inderdaad. Ook ik had zeker een match van Belgie bijgewoond indien het iets dichter was geweest.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:46 schreef Cavalier1 het volgende:
Waarom spelen die Belgen niet gewoon in Limburg of Brabant, dan hadden de stadions vol gezeten bij die wedstrijden. Nu is er amper een Belg die naar die wedstrijden komen.
Ze kunnen moeilijk met alle deelnemers rekening gaan houden natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:46 schreef Cavalier1 het volgende:
Waarom spelen die Belgen niet gewoon in Limburg of Brabant, dan hadden de stadions vol gezeten bij die wedstrijden. Nu is er amper een Belg die naar die wedstrijden komen.
met ALLE deelnemers?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk met alle deelnemers rekening gaan houden natuurlijk.
Volgens mij zijn juist deze steden gekozen om ook de regio noordoost eens te plezieren. Verder moeten de speelsteden dicht bij elkaar liggen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:09 schreef BramKVO het volgende:
[..]
met ALLE deelnemers?Met een buurland kan je toch wel rekening houden. Zou sowieso meer volk, dus meer inkomsten opleveren.
Er was gewoon een bidprocedure, dus de huidige steden hebben gewoon het aantrekkelijkste bod aan de KNVB gedaan. Er waren geloof ik 10 geinteresseerde steden. Wel werd een voorkeur voor steden in de 'provincie' door de KNVB uitgesproken omdat die enthousiaster zijn (en het vorige wk goed beviel).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Volgens mij zijn juist deze steden gekozen om ook de regio noordoost eens te plezieren.
Een prof WK of EK is altijd uitverkocht. Dat is bij dit soort toernooien toch echt wel wat anders hé.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Volgens mij zijn juist deze steden gekozen om ook de regio noordoost eens te plezieren. Verder moeten de speelsteden dicht bij elkaar liggen.
Als ze het dan goed hadden willen doen hadden ze poule van Nederland en België in Arnhem/Nijmegen moeten laten spelen.
Besides: dan had Duitsland het vorig WK mooi druk gehad met plannen
Fellaini ging hem wel van het veld stampen;quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Arena kon niet want daar treed Justin Timberlake morgen op.
Tsja, de speelsteden waren bekend voordat de deelnemende landen bekend werden. Vervolgens is er een loting geweest en is Belgie in poule A ipv B gekomen, en dus spelen ze (helaas voor de Belgen) in Groningen en Friesland.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:09 schreef BramKVO het volgende:
[..]
met ALLE deelnemers?Met een buurland kan je toch wel rekening houden. Zou sowieso meer volk, dus meer inkomsten opleveren.
Reserveren we niet beter voor de finale?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:34 schreef misteriks het volgende:
weet iemand hoe je aan tickets voor de halve finale bel/serv kan raken ? of is het redelijk dat deze match niet uitverkocht raakt?
wil wel ff de sprong naar arnhem maken, voor de goede zaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |