abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juni 2007 @ 22:45:35 #151
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_50074473
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:12 schreef babyfeet het volgende:
Wat gaat het toch goed met iedereen leuk om te lezen ook
hier gaat het nu langzamer ben begonnen met het boek slank de zomer in en hoop daarmee de 70 kilo te halen. zit nu op de 74,7 maar ben nu dus wel het vet om aan het zetten in spiermassa daar ben ik ook wel blij mee .
heb ook een paar dagen gezondigt verjaardagen enzo en ben eigenlijk bijna 2 weken op de 75 blijven hangen dus dat lukt me ook al goed

iedereen nog veel succes met het afvallen!!
En dus heeft het vooral met discipline te maken. Ik had vandaag ook een verjaardag en heb het bij koffie met een zoetje en cola light gehouden. En dat terwijl de Bossche Bollen, chips, kaasjes en gefrituurde snacks me elke keer weer aangeboden werden.

Verder is het natuurlijk jouw dingetje, en wens ik je veel succes, want je gaat het zeker halen!
pi_50081964
quote:
Op zondag 3 juni 2007 18:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Waar kan ik het boek het goedkoopst halen?
Welk boek wil je halen?
Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
pi_50082816
Ik heb gisteren ook een verjaardag gehad. Ik heb me beperkt tot de komkommer.
En de weegschaal zei vanmorgen: goed hoor weer 0,5 kilo eraf!
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_50083349
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:18 schreef botterfly het volgende:
Ik heb gisteren ook een verjaardag gehad. Ik heb me beperkt tot de komkommer.
En de weegschaal zei vanmorgen: goed hoor weer 0,5 kilo eraf!
Wat leuk dat jou weegschaal praat
Vorige week de hele week geklust dus niet erg streng geweest. Maar vandaag gaan we er weer tegenaan
  maandag 4 juni 2007 @ 09:53:30 #155
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_50083557
Na 5 weken -8.1kg. Deze week 1.1kg afgevallen. Nog iets minder dan 3 kilo om aan mijn eerste doel van 90kg te zitten.
pi_50084039
Wow ik ben aan 't Sonja Bakkeren en m'n ingewanden willen elkaar opeten van de honger
  maandag 4 juni 2007 @ 10:18:46 #157
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_50084160
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wow ik ben aan 't Sonja Bakkeren en m'n ingewanden willen elkaar opeten van de honger
hoelang ben je bezig??

ik had dit de eerste paar dagen/week. daarna ging het veel beter. Begin vandaag aan week 3. had ff een kleine terugval in het weekend, maar zonder schade. alleen al een paar dagen niets afgevallen. Maar ook niet aangekomen
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_50084174
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:53 schreef Coelho het volgende:
Na 5 weken -8.1kg. Deze week 1.1kg afgevallen. Nog iets minder dan 3 kilo om aan mijn eerste doel van 90kg te zitten.
Oke jij bent best wel demotiverend voor mij!
Ik ben maar 4.2 kilo afgevallen in 5 weken.

Maar ik vind het wel tof voor jouw.

EDIT: je bent een man. Verklaart een hoop!
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_50084212
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:19 schreef botterfly het volgende:

[..]

mannen hebben ook altijd geluk
pi_50084307
Nou, ik heb zaterdag noodgedwongen een dagje meegebakkerd met schoonma, en ik had 's avonds zo'n honger! Als avondeten soep met stokbrood - en daar red ik het op de zaterdagavond echt niet mee, sowieso omdat je dan wat langer wakker blijft. We aten om 17.00 uur, om 22.00 uur hield ik het echt niet meer uit en heb nog maar een boterham gepakt.

Ik vermoed dat dit dieet niks voor mij is, als ik 1 avondje nog niet vol kan houden...
pi_50084323
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

hoelang ben je bezig??

ik had dit de eerste paar dagen/week. daarna ging het veel beter. Begin vandaag aan week 3. had ff een kleine terugval in het weekend, maar zonder schade. alleen al een paar dagen niets afgevallen. Maar ook niet aangekomen
Dag 1, ontbijt
1 appel
1 schaaltje yoghurt

dat deed ik ook wel eens om af te vallen maar dan was het 3 kommen yoghurt en 4 appels en dan had ik nog honger
  maandag 4 juni 2007 @ 10:26:28 #162
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_50084371
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Dag 1, ontbijt
1 appel
1 schaaltje yoghurt

dat deed ik ook wel eens om af te vallen maar dan was het 3 kommen yoghurt en 4 appels en dan had ik nog honger
het wordt beter! echt waar...

en alweer bijna tijd voor een tussendoortje....

veel water drinken als ik trekaanvallen krijg helpt echt goed...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_50084414
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:26 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

het wordt beter! echt waar...

en alweer bijna tijd voor een tussendoortje....

veel water drinken als ik trekaanvallen krijg helpt echt goed...
Ik ben net een half uur wakker
maar dan neem ik wel dat tussendoortje meteen
  maandag 4 juni 2007 @ 10:29:33 #164
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_50084455
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik ben net een half uur wakker
maar dan neem ik wel dat tussendoortje meteen

ik ga ook steeds vroeger eten. Met als gevolg dat ik ook vroeger naar bed moet, anders heb ik 's avonds zo'n trek...
maar dit wordt echt beter.
pi_50084490
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:29 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik ga ook steeds vroeger eten. Met als gevolg dat ik ook vroeger naar bed moet, anders heb ik 's avonds zo'n trek...
maar dit wordt echt beter.
ik heb echt t gevoel dat je net genoeg eet zodat je niet dood gaat
  maandag 4 juni 2007 @ 10:54:14 #166
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_50085126
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ik heb echt t gevoel dat je net genoeg eet zodat je niet dood gaat
Ik herken het gevoel, gisteren paella. De hoeveelheid die je mag is net voldoende voor een voorgerecht zeg maar.... In normal daily life weet ik het nog aardig te verbloemen, maar toen ik dit weekend dacht mijn vaste fietsrondje van 25km een keer op max. vermogen af te raggen, kreeg ik me toch een hongerklop. Totaal geen energie in m'n benen.

Wat wel positief werkt zijn de mensen die iets aan je beginnen te zien en je complimenteren. Dat werkt zeer motiverend.
pi_50085375
Als je sport moet je meer eten toch
iig dat vind ik..
pi_50085426
Ik heb 't idee dat ik er zo uit ga zien na boek 1

pi_50085513
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:54 schreef Coelho het volgende:
Wat wel positief werkt zijn de mensen die iets aan je beginnen te zien en je complimenteren. Dat werkt zeer motiverend.
Dat werkt zeker goed! Jammer genoeg deden m'n broer en ik samen SB de eerste keer. En hij viel veel af, en snel, en ik niet zo veel en snel. Dus op een verjaardag: "wow jij bent veel afgevallen!" tegen me broer.. En ik hoorde van niemand ook maar iets Dat werkt echt heel erg demotiverend hoor.. Alleen me vader en vriend blijven zeggen dat ze het zien maar daar geloof ik dus niks meer van
pi_50085639
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[afbeelding]
Dan kom ik persoonlijk je boek verscheuren
  maandag 4 juni 2007 @ 11:16:56 #171
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_50085741
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[afbeelding]
Ik weet niet of je zelf op je icon staat, maar - if so - dan heb je volgens mij niet zoveel weekjes nodig (als je ze al nodig hebt)...
pi_50085925
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:16 schreef Coelho het volgende:

[..]

Ik weet niet of je zelf op je icon staat, maar - if so - dan heb je volgens mij niet zoveel weekjes nodig (als je ze al nodig hebt)...
Whaha nee dat is Bette Franke
een topmodel
pi_50086268
Hoi, ik Sonja Bakker deze week voor het eerst (vandaag begonnen dus) en ik vroeg me af, wat bedoelt ze nou met volkoren crackers? Moet ik dan aan knackebrot denken?
En er staat dat ik een kop verse kippensoep moet nemen, mag ik niet gewoon een blikje nemen? Ik kan helemaal geen kippensoep maken!

[ Bericht 29% gewijzigd door Leintjeuh op 04-06-2007 11:45:49 ]
pi_50086630
Vaak als er soep staat neem ik gewoon cup a soup, we eten haast nooit soep en krijgen het ook nooit op.
En crackers neem ik altijd van wasa. Eerst altijd volkoren maar tegenwoordig 'vezelrijk'. Die volkoren is te donker naar mijn smaak, vind ze niet meer zo lekker

quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:19 schreef botterfly het volgende:

[..]

Oke jij bent best wel demotiverend voor mij!
Ik ben maar 4.2 kilo afgevallen in 5 weken.

Maar ik vind het wel tof voor jouw.

Wees gerust, ik ben in totaal bij het eerste boek 7 kilo afgevallen. En me broer 13! Ik wil soms erg graag een man zijn
  maandag 4 juni 2007 @ 11:54:42 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50086764
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi, ik Sonja Bakker deze week voor het eerst (vandaag begonnen dus) en ik vroeg me af, wat bedoelt ze nou met volkoren crackers? Moet ik dan aan knackebrot denken?
En er staat dat ik een kop verse kippensoep moet nemen, mag ik niet gewoon een blikje nemen? Ik kan helemaal geen kippensoep maken!
Blikje is idd prima.
Soms mag je cup-a-soup maar dat is dan voor erbij, een blikje soep heeft toch net even iets meer voedingswaarde dan zo'n zakje poeder.

Ik heb het boek ook weer tevoorschijn getrokken.
Niet omdat ik wil lijnen, mag niet eens, maar we maken er wel weer een potje van vwb gevarieerd eten, dus ik
ga nu gewoon weer het avondeten volgen zoals in dat boek, maar dan de hoeveelheden passend bij een zwangere vrouw.
Hoef ik iig niet meer mijn hoofd te breken over wat we nu weer moeten eten. Daar ben ik gewoon heel slecht in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')