Ja, maar ik ga een klacht indienen bij de knvb! Dit is competitievervalsing! Schijnt dat ze ook nog achter de belgische international van Damme aan zitten.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
![]()
onze verdediging voor volgend seizoen is rond zie ik
van Damme ?? heb je Linkje sjimz ?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga een klacht indienen bij de knvb! Dit is competitievervalsing! Schijnt dat ze ook nog achter de belgische international van Damme aan zitten.
? snap het niet helemaal...quote:Op maandag 14 mei 2007 01:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg ben je echt zo kort van geheugen?
ik meen me een b-speler van chelsea te herinneren waar ooit het gerucht over ging dat psv hem in wilde lijven die toch ook de nodige behangsels om hadquote:Op maandag 14 mei 2007 17:08 schreef andre347 het volgende:
[..]
Maar je mag geen kettingen en sieraden om tijdens de wedstrijd![]()
Eend is anti Addo. Ik durf te wedden dat hij hem niet eens bij NEC zou willen zien spelen. Ten onrechte overigensquote:
voor een club als NEC is het een prima speler, maar hij heeft zo'n enorme rij fouten gemaakt. Hij heeft me 5 jaar van mn leven gekocht door zn rare acties, dit jaar nog tegen Bordeaux volgens mij. Eindigt hij naast de goal in een verdedigende actie.....quote:Op maandag 14 mei 2007 20:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Eend is anti Addo. Ik durf te wedden dat hij hem niet eens bij NEC zou willen zien spelen. Ten onrechte overigens.
Ik vrolijk Voetbal Insite opnemen, omdat ik had gelezen dat Phillip zou komen, zit een of andere Hans Kraay jr. daar aan die tafel verdommequote:
Nee geen ruk aan. Cocu zal wel naar Australië wezen, nu komt hij de 28e volgens psv.nl.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:45 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik vrolijk Voetbal Insite opnemen, omdat ik had gelezen dat Phillip zou komen, zit een of andere Hans Kraay jr. daar aan die tafel verdomme
Was het een leuke uitzending? Ik zag maar een flits van wat er bezig was.
Hmm, die datum dan maar onthouden.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee geen ruk aan. Cocu zal wel naar Australië wezen, nu komt hij de 28e volgens psv.nl.
Addo haalt zeker niet altijd een 6. Daar haalt hij soms te rare fratsen voor uit. Maar hij heeft er zeker goede wedstrijden tussen zitten, alleen is hij gewoon nooit goed genoeg geweest voor de basis. Hij zit er al heel lang, het is echt niet zo dat al die trainers al die jaren het helemaal verkeerd hebben gehad.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:09 schreef rubbereend het volgende:
en tja dan vind ik het nergens op slaan om te zeggen dat hij altijd een 6 haalt. Verder heeft hij eind dit seizoen prima gespeeld.
Natuurlijk haalt ie niet altijd een 6, maar Addo is prima in de Eredivisie.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor een club als NEC is het een prima speler, maar hij heeft zo'n enorme rij fouten gemaakt. Hij heeft me 5 jaar van mn leven gekocht door zn rare acties, dit jaar nog tegen Bordeaux volgens mij. Eindigt hij naast de goal in een verdedigende actie.....
en tja dan vind ik het nergens op slaan om te zeggen dat hij altijd een 6 haalt. Verder heeft hij eind dit seizoen prima gespeeld.
dat klopt dus voor de breedte mag hij blijven wmb, afgaande op zn laatste maandenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Natuurlijk haalt ie niet altijd een 6, maar Addo is prima in de Eredivisie.
Ben in slaap gevallen...quote:Op maandag 14 mei 2007 23:45 schreef Leso_Varen het volgende:
Was het een leuke uitzending? Ik zag maar een flits van wat er bezig was.
Voetballers zijn nog altijd geen slaven, dus ook al gaat Vitesse akkoord met een miljoenenbod uit Rusland, als Lazovic nee zegt tegen het contract, valt er weinig te transfereren. Daar heeft Vitesse verder helemaal niets over te zeggen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:17 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ben in slaap gevallen...![]()
Heb nog wel opgevangen dat Lazovic op zijn eigen manier een transfer naar PSV probeert af te dwingen, terwijl er in Rusland meer geld voor hem wordt geboden.![]()
Arme Vitesse. Geef je die jongen een kans...
wat een naaistreek van die Lazovic. Vitesse kan dan op zijn beurt een transfer naar PSV weigeren, en Lazovic aan zijn contract houden, en hem vervolgens volgend jaar niet meer opstellen, zodat hij ook niet opvalt als speler.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Voetballers zijn nog altijd geen slaven, dus ook al gaat Vitesse akkoord met een miljoenenbod uit Rusland, als Lazovic nee zegt tegen het contract, valt er weinig te transfereren. Daar heeft Vitesse verder helemaal niets over te zeggen.
Dan gooi je als club alleen maar je eigen glazen in.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:14 schreef jpg97 het volgende:
[..]
wat een naaistreek van die Lazovic. Vitesse kan dan op zijn beurt een transfer naar PSV weigeren, en Lazovic aan zijn contract houden, en hem vervolgens volgend jaar niet meer opstellen, zodat hij ook niet opvalt als speler.
Dan wilt niemand hem na volgend jaar meer hebben
Precies, want dan komt Vitesse bekend te staan als "de club die zijn eigen spelers slecht behandelt en ze geen toekomst gunt bij een grotere club".quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan gooi je als club alleen maar je eigen glazen in.
Wat zou dat mooi zijn, hopelijk neemt hij Engelaar direct mee ook dan. Wat een kutvoetballer is dat en zien ze dan als opvolger van Cocuquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:01 schreef ruud.nl het volgende:
Sun mag van PSV weer terug naar China en Koeman zou één van de kandidaten zijn om Stuart Pierce op te volgen bij Manchester City.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |