quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:47 schreef BVO het volgende:
Portugal moet deze groep makkelijk kunnen winnen.
De andere drie schat ik vrij gelijkwaardig in.
Haha mooi! je gelijk achteraf halen hehe ik vond nederland goed voetballen, weer Drenthe die goed speelde maar ook Maduro en Donk die de boel achterin goed vast zettenquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:47 schreef pfaf het volgende:
Zaterdag salonremise lijkt me. Laat die Portugezen maar lekker stikken.
Als je terugleest zie je dat ik er al eerder mijn twijfels bij had.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:54 schreef Grimm het volgende:
[..]
Haha mooi! je gelijk achteraf halen hehe
Nederland wat misschien met een veredeld tweede speelt om spelers wat rust te geven tegen een Belgie wat nog wel een puntje moet pakken (omdat ik denk dat Portugal wel wint van Israel)........ik weet niet of dat een gelijkspel wordt. Zie die Belgen nog wel winnen ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:45 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wordt zeker weten een gelijkspelletje tegen de Belgen...
Doen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:47 schreef pfaf het volgende:
Ook best.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:14 schreef DRD het volgende:
Zie die Belgen nog wel winnen ook.
Inderdaad. Tyfusportugezenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:47 schreef pfaf het volgende:
Vlaar speelt erg sterk. Zelfde geldt trouwens ook voor Maduro. Ik al Maduro-fan vind dat toch wel heel erg leuk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:27 schreef El_Bassie het volgende:
Vlaar valt trouwens 100% mee dit EK, speelde tegen Portugal echt uitstekend, tegen Israel was hij ook al goed. Misschien is hij dan toch een goede verdediger?
En hoevaak heb je hem zien spelen, buiten dit EK?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Tyfusportugezen
Nani, wat een zielig figuur. Die gaat het in Engeland dus absoluut niet redden![]()
Nooit. Gelukkig maar. Die gast ligt al te janken als ze naar hem kijken. Wordt nog leuk in Engelandquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
En hoevaak heb je hem zien spelen, buiten dit EK?
Zelfde zeiden ze van C.Ronaldo. En dat is nu de beste speler in de wereld.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nooit. Gelukkig maar. Die gast ligt al te janken als ze naar hem kijken. Wordt nog leuk in Engeland![]()
Ik zou toch niet te veel gaan lopen klooien in de vaste opstelling eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:35 schreef Fides het volgende:
Ik hoop dat tegen Belgie spelers als Krul, Bruins, Kruiswijk, Beerens, Janssen en Schilder mogen spelen. Dan kunnen zij ook nog zeggen dat ze een wedstrijd hebben gespeeld.
Doe maar iets van:
Krul; Zuiverloon, vd Struijk, Kruiswijk, Pieters; Bruins, Schilder, Drenthe; Beerens, Janssen, Bakkal.
Geen risico met Drenthe nemen. Bij een gele kaart is hij geschorst voor de halve finale, dacht ik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:35 schreef Fides het volgende:
Krul; Zuiverloon, vd Struijk, Kruiswijk, Pieters; Bruins, Schilder, Drenthe; Beerens, Janssen, Bakkal.
Dat zagen we tegen Milan toen het er echt om gingquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zelfde zeiden ze van C.Ronaldo. En dat is nu de beste speler in de wereld.
Beerens staat de rest van het toernooi gewoon basis hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:35 schreef Fides het volgende:
Ik hoop dat tegen Belgie spelers als Krul, Bruins, Kruiswijk, Beerens, Janssen en Schilder mogen spelen. Dan kunnen zij ook nog zeggen dat ze een wedstrijd hebben gespeeld.
Doe maar iets van:
Doe maar gewoon de beste 11, eventueel rekening houdend met blessures/kaarten, dan raken ze misschien nog op elkaar ingespeeld.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:35 schreef Fides het volgende:
Doe maar iets van:
alé, nog een geblesseerde speler bij op het lijstje ...quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:30 schreef Heero87 het volgende:
Vermaelen is out voor de rest van het toernooi.![]()
Wat een pech, wat een pech hebben de Rode Duiveltjes toch. Als ze nog de OS halen is het eigenlijk al een half mirakel met die kern.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:30 schreef Heero87 het volgende:
Vermaelen is out voor de rest van het toernooi.![]()
Ja, erg jammer. Maar ze gaan het wel halen, daar ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat een pech, wat een pech hebben de Rode Duiveltjes toch. Als ze nog de OS halen is het eigenlijk al een half mirakel met die kern.
De pers spreekt hier over "de OS zijn bijna binnen" en "Belgie zo goed als zeker geplaatst"quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, erg jammer. Maar ze gaan het wel halen, daar ben ik van overtuigd.
Heb geinformeerd. Waarschijnlijk zijn de tunnels niet open en kan ik gewoon via ingang 3.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:04 schreef MaxPower het volgende:
ik zou overplaatsing aanvragen, het is vast niet uitverkocht en het uitvak is een teringeind omfietsen
De 1-0 tegen Israel was niet zo overtuigend hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:23 schreef BonJovi het volgende:
Hoop dat Belgie door gaat , maar ik schat Nederland het hoogste in voor de titel. Ze hebben paar keer met de meeste overtuiging gewonnen. En ze spelen in eigenland, en ik denk dat de Engelse en Italianen wel bang zijn voor Nederland.
inderdaad. Ook ik had zeker een match van Belgie bijgewoond indien het iets dichter was geweest.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:46 schreef Cavalier1 het volgende:
Waarom spelen die Belgen niet gewoon in Limburg of Brabant, dan hadden de stadions vol gezeten bij die wedstrijden. Nu is er amper een Belg die naar die wedstrijden komen.
Ze kunnen moeilijk met alle deelnemers rekening gaan houden natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:46 schreef Cavalier1 het volgende:
Waarom spelen die Belgen niet gewoon in Limburg of Brabant, dan hadden de stadions vol gezeten bij die wedstrijden. Nu is er amper een Belg die naar die wedstrijden komen.
met ALLE deelnemers?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk met alle deelnemers rekening gaan houden natuurlijk.
Volgens mij zijn juist deze steden gekozen om ook de regio noordoost eens te plezieren. Verder moeten de speelsteden dicht bij elkaar liggen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:09 schreef BramKVO het volgende:
[..]
met ALLE deelnemers?Met een buurland kan je toch wel rekening houden. Zou sowieso meer volk, dus meer inkomsten opleveren.
Er was gewoon een bidprocedure, dus de huidige steden hebben gewoon het aantrekkelijkste bod aan de KNVB gedaan. Er waren geloof ik 10 geinteresseerde steden. Wel werd een voorkeur voor steden in de 'provincie' door de KNVB uitgesproken omdat die enthousiaster zijn (en het vorige wk goed beviel).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Volgens mij zijn juist deze steden gekozen om ook de regio noordoost eens te plezieren.
Een prof WK of EK is altijd uitverkocht. Dat is bij dit soort toernooien toch echt wel wat anders hé.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Volgens mij zijn juist deze steden gekozen om ook de regio noordoost eens te plezieren. Verder moeten de speelsteden dicht bij elkaar liggen.
Als ze het dan goed hadden willen doen hadden ze poule van Nederland en België in Arnhem/Nijmegen moeten laten spelen.
Besides: dan had Duitsland het vorig WK mooi druk gehad met plannen
Fellaini ging hem wel van het veld stampen;quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Arena kon niet want daar treed Justin Timberlake morgen op.
Tsja, de speelsteden waren bekend voordat de deelnemende landen bekend werden. Vervolgens is er een loting geweest en is Belgie in poule A ipv B gekomen, en dus spelen ze (helaas voor de Belgen) in Groningen en Friesland.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:09 schreef BramKVO het volgende:
[..]
met ALLE deelnemers?Met een buurland kan je toch wel rekening houden. Zou sowieso meer volk, dus meer inkomsten opleveren.
Reserveren we niet beter voor de finale?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:34 schreef misteriks het volgende:
weet iemand hoe je aan tickets voor de halve finale bel/serv kan raken ? of is het redelijk dat deze match niet uitverkocht raakt?
wil wel ff de sprong naar arnhem maken, voor de goede zaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |