Ja ze zou flippen, want omdat ze vroeger is gepest heeft ze veel moeite moeten doen zichzelf serieus te leren nemen. Ik snap het allemaal wel, het is alleen jammer.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ben bang dat JUDITH (geen juf) niet inziet dat ze het als een toneelstuk moet beschouwen.
Het is karikatuur. Hoe zou ze reageren als ze zo'n komische tekening van zichzelf zou zien? Zou ze dan ook flippen?
on topic
Hebben ze geen lunch gehad
ik hoop dat deze ellende gauw voorbij is.
Ik voel me erzelf ook shabby door
Ik heb niet echt het idee dat de leerlingen de lessen nu zo serieus nemen als Judith ze neemt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:56 schreef mootie het volgende:
Ik heb daar een beetje een dubbel gevoel bij. Als ze wegblijft heeft Jaap gewonnen en haar 'leerlingen' zijn de lul.
Ja. En de volgende keer begint de 'terror' weer van voren af aan, verwacht ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:57 schreef schizolientje het volgende:
Ze heeft het vannacht toch al uitgepraat met Jaap, daar kwam ze voor terug
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En de volgende keer begint de 'terror' weer van voren af aan, verwacht ik.
... hij hangt nu in een hoekje...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:31 schreef SiRojK het volgende:
Och nee, een schilderij van Che.. Dan richt Jan de Boeffriet zo'n huis in en kan hij niet verder komen dan een poster van Che dat in elk studentenhuis in viervoud aan de muur hangt
Blijven ze lekker slank vanquote:
prutsersquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:59 schreef Vandaag... het volgende:
lelijk schilderij van schoen past ook al niet. Dat ze de boel niet even opgemeten hebben.
[afbeelding]
Ik begrijp dat niet hoor. Daar denk je van te voren toch over na, waar je wat neer wilt hangen. Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:59 schreef Ecila111 het volgende:
Pump past ook niet!
gelukkig maar. Lelijk ding.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:59 schreef Ecila111 het volgende:
Pump past ook niet!
Ze maken er echt een studenten woning van. Ik heb ook een marilyn monroe poster boven mijn bed, andy warhol stijl.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:01 schreef Vandaag... het volgende:
Ze hebben ook nog een Marilyn Monroe poster. Stelletje amateurs.
Hoezo voorspelbaar..... ik voelde hem al aankomen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:01 schreef Vandaag... het volgende:
Ze hebben ook nog een Marilyn Monroe poster. Stelletje amateurs.
+1quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:01 schreef Ecila111 het volgende:
Ik vond die flatscreens leuk met een variateit aan afbeeldingen, leuker dan dit.
erg he.....de helft loopt te lantefanten......quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Blijven ze lekker slank van
Wat een geldverspilling zeg zo'n nieuwe inrichting, en dat moeten de streamers zeker betalen
Dat personeel voert geen fuck uit, Palma zit zeker weer aan de wijn en een sigaret...![]()
zijn die wegquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:01 schreef Ecila111 het volgende:
Ik vond die flatscreens leuk met een variateit aan afbeeldingen, leuker dan dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |