Ik werd toen ik nog veel trainde regelmatig wakker van de hongerquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:42 schreef Brighteyes het volgende:
Als je vader idd zoveel honger heeft zou ik het toch maar wat aanpassen als ik hem was.
Dan moet dit wel echt een heel erg verschil zijn met wat hij hiervoor at want dat mensen wakker worden van de honger heb ik nog nooit gehoord eigenlijk.
Waarom moeten mensen per see eten onder de filmquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:07 schreef Eigenmijsje het volgende:
Vrijdag ga ik met mn vriend naar de bios, heeft iemand tips wat ik mee kan nemen ipv de M&M's? Wij doen alleen doordeweeks aan SB, dus ik maak dit keer geen uitzondering door toch een zak mee te nemen. Maar om nou met een zak worteltjes daar te zitten![]()
Welke alternatieven zijn (enigszins) Sonja-proof en toch lekker?
Dat was omzet, geen winst........quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:21 schreef Aventura het volgende:
Gisteren zag ik op tv dat Sonja Bakker inmiddels 7 miljoen EUR aan de door haar ontketende dieetrage verdiend heeft. Niet dat het verder relevant is ofzo, maar ik wou 't evne delen
Da's lekker!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Waarom moeten mensen per see eten onder de film
Je ka toch wel 2 uur zonder![]()
Ach, da's hetzelfde als die mensen die een stoptrein nemen voor 10min. en al na 5min hun shagje beginnen te draaien, welke ze vervolgens het liefst aansteken nog in het halletje van de trein net voordat de deuren opengaan...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Waarom moeten mensen per see eten onder de film
Je ka toch wel 2 uur zonder![]()
Geen idee, en volgens mij doe ook netjes wat Sonja zegt! Anders bellen de kids naar Sonja om te zeggen dat ik zondig Whuhahahahaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:24 schreef Purky het volgende:
Wat jammer dat het zo langzaam gaat bij jou botterfly. Weet je hoe dat komt of niet?
Heb mijn menstruatie gehad in het weekend. Er is nu sinds vrijdag weer 0,9 kilo eraf. Zit nu op 3,8 kilo in 4 weken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:15 schreef Purky het volgende:
Wat balen zeg! Ik snap dat je wat sneller af wil vallen, het kan bij mij ook niet snel genoeg gaan! Als ik verhalen hoor van mensen die met SB 14 kg zijn afgevallen na 9 weken (me broer bijvoorbeeld!) word ik jaloers. Maar het ene lichaam reageert anders op SB dan het andere, dat blijkt maar weer. Jammer maar helaas!
Hopelijk komt er bij jou verandering in en val je binnenkort sneller af, da's namelijk een erg prettige stimulans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |