik stel je zorgzaamheid voor een total stranger op prijs, maar ik ga het geld in een paar maanden vertienvoudigen, dus die is niet echt nodig
Wat heb je toen gedaan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:38 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Geleven niet, geloven wel. Paas nou maar gewoon een adresjequote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:40 schreef Arjan het volgende:
[..]
Reden temeer dat je dat geld niet krijgt. Je geleeft het toch zelf niet he
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:38 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Ik probeer het te onthoudenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
!
Als het lukt, post hier ff hoe je dat hebt geflikt, dan kunnen we ook!![]()
De plaatselijke penose al geprobeerd, succes!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:41 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Geleven niet, geloven wel. Paas nou maar gewoon een adresje
Internet Relay Chat.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:40 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Wat is IRC?
Maar dat is geen probleem. Het geld is immers morgen vertienvoudigd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:42 schreef Copycat het volgende:
Lijkt me dat je met een negatieve BKR registratie alleen terecht kunt bij malafide geldleners, compleet met woekerrente en pitbulls om te innen.
Tegenwoordig blijkt dat wel mee te vallen. Weet niemand iets, woekerprijzen zijn geen probleem, als het maar wel van een normale instelling komt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:42 schreef Copycat het volgende:
Lijkt me dat je met een negatieve BKR registratie alleen terecht kunt bij malafide geldleners, compleet met woekerrente en pitbulls om te innen.
Niet morgen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Maar dat is geen probleem. Het geld is immers morgen vertienvoudigd.
Oh ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:43 schreef Xtreem het volgende:
Wat valt tegenwoordig wel mee?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:44 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Tegenwoordig blijkt dat wel mee te vallen. Weet niemand iets, woekerprijzen zijn geen probleem, als het maar wel van een normale instelling komt.
Nouja, zoeken, zoeken. Vinden. En doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:45 schreef Moon_Bridge het volgende:
Als je nou een baan zoekt krijg je geld.
ohwja,quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heb je de geijkte leningverschaffers al geprobeerd?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:47 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Dat je dat alleen geregeld kan krijgen bij gangsters.
Nee, ik heb nog niks geprobeerd. Ik heb geen zin om veel moeite te doen, ik wil gewoon zo'n makkelijke waar paupers geld lenen om een auto te kopen of nieuwe meubels nadat ze debiele reclames zien op televisie. Heb geen zin om een ondernemingsplan te schrijven e.d.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je de geijkte leningverschaffers al geprobeerd?
Postkrediet, lenen.nl frisia.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:50 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Nee, ik heb nog niks geprobeerd. Ik heb geen zin om veel moeite te doen, ik wil gewoon zo'n makkelijke waar paupers geld lenen om een auto te kopen of nieuwe meubels nadat ze debiele reclames zien op televisie. Heb geen zin om een ondernemingsplan te schrijven e.d.
Ik begrijp zogenaam dniet wat je bedoeltquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:52 schreef vdvorst het volgende:
Of je gaat geen zwart geld verdienen...
1 wijze opmerking dan maar:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:50 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog niks geprobeerd. Ik heb geen zin om veel moeite te doen, ik wil gewoon zo'n makkelijke waar paupers geld lenen om een auto te kopen of nieuwe meubels nadat ze debiele reclames zien op televisie. Heb geen zin om een ondernemingsplan te schrijven e.d.
In zeer korte tijd vertienvoudigen, dat lukt niet echt als je het legaal wilt doen, met zulke bedragenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:52 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Ik begrijp zogenaam dniet wat je bedoelt![]()
zogenaam quote unquotequote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:54 schreef vdvorst het volgende:
[..]
In zeer korte tijd vertienvoudigen, dat lukt niet echt als je het legaal wilt doen, met zulke bedragen
Heel goed, veel dank!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:55 schreef SeLang het volgende:
boober.nl ?
full time baan en negatief BKR, dan moet je toch is nadenken, daar kom je echt niet zomaar aan met baanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:48 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
En ik heb al een fulltime baan
Helaad
Ik denk dat ie daar al in zit.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:33 schreef karr-1 het volgende:
Of eindig je binnenkort in de goot?
Als je in dit soort fantasieen gelooft, dan vermoed ik van wel jaquote:
vertienvoudigen van het geld, dat zegt hij toch ;p moet boober financiers toch aansprekenquote:Op maandag 14 mei 2007 02:33 schreef RobKel het volgende:
ook bij boober zou je duidelijk uit moeten leggen wat je met het geld wil gaan doen voordat iemand aan jouw financiering meewerkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |