Allemaal op Tien en Eurosport geloof ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:00 schreef mesecina het volgende:
Worden er wedstrijden uitgezonden? En zo ja, waar?
Makkelijk? Poehpoeh. Vorig jaar haalde Portugal in eigen land de halve finale niet eens volgens mij.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:47 schreef BVO het volgende:
Portugal moet deze groep makkelijk kunnen winnen.
De andere drie schat ik vrij gelijkwaardig in.
Resultaten in het verleden bieden...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Makkelijk? Poehpoeh. Vorig jaar haalde Portugal in eigen land de halve finale niet eens volgens mij.
op Belgie kan je alleszins de matchen vd Belgen volgen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:00 schreef mesecina het volgende:
Worden er wedstrijden uitgezonden? En zo ja, waar?
quote:Jong België moeten Vermaelen missen
Jong België zal morgen tijdens de openingswedstrijd op het EK onder 21 tegen Portugal hoogstwaarschijnlijk niet beschikken over Thomas Vermaelen. De Ajacied kampt namelijk met een kuitblessure.
De verdediger trainde vandaag in stadion Euroborg het grootste gedeelte apart van de groep vanwege zijn kwetsuur, die hij woensdag opliep in het uitduel van de Belgische nationale ploeg bij Finland (2-0). “Vermaelen is zeer twijfelachtig'', bevestigde trainer Jean-François de Sart. “Hij heeft veel pijn.''
De keuzeheer verwacht ook zonder Vermaelen ver te kunnen komen op het toernooi. “Dit is een getalenteerde groep. Het is niet zo dat wij hier met een goede prestatie het Belgische voetbal uit het slop halen. Daar is meer voor nodig.” Aanvoerder Maarten Martens vindt dat ook. "Het is niet reëel om de druk nu bij de beloften te leggen'', aldus de speler van AZ.
Hun team is echt 'veel sterker?'quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Resultaten in het verleden bieden....
Op papier is dit team gewoon veel sterker dan van de andere drie. En nee, dat zegt niet alles, maar voorlopig wel genoeg voor mij.
Joao Moutinho is ook een enorme klasbak, daar verwacht ik eigenlijk meer van dan van alle andere selectiespelers van Portugal.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hun team is echt 'veel sterker?'
Dat zal dan wel, ik ken alleen Da Costa, Nani en Hugo Almeida.
We zullen zien of het echt zo 'makkelijk' voor ze wordt.![]()
En nu ook Stijn Desmet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:03 schreef BramKVO het volgende:
Belgie mist dus Kompany, Dembele, Colpaert, Legear, Yulo-Matondo én Vermaelen ....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |