Hmm..quote:Op zondag 13 mei 2007 16:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee ik ben een vrouw en heb tieten en ben voor PSV dat rekende ik mee
Waar wil jij even die paar sterke verdedigers en aanvallers die veel scoren vandaan halen?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:54 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Trouwens mooi dat zonneveld PSV-er word.![]()
Nu nog een aantal sterke verdedigers en een paar aanvallers die veel scoren en we zitten gebakken.
PSV kam-pi-oe-ne![]()
Hoofdklasse Aquote:Op zondag 13 mei 2007 20:58 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Waar wil jij even die paar sterke verdedigers en aanvallers die veel scoren vandaan halen?
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:02 schreef GasTurbine het volgende:
Ik kan die plaatjes van het uitshirt niet zien, ligt dat aan mij?
Kijk anders ff in het topic wat over voetbalshirtjes gaatquote:
Bedanktquote:Op zondag 13 mei 2007 23:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Kijk anders ff in het topic wat over voetbalshirtjes gaat![]()
Voetbalshirts # 22: New Season, New Shirts.
zelfs als schuitema tot 2012 goed spaart...dan nog halen we dat niet...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:48 schreef jde_kok het volgende:
Kluivert en Reiziger in ieder geval weg. Opgerot staat netjes, daar hadden we toch niks aan.
Er moet een centrale verdediger komen ter vervanging van Alex. Zo'n topper als hem krijg je toch niet terug, maar als hij maar leiding kan geven aan Da Costa. In dat geval kan Salcido op links en Kromkamp op rechts. Graag nog een linksback erbij en de verdediging is rond. Addo moet gewoon bijtekenen, die haalt altijd een 6.
Middenveld is duidelijk, 2 ervaren mannen erbij. Aisatti komt ook terug dus dat ziet er goed uit.
2 spitsen zijn nodig, ik pleit voor Makaay en nog een targetman voor op de bank.
omg ben je echt zo kort van geheugen?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:48 schreef jde_kok het volgende:
Addo moet gewoon bijtekenen, die haalt altijd een 6.
Middenveld is duidelijk, 2 ervaren mannen erbij. Aisatti komt ook terug dus dat ziet er goed uit.
Alsjeblieft niet zeg...quote:Op maandag 14 mei 2007 10:47 schreef koningdavid het volgende:
Sankoh als vervanger voor Alex?
quote:
Wie dan?quote:
Geen Sankoh in ieder geval....quote:
Ophalen dan!quote:Op maandag 14 mei 2007 10:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Geen Sankoh in ieder geval....
Hofland schijnt voor 1.4 miljoen opgehaald te kunnen worden in Wolfsburg....
Meteen halen danquote:Op maandag 14 mei 2007 10:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Geen Sankoh in ieder geval....
Hofland schijnt voor 1.4 miljoen opgehaald te kunnen worden in Wolfsburg....
Idd.quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |