Wat doet ze?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nou, wat een aanwinst zeg die Lieke...
Net als dat je je kerstversiering ophangt..... je vouwt een kerstklok uit; ziet nog een haak van vorig jaar..... helemaal goed, niets meer aan doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet hoor. Daar denk je van te voren toch over na, waar je wat neer wilt hangen. Onbegrijpelijk.
Die flatscreens zullen wel terug komen, want de kabels steken nog uit de muur en de ophangbeugels zijn er nog.quote:
Wat bedoel je hier mee? Ken ik niet.....quote:
Klinkt beter dan haar andere koosnaampjes: Eems en uiteraaard Kuthoer.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waarom heet Amanda ineens Amy, afgeleid van Amy Winehouse - Rehab?
Jammer dat daardoor het gedrag van Huub erg irritant wordt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook al een week af, ze is iig een leuk speledingetje voor Huub...
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja dat vraag ik me ook al een week af, ze is iig een leuk speledingetje voor Huub...
en zo is het ..loverboy 2 maar ik denk dat ze dat gisteren van iemand van achteren gehoort heeftquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:04 schreef Marrije het volgende:
Nou inderdaad.
Natas tegen Huub: weet je wat jammer is, dat je steeds zieliger wordt in je gedrag
Het doet me steeds meer denken aan TV Woonmagazinequote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:09 schreef beequeen het volgende:
De spiegel voor boven de schouw past ook al niet.
En wellicht net dat kleine steuntje in de rug dat Suicide Brian nodig heeftquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:10 schreef Ecila111 het volgende:
Ik zou onder dat gat met die roodgeverfde rand een touwkabel hangen en een anker..... soort van marinelook.
Het was wel even spannend. Lieke heeft eten gemaakt. Ze bracht een schaal naar Japio , die nam 2 happen en gooide vervolgens de hele bak op het gras. Lieke werd pislink, zeker nadat Huub hem nog een bak bracht.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik maar hopen op leven in de brouwerij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |