Dat moment kwam vannacht ook voorbij... wat ik bedoel is dat Brian later zei dat hij 2 marshmallows aan Jaap had gegeven om hem af te leiden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als je dacht dat het marshmellows waren ..........
[afbeelding]
Naja, ik had wel even snel een TT moeten verzinnen, en toevallig zag ik de woonkamer op de streans.quote:
De revolutionair draait zich om in zijn graf. Na T-shirts, buttons en tassen, vrolijkt hij nu ook een miljonairsvilla op.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:24 schreef beequeen het volgende:
Er komt wat kleur in de kamer. Een schilderij of poster van Che Guevara komt aan de muur te hangen.
op het filmpje zijn de handen uit beeld.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dat exacte moment niet gezien, krijg de indruk dat dat voor iedereen hier geldt. Eerst was er achteraf sprake van 2 eieren, toen van 2 marshmellows, en nu volgens Jaap dus weer van eieren. Wie zal het zeggen.
Brian zei zelf dat ie de eieren aan Jaap had gegeven maar dat ie nooooooooit had verwacht dat Jaap dat ei werkelijk zou kapot slaan op Juf Judiths hoofd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:28 schreef 2live het volgende:
@ Disana; het was niet te zien wat Brian gaf, maar als afleiding was onzin want hij liep vanaf dat moment de hele tijd te lachen. Dus hoe Jaap er ook aan kwam Brian wist wat er ging gebeuren, mss alleen niet bij wie.
Oh ja, maar ik vind er ook niets mis mee dat Judith hem een hypocriet noemde. Brian zal altijd de eerste zijn om het getreiter van een ander met vals gegrinnik aan te zien.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:28 schreef 2live het volgende:
@ Disana; het was niet te zien wat Brian gaf, maar als afleiding was onzin want hij liep vanaf dat moment de hele tijd te lachen. Dus hoe Jaap er ook aan kwam Brian wist wat er ging gebeuren, mss alleen niet bij wie.
Past mooi bij het kleed onder de keukentafel..... daar is over nagedacht.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:24 schreef beequeen het volgende:
Er komt wat kleur in de kamer. Een schilderij of poster van Che Guevara komt aan de muur te hangen.
Klopt, er is duidelijk te zien dat Jaap zelf dat ei pakt...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:28 schreef avonne het volgende:
[..]
op het filmpje zijn de handen uit beeld.
Eerst zie je Brian met marshmellows, Jaap schudt nee, en Jaap buigt voorover en pakt wat.
De eieren neem ik aan
ook JJ reactie naar Brian heeft natuurlijk een voorgeschiedenis. Ze heeft hem al eerder beschuldigd van achterbaksheid, tijdens de les. Hij maakte haar toen belachelijk als ze niet keek.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, maar ik vind er ook niets mis mee dat Judith hem een hypocriet noemde. Brian zal altijd de eerste zijn om het getreiter van een ander met vals gegrinnik aan te zien.
Verwarrend toch, he? Maar ergens denk ik, Brian kennende, dat hij veel te laf is om eieren voor zo'n actie aan Jaap te geven. Het kan natuurlijk goed zijn dat hij ook met die marshmallows had gehoopt iets te bereiken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian zei zelf dat ie de eieren aan Jaap had gegeven maar dat ie nooooooooit had verwacht dat Jaap dat ei werkelijk zou kapot slaan op Juf Judiths hoofd.
En dat zag ze goed. Jammer alleen dat ze zich zo in het spel heeft gegooid.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:31 schreef 2live het volgende:
[..]
ook JJ reactie naar Brian heeft natuurlijk een voorgeschiedenis. Ze heeft hem al eerder beschuldigd van achterbaksheid, tijdens de les. Hij maakte haar toen belachelijk als ze niet keek.
Hodgkin.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Heeft de vrouw van Jan des Bouvrie nou net kanker overwonnen?
Ik zag haar net stevig aan een sigaret trekken, erg onverstandig...
Wanneer dan, vannacht heeft hij dat meerdere keren ontkendquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian zei zelf dat ie de eieren aan Jaap had gegeven maar dat ie nooooooooit had verwacht dat Jaap dat ei werkelijk zou kapot slaan op Juf Judiths hoofd.
Ik voorzie dat niets in dat huis je zal verrassen..... ik vind Jan de laatste paar jaar niet origineel, het ligt allemaal zo voor de hand, je voelt van te voren alles al aankomen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:31 schreef SiRojK het volgende:
Och nee, een schilderij van Che.. Dan richt Jan de Boeffriet zo'n huis in en kan hij niet verder komen dan een poster van Che dat in elk studentenhuis in viervoud aan de muur hangt
Dat doen ze allemaal, Carlos ook. Misschien dat Marc nog een beetje een uitzondering was, die zat meestal wat stil aan tafel en zei alleen maar wat over het koken, maar verder. . .iedereen die daar de villa inkomt moet zonodig zijn of haar mening ventileren over de bewoners en bijbehorende acties.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat zag ze goed. Jammer alleen dat ze zich zo in het spel heeft gegooid.
Ja dan is roken wel erg verslavend, Jan kan ook al niet zonder z'n dunne design-sigaartjes...quote:
Volgens mij was dat vlak voor de streamlock en toen zei Eric, maar wat dacht je dan dat Jaap met die eieren ging doen, bakken??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:34 schreef 2live het volgende:
[..]
Wanneer dan, vannacht heeft hij dat meerdere keren ontkend
is toch logisch, dat is voor de warmtequote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:37 schreef Ecila111 het volgende:
In de tent staat een flatscreen met een openhaardDVD?
Het nadeel van JJ blijkt te zijn dat ze dingen nogal persoonlijk opvat en dat ze nogal kwetsbaar is. Als autoriteit in haar rol als lerares was ze veel sterker en leuker. Overigens vind ik Tilly de dans nog goed ontspringen ondanks dat ze ook meepraat over het spel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal, Carlos ook. Misschien dat Marc nog een beetje een uitzondering was, die zat meestal wat stil aan tafel en zei alleen maar wat over het koken, maar verder. . .iedereen die daar de villa inkomt moet zonodig zijn of haar mening ventileren over de bewoners en bijbehorende acties.
JJ is inderdaad geen uitzondering, vandaar dat ik ook niet zo verbaasd was dat ze een ei op dr kop kreeg.
Klopt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:38 schreef Marrije het volgende:
Volgens mij was dat vlak voor de streamlock en toen zei Eric, maar wat dacht je dan dat Jaap met die eieren ging doen, bakken??
ja, dat heb ik Eric ook horen zeggen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij was dat vlak voor de streamlock en toen zei Eric, maar wat dacht je dan dat Jaap met die eieren ging doen, bakken??
En hij gaat niet richting Spanje maar richting vuilstort.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Die zak (Brian) kan meteen langs de straat gezet worden op de ophaaldag
[afbeelding]
quote:
Ja, waar dat nou aan ligt is mij niet helemaal duidelijk. Misschien omdat ze zich wat behoudender opstelt?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Het nadeel van JJ blijkt te zijn dat ze dingen nogal persoonlijk opvat en dat ze nogal kwetsbaar is. Als autoriteit in haar rol als lerares was ze veel sterker en leuker. Overigens vind ik Tilly de dans nog goed ontspringen ondanks dat ze ook meepraat over het spel.
Eric gooit altijd olie op het vuur. Ook niet betrouwbaar als getuigequote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
ikea postertjes.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:41 schreef Disana het volgende:
Wat een goedkope rommel, die 'schilderijen'.
Dat scheelt echt wel een graadje hoor. Ik mag me er ook graag een beetje aan warmen. Daarom kijk ik nooit naar schaatswedstrijden, krijg ik het ijskoud van.quote:
Ik vind het er persoonlijk ook niet mooi uitzien... beetje teveel bank en te weinig kleur...quote:
Speciaal voor Brian vervaardigd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:41 schreef Kinga het volgende:
ikea postertjes.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als de boeddha al niet past, hoe gaat het dan straks met Jaap.
Het feit alleen al dat ze "Juf Judith" genoemd wordt....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Het nadeel van JJ blijkt te zijn dat ze dingen nogal persoonlijk opvat en dat ze nogal kwetsbaar is. Als autoriteit in haar rol als lerares was ze veel sterker en leuker. Overigens vind ik Tilly de dans nog goed ontspringen ondanks dat ze ook meepraat over het spel.
Eric zei dat als reactie op de bekentenis van Brian. Brian vond alleen dat ook al had ie de eieren aan Japie gegeven, hij niet verantwoordelijk was voor de actie die Japie ermee heeft uitgehaald.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:41 schreef avonne het volgende:
[..]
Eric gooit altijd olie op het vuur. Ook niet betrouwbaar als getuige
Godverdómme Steijn!!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat ze "Juf Judith" genoemd wordt....
... omdat ze zich als een pinnige schooljuf gedraagd.
Gisteravond heeft ze meerdere keren iedereen belerend toegesproken.
Sorry, hoor, maar de arrogantie om anderen te vertellen wat ze wel en niet moeten doen...
Dáár gaat Jaap tegenin
Misschien is het deels omdat ze geen les geeft; ze doet alleen maar 'verwendingen'.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, waar dat nou aan ligt is mij niet helemaal duidelijk. Misschien omdat ze zich wat behoudender opstelt?
technisch gezien niet nee. Wat zou Brian doen als ze hem een touw gaven als hij para isquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eric zei dat als reactie op de bekentenis van Brian. Brian vond alleen dat ook al had ie de eieren aan Japie gegeven, hij niet verantwoordelijk was voor de actie die Japie ermee heeft uitgehaald.
Toch verschilt dat per persoon. Van Carlos wordt het door de anderen wel gepikt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat ze "Juf Judith" genoemd wordt....
... omdat ze zich als een pinnige schooljuf gedraagd.
Gisteravond heeft ze meerdere keren iedereen belerend toegesproken.
Sorry, hoor, maar de arrogantie om anderen te vertellen wat ze wel en niet moeten doen...
Dáár gaat Jaap tegenin
Ja, het was wel een voordeel, zo'n stel longen. Je hoorde haar over de streamlock heen vloekenquote:
behalve Jaap dusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch verschilt dat per persoon. Van Carlos wordt het door de anderen wel gepikt.
Ik begrijp goed wat je bedoelt hoor, want het was niet alleen daarvoor aan tafel, zo is ze eigenlijk altijd. Dat belerende, betuttelende, bleeeeeeh. Wat je zegt, júf judithquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja, het was wel een voordeel, zo'n stel longen. Je hoorde haar over de streamlock heen vloeken
Ik bedoelde daarvoor aan tafel. "Doe dit, doe dat" "zeg niks" "niet op letten"
Hallo, het zijn volwassenen hoor.
Ik vind dat fantastisch van Jaap, zoals hij (misplaatste, slecht onderbouwde) autoriteit tart. Gisteren ook, toen hij doodleuk in de villa ging douchen etc. Alleen bij Judith blijf ik het jammer vinden dat ze zo is veranderd.quote:
of op het toiletquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:53 schreef F04 het volgende:
Die boedha past misschien wel mooi in de gameroom, of private room, of kantoor.
In het begin vond ik dat tijdens de lessen erg leuk. Totdat ze het zelf ter discussie ging stellen. Dat ze Brian belt, ala, maar dat er dan nog een keer over gepraat moet worden en er dan een CD'tje met zijn gedicht komt... daar ging het voor mij fout.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik begrijp goed wat je bedoelt hoor, want het was niet alleen daarvoor aan tafel, zo is ze eigenlijk altijd. Dat belerende, betuttelende, bleeeeeeh. Wat je zegt, júf judith![]()
Ja, het lijkt wel alsof Jaap respect voor Nico heeft.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:53 schreef avonne het volgende:
Nicolaas en Jaap zijn wel nader tot elkaar gekomen, hier op de camping
Dat was dan weer Brian.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Was dat ook die schijnheilige klootzak volgens JJ?
Als ze zichzelf een beetje meer op waarde had geschat, was ze al veel eerder met dat zooitje ongeregeld gekapt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:53 schreef Copycat het volgende:
Als Judith zichzelf zo serieus neemt, zou het wel een enorme knieval van haar zijn als ze toch weer de villa betreedt.
Ik heb daar een beetje een dubbel gevoel bij. Als ze wegblijft heeft Jaap gewonnen en haar 'leerlingen' zijn de lul.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:53 schreef Copycat het volgende:
Als Judith zichzelf zo serieus neemt, zou het wel een enorme knieval van haar zijn als ze toch weer de villa betreedt.
Ik ben bang dat JUDITH (geen juf) niet inziet dat ze het als een toneelstuk moet beschouwen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat fantastisch van Jaap, zoals hij (misplaatste, slecht onderbouwde) autoriteit tart. Gisteren ook, toen hij doodleuk in de villa ging douchen etc. Alleen bij Judith blijf ik het jammer vinden dat ze zo is veranderd.
Ook maar tot op zekere hoogte, gisteren zei Jaap ook tegen/over Nico: oooooh hij i salweer lam hoor!!! En even later zei hij iets soortgelijks waarop hij van Nico een zogenaamde stoei-stoot tegen zijn ribben kreeg. Het deed Jaap echt pijn en die miepte meteen dat ie dat niet nog een keer moest doen omdat het écht pijn deed.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:54 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ja, het lijkt wel alsof Jaap respect voor Nico heeft.
Ze heeft het vannacht toch al uitgepraat met Jaap, daar kwam ze voor terugquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:53 schreef Copycat het volgende:
Ja ze zou flippen, want omdat ze vroeger is gepest heeft ze veel moeite moeten doen zichzelf serieus te leren nemen. Ik snap het allemaal wel, het is alleen jammer.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ben bang dat JUDITH (geen juf) niet inziet dat ze het als een toneelstuk moet beschouwen.
Het is karikatuur. Hoe zou ze reageren als ze zo'n komische tekening van zichzelf zou zien? Zou ze dan ook flippen?
on topic
Hebben ze geen lunch gehad
ik hoop dat deze ellende gauw voorbij is.
Ik voel me erzelf ook shabby door
Ik heb niet echt het idee dat de leerlingen de lessen nu zo serieus nemen als Judith ze neemt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:56 schreef mootie het volgende:
Ik heb daar een beetje een dubbel gevoel bij. Als ze wegblijft heeft Jaap gewonnen en haar 'leerlingen' zijn de lul.
Ja. En de volgende keer begint de 'terror' weer van voren af aan, verwacht ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:57 schreef schizolientje het volgende:
Ze heeft het vannacht toch al uitgepraat met Jaap, daar kwam ze voor terug
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En de volgende keer begint de 'terror' weer van voren af aan, verwacht ik.
... hij hangt nu in een hoekje...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:31 schreef SiRojK het volgende:
Och nee, een schilderij van Che.. Dan richt Jan de Boeffriet zo'n huis in en kan hij niet verder komen dan een poster van Che dat in elk studentenhuis in viervoud aan de muur hangt
Blijven ze lekker slank vanquote:
prutsersquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:59 schreef Vandaag... het volgende:
lelijk schilderij van schoen past ook al niet. Dat ze de boel niet even opgemeten hebben.
[afbeelding]
Ik begrijp dat niet hoor. Daar denk je van te voren toch over na, waar je wat neer wilt hangen. Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:59 schreef Ecila111 het volgende:
Pump past ook niet!
gelukkig maar. Lelijk ding.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:59 schreef Ecila111 het volgende:
Pump past ook niet!
Ze maken er echt een studenten woning van. Ik heb ook een marilyn monroe poster boven mijn bed, andy warhol stijl.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:01 schreef Vandaag... het volgende:
Ze hebben ook nog een Marilyn Monroe poster. Stelletje amateurs.
Hoezo voorspelbaar..... ik voelde hem al aankomen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:01 schreef Vandaag... het volgende:
Ze hebben ook nog een Marilyn Monroe poster. Stelletje amateurs.
+1quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:01 schreef Ecila111 het volgende:
Ik vond die flatscreens leuk met een variateit aan afbeeldingen, leuker dan dit.
erg he.....de helft loopt te lantefanten......quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Blijven ze lekker slank van
Wat een geldverspilling zeg zo'n nieuwe inrichting, en dat moeten de streamers zeker betalen
Dat personeel voert geen fuck uit, Palma zit zeker weer aan de wijn en een sigaret...![]()
zijn die wegquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:01 schreef Ecila111 het volgende:
Ik vond die flatscreens leuk met een variateit aan afbeeldingen, leuker dan dit.
Wat doet ze?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nou, wat een aanwinst zeg die Lieke...
Net als dat je je kerstversiering ophangt..... je vouwt een kerstklok uit; ziet nog een haak van vorig jaar..... helemaal goed, niets meer aan doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet hoor. Daar denk je van te voren toch over na, waar je wat neer wilt hangen. Onbegrijpelijk.
Die flatscreens zullen wel terug komen, want de kabels steken nog uit de muur en de ophangbeugels zijn er nog.quote:
Wat bedoel je hier mee? Ken ik niet.....quote:
Klinkt beter dan haar andere koosnaampjes: Eems en uiteraaard Kuthoer.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waarom heet Amanda ineens Amy, afgeleid van Amy Winehouse - Rehab?
Jammer dat daardoor het gedrag van Huub erg irritant wordt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook al een week af, ze is iig een leuk speledingetje voor Huub...
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja dat vraag ik me ook al een week af, ze is iig een leuk speledingetje voor Huub...
en zo is het ..loverboy 2 maar ik denk dat ze dat gisteren van iemand van achteren gehoort heeftquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:04 schreef Marrije het volgende:
Nou inderdaad.
Natas tegen Huub: weet je wat jammer is, dat je steeds zieliger wordt in je gedrag
Het doet me steeds meer denken aan TV Woonmagazinequote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:09 schreef beequeen het volgende:
De spiegel voor boven de schouw past ook al niet.
En wellicht net dat kleine steuntje in de rug dat Suicide Brian nodig heeftquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:10 schreef Ecila111 het volgende:
Ik zou onder dat gat met die roodgeverfde rand een touwkabel hangen en een anker..... soort van marinelook.
Het was wel even spannend. Lieke heeft eten gemaakt. Ze bracht een schaal naar Japio , die nam 2 happen en gooide vervolgens de hele bak op het gras. Lieke werd pislink, zeker nadat Huub hem nog een bak bracht.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik maar hopen op leven in de brouwerij.
Laat dat maar aan King Jaap over, bier en tieten olé olé...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik maar hopen op leven in de brouwerij.
nou, varieteit, het was alleen maar Da Vinci. Ik dacht in het begin de hele tijd dat er een verborgen boodschap in zat die gekraakt moest worden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:01 schreef Ecila111 het volgende:
Ik geloof dat Herma de spullen alweer teruggebracht heeft.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gaat Nicolaas nog bonje schoppen nu hij uit de masterbedroom is geknikkerd ?
[afbeelding]
Goede samenwerking..... je brengt elkaar op ideeën.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wellicht net dat kleine steuntje in de rug dat Suicide Brian nodig heeft.
Dat ik het ermee eens benquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:07 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier mee? Ken ik niet.....
Ik ging ervan uit dat het de onderkant is die we zien, dat het kleed in z'n geheel rood is.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:12 schreef petraa het volgende:
Leuk zo'n wit kleed op de grond bij die viezerikken.
Hoor ik graag, dank.quote:
Het kleed bij de bank, denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:16 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat het de onderkant is die we zien, dat het kleed in z'n geheel rood is.
Ik vind haar zo nog wel te handelen, als ze zo'n hilarische bui heeft mute ik dr.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia is weer erg positief aanwezig, je kunt haar niet missen. Wanneer zetten ze dat mens eindelijk eens een keer stil.
[afbeelding]
Ik zie het nu ook, heel goed over nagedacht.quote:
Proef ik hier enig sarcasme?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:20 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook, heel goed over nagedacht.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind haar zo nog wel te handelen, als ze zo'n hilarische hysterische bui heeft mute ik dr.
doet me denken aan wat een vriend van mij ooit zei over een meisje:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia is weer erg positief aanwezig, je kunt haar niet missen. Wanneer zetten ze dat mens eindelijk eens een keer stil.
[afbeelding]
quote:
Is ze ook van origine alleen heeft wie dan ook dat niet ingezien en haar vernaggeld.quote:
Te beginnen met haar moeder waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:29 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Is ze ook van origine alleen heeft wie dan ook dat niet ingezien en haar vernaggeld.
'k Was er niet bij maar daar riekt het wel naar ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:31 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Te beginnen met haar moeder waarschijnlijk.
zeker te wetenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:31 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Te beginnen met haar moeder waarschijnlijk.
'k Weet niet of tentzeil extreme hitte kan velen? Mijn handen iig niet..... afwachten maar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:32 schreef webextreme.nl het volgende:
Erik hangt een feun op in z'n tent.. als dat maar goed komt
Dat heet 'hard werken' ........quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:34 schreef Vandaag... het volgende:
Waarom zit die vrouw een spiegel te benagellakken?
Er hing nog een haakje.....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:36 schreef beequeen het volgende:
Ach, de pump heeft toch een plekje gekregen.
[afbeelding]
Aan de andere kant hangen 2 rode dobbelstenen. Wat een vernuft.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:36 schreef Ecila111 het volgende:
Kijk, pump hangt voor dat gat met die rode rand..... ik zie er enige logica in, is zelfs grappig.
Hoogtepunt was volgens mij dat Jaap het bad had laten overstromen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:38 schreef cindy10 het volgende:
heb terug zitten lezen...maar kan er niets over vinden....!
hoe is de nacht van jaap en amanda samen in dat hotel verlopen??![]()
Dit wordt me teveel, kan ik niet aan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aan de andere kant hangen 2 rode dobbelstenen. Wat een vernuft.
Ze hebben het in ieder geval warmer gehad dan de campinggasten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:38 schreef cindy10 het volgende:
heb terug zitten lezen...maar kan er niets over vinden....!
hoe is de nacht van jaap en amanda samen in dat hotel verlopen??![]()
tja das een inkoppertje he??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben het in ieder geval warmer gehad dan de campinggasten.
Hoe zou jij reageren wanneer je zomaar een paar eieren op je hoofd zou krijgen?? Wat veel mensen niet (willen) begrijpen is dat JJ totaal niets met het spel te maken heeft. Naar mijn idee heeft zij een uitnodiging van de redactie gekregen om de boel, op die kolere camping, te komen vermaken. Een paar Miljonairs waarderen dat, een paar niet. Van Jaap mag je m.i. verwachten dat hij JJ als een gast ziet, en niet als een object waar je alles mee kunt doen/uithalen!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ben bang dat JUDITH (geen juf) niet inziet dat ze het als een toneelstuk moet beschouwen.
Het is karikatuur. Hoe zou ze reageren als ze zo'n komische tekening van zichzelf zou zien? Zou ze dan ook flippen?
Volgens Amanda :quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoogtepunt was volgens mij dat Jaap het bad had laten overstromen.
brrr,van dat kijken had ik al de hele nacht wakker gelegen!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens Amanda :
- ze zijn eerst nog naar de foyer en bar geweest
- een aantal gasten waren in de bar gebleven om Amanda-Japio te ontmoeten
- ze heeft alleen een fles champagne gedronken, Japio dronk niet mee
- ze hadden een suite, in de side-kamer zal een bewaker
- Japio kwam uitgebreid kijken toen Amanda onder de douche stond
- ze mochten tot 11 uur uitslapen
Het heeft geen zin dus om Jan uit te nodigen, het past toch niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:59 schreef Vandaag... het volgende:
lelijk schilderij van schoen past ook al niet. Dat ze de boel niet even opgemeten hebben.
[afbeelding]
HAha als ze zelf dit vaker laat zien ipv een dom sletje spelen...ja dan is het ook best een lieve meid.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze IS gewoon schattig en mooi, het is jammer dat veel mensen dat niet zien
Mooi beeld..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub gaat Lieke bewerkstelligen
[afbeelding]
ze is geen sletje, ze heeft gewoon een groot hart waar veel mensen in passen om van te houdenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:45 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
HAha als ze zelf dit vaker laat zien ipv een dom sletje spelen...ja dan is het ook best een lieve meid.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:47 schreef robert2006 het volgende:
ze is geen sletje, ze heeft gewoon een groot hart waar veel mensen in passen om van te houden![]()
jij hoopt haar gewoon te kunnen bewerkstelligen als ze over een paar weken exit is.......quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:47 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze is geen sletje, ze heeft gewoon een groot hart waar veel mensen in passen om van te houden![]()
ik ben dol op[ haar stem
this maar net wat je gewend bent.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:47 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik ben dol op[ haar stem
Lekker langs het strand wandelen, ben jaloers op je!! Geniet ervanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is daar nog triest weer. Hier schijnt de zon, ik ga een uurtje langs het strand / duinen wandelen. Je ziet me later wel weer terug
[afbeelding]
zal jij raar opkijken als uiteindelijk blijkt dat zij de villa gaat winnen, krijgen we tenminste een leuke miljonair erbij in het oersaaie nederlandquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:48 schreef paraquat het volgende:
[..]
jij hoopt haar gewoon te kunnen bewerkstelligen als ze over een paar weken exit is.......![]()
je had gisteravond DUH kans om haar buiten dgk te ontmoeten.......quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:47 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik ben dol op[ haar stem
hahaha geweldige fotoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit plaatje is alleen camouflage ....... Huub neemt haar van achteren
[afbeelding]
ja, zo fanatiek ben ik nou ook niet, maar ben ik nou de enige die haar een mooie stem vindt hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
je had gisteravond DUH kans om haar buiten dgk te ontmoeten.......![]()
Van mij wel hoor,ik ben het zelfs met je eensquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:51 schreef Disana het volgende:
He jammer, ik dacht even dat Brian zich fataal verslikte.
of mag je dat ook niet meer zeggen
jahhhhhhh en dan met een mariah nummer zeker..........goh wat zal ze daar ver mee komen in artiestenlandquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, zo fanatiek ben ik nou ook niet, maar ben ik nou de enige die haar een mooie stem vindt hebben.
ik vind dat ze echt moet gaan denken aan een zang-carriere
nee, ik dacht meer aan jazz, en dan optreden op het northsea jazz festival, misschien zou een toots thielemans haar willen begeleiden op de mondharmonicaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jahhhhhhh en dan met een mariah nummer zeker..........goh wat zal ze daar ver mee komen in artiestenland![]()
daar kreeg ik gisteravond ook tranen in mijn ogen van, toen ze dat zong, maar dan niet van ontroeringquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jahhhhhhh en dan met een mariah nummer zeker..........goh wat zal ze daar ver mee komen in artiestenland![]()
Ze heeft behoefte aan aandacht en het gevoel dat iemand van haar houdt. De makkelijkste manier om dit gevoel tijdeijk te krijgen is middels sex. Waarschijnlijk de enige manier die zij kent.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:47 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik ben dol op[ haar stem
Klopt, dan hoef ik ook niet meer naar Boccacio (Café De Bok op je afschriften) daar in de buurt van de villa......kan ik naar haar om me laten bewerkstelligen, en wel graties!!!!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:50 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zal jij raar opkijken als uiteindelijk blijkt dat zij de villa gaat winnen, krijgen we tenminste een leuke miljonair erbij in het oersaaie nederland
Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:31 schreef SiRojK het volgende:
Nou maar hopen dat ie strandt op een onbewoond eiland waar nooit een schip langskomt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toen moesten we betalen voor de streams en is het een Center-park geworden
[afbeelding]
Dat politieke statement kun je vergeten. De kleur rood past goed bij het kleed.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:58 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dat meen je niet!![]()
Che? Als een politiek statement?
My God, welke mafkees zonder enige kennis haalt dit in zijn bolle kop?
DGK of Jan des Bouvrie en een politiek statement?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:58 schreef Lieve het volgende:
Che? Als een politiek statement?
dat ie lekker helemaal onder mag gaan, als kindje van god, in dit 'heilige' waterquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:02 schreef blomst het volgende:
Nu maar hopen dat hij er nog een nacht op moet slapen.
[afbeelding]
Hij probeert iets op te vissen. Wat , is me niet helemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:03 schreef Copycat het volgende:
Wat is die hersenloze aan het doen op dat lucht/waterbedje?
Dit dus ......... Hij zoekt de Goud Staven !quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:03 schreef Copycat het volgende:
Wat is die hersenloze aan het doen op dat lucht/waterbedje?
Ze weten toch dat er een camera is?? Voor geen miljoen ging ik er zo bij liggen, ben blij dat dit niet mijn dochter isquote:
Misschien is hij op zoek naar familie... De familie waterrat.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:07 schreef Vandaag... het volgende:
[afbeelding]
ligegen er contactpunten in de vijver?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Misschien is hij op zoek naar familie... De familie waterrat.![]()
wees blij dat het niet jaap isquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:07 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ze weten toch dat er een camera is?? Voor geen miljoen ging ik er zo bij liggen, ben blij dat dit niet mijn dochter is![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:06 schreef Polonium-120 het volgende:
... met dank aan BSOL
... kijk mam, ondanks alles toch nog een schone onderbroek...
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Misschien is hij op zoek naar familie... De familie waterrat.![]()
quote:
Dan kom jij zeker niet zo veel aan het strand ........ Kom nou, we leven in 2007 !quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:07 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ze weten toch dat er een camera is?? Voor geen miljoen ging ik er zo bij liggen, ben blij dat dit niet mijn dochter is![]()
It is all in the eye of the beholderquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:10 schreef milk-shake het volgende:
je zou bijna denken ...alles voor de camera (he lieke)
Het lijkt er wel op. Wat stom, nou kan niemand meer door het kijkgat gluren !quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:11 schreef Kinga het volgende:
Hebben ze die boeddha nou voor dat ronde raampje gepleurt?
Dat ziet er toch niet uit met die pump en dobbelstenen ernaast?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op. Wat stom, nou kan niemand meer door het kijkgat gluren !
[afbeelding]
Ging jij niet wandelen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan kom jij zeker niet zo veel aan het strand ........ Kom nou, we leven in 2007 !
was de enige plek waar het paste.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
als wij het doen niet, als Jan het bedenkt is het kunstquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ziet er toch niet uit met die pump en dobbelstenen ernaast?![]()
Ik heb nog stille hoop dat die andere 2 schilderijen verhuizenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:15 schreef schizolientje het volgende:
[quote]Op vrijdag 11 mei 2007 16:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
[/quote
Dit slaat toch echt als een tang op de gouden kooi, het past niet bij elkaar![]()
ja dat begrijp ik ook, maar daar staan geen camara's waar heel Nederland kan meegenieten!!!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan kom jij zeker niet zo veel aan het strand ........ Kom nou, we leven in 2007 !
Twee gitaren.quote:
maar wel betere sex dan rat en amandelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:14 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Schakel in en hoor klef gezoen van Huub en Lieke bah bah.
Very Ugly ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het super lelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Die had hij alquote:
wat een combinatie, slaat nergens opquote:
yep iddquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:17 schreef milk-shake het volgende:
[..]
maar wel betere sex dan rat en amandel![]()
Liggen ze lekker te rampetampenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:17 schreef milk-shake het volgende:
[..]
daar hoef je niet veel voor te doenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:17 schreef milk-shake het volgende:
[..]
quote:
Lieverd, ieder weldenkend strandpaviljoen heeft tegenwoordig een webcam on-line. Om te laten zien hoe gezellig het wel is.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:16 schreef Marelle het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik ook, maar daar staan geen camara's waar heel Nederland kan meegenieten!!!!!
Amanda heeft na zoveel keer genaaid te zijn gewoon een grote doos waardoor ze bijna niks voeld.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:17 schreef milk-shake het volgende:
[..]
dat is het voorspelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:21 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
trouwens wat ik nu zie noem ik geen sex hoor....
Veel seks heeft geen invloed op de grootte of wijdte van de vagina. It's all about de spiercontrolequote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:20 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Amanda heeft na zoveel keer genaaid te zijn gewoon een grote doos waardoor ze bijna niks voeld.
Nee, Huub ligt een sigaar te roken met Liekequote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:21 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
hahaha en die beheers jij zeker als geen anderquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Veel seks heeft geen invloed op de grootte of wijdte van de vagina. It's all about de spiercontrole.
Trouwens wat ik nu niet zie noem ik seks hoor...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:21 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Huub is ff 'druk'quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:24 schreef Disana het volgende:
Af en toe roept Fries vergeefs om gezelschap...
... het lijkt wel een gepimpte kinderkamer voor brian...quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Trouwens wat ik nu niet zie noem ik seks hoor...
Ja oké dat snap ik, maar dat is dan nog niet voor het oog van het hele Nederlandse volk. Tuurlijk leef ik in 2007, ben echt niet bekrompen of wereldvreemd, kom op zeg!! Woon in een binnenstad en zie daar ook genoeg. Maar ik zou het niet prettig vinden om mijn kind daar in een tentje te zien liggen konijnen........quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieverd, ieder weldenkend strandpaviljoen heeft tegenwoordig een webcam on-line. Om te laten zien hoe gezellig het wel is.
En ik ben niet de enige.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:24 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
hahaha en die beheers jij zeker als geen ander![]()
Neuh, en slipje opzij neem ik aan...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
Heeft iemand een condoom gezien, of dat Lieke haar slipje uitdeed?
Daarom noemen ze het ook niet meer konijnen. Je mag het gewoon neuken noemen .......quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:25 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ja oké dat snap ik, maar dat is dan nog niet voor het oog van het hele Nederlandse volk. Tuurlijk leef ik in 2007, ben echt niet bekrompen of wereldvreemd, kom op zeg!! Woon in een binnenstad en zie daar ook genoeg. Maar ik zou het niet prettig vinden om mijn kind daar in een tentje te zien liggen konijnen........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |