En dus heeft het vooral met discipline te maken. Ik had vandaag ook een verjaardag en heb het bij koffie met een zoetje en cola light gehouden. En dat terwijl de Bossche Bollen, chips, kaasjes en gefrituurde snacks me elke keer weer aangeboden werden.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:12 schreef babyfeet het volgende:
Wat gaat het toch goed met iedereen leuk om te lezen ook
hier gaat het nu langzamer ben begonnen met het boek slank de zomer in en hoop daarmee de 70 kilo te halen. zit nu op de 74,7 maar ben nu dus wel het vet om aan het zetten in spiermassa daar ben ik ook wel blij mee .
heb ook een paar dagen gezondigt verjaardagen enzo en ben eigenlijk bijna 2 weken op de 75 blijven hangen dus dat lukt me ook al goed
iedereen nog veel succes met het afvallen!!
Welk boek wil je halen?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Waar kan ik het boek het goedkoopst halen?
Wat leuk dat jou weegschaal praatquote:Op maandag 4 juni 2007 09:18 schreef botterfly het volgende:
Ik heb gisteren ook een verjaardag gehad. Ik heb me beperkt tot de komkommer.
En de weegschaal zei vanmorgen: goed hoor weer 0,5 kilo eraf!
hoelang ben je bezig??quote:Op maandag 4 juni 2007 10:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wow ik ben aan 't Sonja Bakkeren en m'n ingewanden willen elkaar opeten van de honger![]()
Oke jij bent best wel demotiverend voor mij!quote:Op maandag 4 juni 2007 09:53 schreef Coelho het volgende:
Na 5 weken -8.1kg. Deze week 1.1kg afgevallen. Nog iets minder dan 3 kilo om aan mijn eerste doel van 90kg te zitten.
mannen hebben ook altijd gelukquote:Op maandag 4 juni 2007 10:19 schreef botterfly het volgende:
[..]
EDIT: je bent een man. Verklaart een hoop!
Dag 1, ontbijtquote:Op maandag 4 juni 2007 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoelang ben je bezig??
ik had dit de eerste paar dagen/week. daarna ging het veel beter. Begin vandaag aan week 3. had ff een kleine terugval in het weekend, maar zonder schade. alleen al een paar dagen niets afgevallen.Maar ook niet aangekomen
![]()
het wordt beter! echt waar...quote:Op maandag 4 juni 2007 10:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dag 1, ontbijt![]()
1 appel
1 schaaltje yoghurt
dat deed ik ook wel eens om af te vallen maar dan was het 3 kommen yoghurt en 4 appels en dan had ik nog honger![]()
Ik ben net een half uur wakkerquote:Op maandag 4 juni 2007 10:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het wordt beter! echt waar...
en alweer bijna tijd voor een tussendoortje....
![]()
veel water drinken als ik trekaanvallen krijg helpt echt goed...![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik ben net een half uur wakker
maar dan neem ik wel dat tussendoortje meteen![]()
ik heb echt t gevoel dat je net genoeg eet zodat je niet dood gaatquote:Op maandag 4 juni 2007 10:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ik ga ook steeds vroeger eten. Met als gevolg dat ik ook vroeger naar bed moet, anders heb ik 's avonds zo'n trek...![]()
maar dit wordt echt beter.![]()
Ik herken het gevoel, gisteren paella. De hoeveelheid die je mag is net voldoende voor een voorgerecht zeg maar.... In normal daily life weet ik het nog aardig te verbloemen, maar toen ik dit weekend dacht mijn vaste fietsrondje van 25km een keer op max. vermogen af te raggen, kreeg ik me toch een hongerklop. Totaal geen energie in m'n benen.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik heb echt t gevoel dat je net genoeg eet zodat je niet dood gaat![]()
Dat werkt zeker goed! Jammer genoeg deden m'n broer en ik samen SB de eerste keer. En hij viel veel af, en snel, en ik niet zo veel en snel. Dus op een verjaardag: "wow jij bent veel afgevallen!" tegen me broer.. En ik hoorde van niemand ook maar ietsquote:Op maandag 4 juni 2007 10:54 schreef Coelho het volgende:
Wat wel positief werkt zijn de mensen die iets aan je beginnen te zien en je complimenteren. Dat werkt zeer motiverend.
Dan kom ik persoonlijk je boek verscheurenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb 't idee dat ik er zo uit ga zien na boek 1
[afbeelding]
Ik weet niet of je zelf op je icon staat, maar - if so - dan heb je volgens mij niet zoveel weekjes nodigquote:Op maandag 4 juni 2007 11:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb 't idee dat ik er zo uit ga zien na boek 1
[afbeelding]
Whaha nee dat is Bette Frankequote:Op maandag 4 juni 2007 11:16 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik weet niet of je zelf op je icon staat, maar - if so - dan heb je volgens mij niet zoveel weekjes nodig(als je ze al nodig hebt)...
Wees gerust, ik ben in totaal bij het eerste boek 7 kilo afgevallen. En me broer 13! Ik wil soms erg graag een man zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 10:19 schreef botterfly het volgende:
[..]
Oke jij bent best wel demotiverend voor mij!
Ik ben maar 4.2 kilo afgevallen in 5 weken.
Maar ik vind het wel tof voor jouw.
EDIT: je bent een man. Verklaart een hoop!
Blikje is idd prima.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi, ik Sonja Bakker deze week voor het eerst (vandaag begonnen dus) en ik vroeg me af, wat bedoelt ze nou met volkoren crackers? Moet ik dan aan knackebrot denken?
En er staat dat ik een kop verse kippensoep moet nemen, mag ik niet gewoon een blikje nemen? Ik kan helemaal geen kippensoep maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |