Selectie Israelquote:Slectie NL
Goalkeepers
No Name
1 Boy Waterman »
16 Kenneth Vermeer »
23 Tim Krul »
Defenders
No Name
2 Gianni Zuiverloon »
3 Ron Vlaar »
4 Arnold Kruiswijk »
5 Erik Pieters »
18 Ryan Donk »
19 Calvin Jong-A-Pin »
21 Frank van der Struijk »
Midfielders
No Name
6 Hedwiges Maduro »
8 Royston Drenthe »
11 Daniël de Ridder »
12 Luigi Bruins »
17 Haris Medunjanin »
Forwards
No Name
7 Julian Jenner »
9 Ryan Babel »
10 Ismaïl Aissati »
13 Maceo Rigters »
14 Roy Beerens »
15 Robbert Schilder »
20 Tim Janssen »
22 Otman Bakkal »
Gespeeld wordt er in hetquote:Goalkeepers Finals
No Name
1 Ohad Levita »
18 Tom Al Madon »
23 Yossi Shekel »
Defenders
No Name
2 Yuval Shpungin »
3 Eliran Danin »
4 Shai Maymon »
5 Dekel Keinan »
6 Lior Jan »
12 Rami Duani »
13 Nitzan Damari »
15 Naor Peser »
19 Dani Bondarv »
Midfielders
No Name
7 Idan Srur »
8 Aviram Baruchyan »
20 Amir Taga »
21 Shiran Yeyni »
22 Lior Rafaelov »
Forwards
No Name
9 Barak Itzhaki »
10 Toto Tamuz »
11 Omer Peretz »
14 Shlomi Arbeitman »
16 Amit Ben Shushan »
17 Ben Sahar
quote:Arnold Kruiswijk in Jong Oranje zondag
GRONINGEN - FC Groningen-verdediger Arnold Kruiswijk speelt zondagavond voor Jong Oranje in de wedstrijd tegen Jong Israël.
De ploeg speelt dan in het Abe Lenstra-stadion in Heerenveen de eerste wedstrijd van het Europees kampioenschap onder 21 jaar. Kruiswijk vormt een verdedigend koppel met aanvoerder Ron Vlaar.
De concurrent voor zijn plek in de basis, Ryan Donk, heeft vrijdagochtend het trainingskamp in Oranjewoud moeten verlaten wegens trieste familieomstandigheden.
rtvnoord
Crosspost, maar misschien wel nuttig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:54 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik heb wat beelden weten te bemachtigen, twee wedstrijden en wat van individuele spelers bij hun club. Achterin lijken de centrale verdedigers af en toe een beetje concentratie te verliezen en anticipatie op combinatievoetbal van de aanvallers is niet altijd even sterk. Eigenlijk uit elke aanval waarin goed werd gecombineerd kwam door de verdediging van jong Israel heen. Jammer dat ik geen namen wist en weinig kon herkennen.
Middenveld staan een paar aardige jongens, maar niet super indrukwekkend. Wel weet de aanvallende middenvelder de spitsen vaak goed te bereiken. Mannetje om in de gaten te houden. Rest van het middenvelder is niet meer dan aardig, tenminste wat ik heb gezien. Linksmid toont wel potentieel, al heb iik geen flauw idee wie het is.
Aanval is duidelijk het sterkst bij jong Israel. Mannen als Arbeitman,. Itzhaki, Ben Sahar en Toto Tamuz zijn zeer gevaarlijk. En dan laten ze iemand als Shechter nog thuis. Overigens bedenk ik me nu dat het heel goed kan dat Arbeitman achter de spitsen speelde en de spitsen goed wist te bereiken, maar daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur te steken. Maar Ben Sahar heb ik uiteraard beelden van gezien. Goede spits, toch wel een aardig killerinstinct en heel lastig van de bal te krijgen als hij eenmaal in beweging is. Toto Tamuz heeft veel gescoord en gister ook weer bij Israel. Toch mis ik bij zijn doelpunten een echt killerinstinct, het lijk of zijn schoten niet met volle overtuiging van zijn voet afkomen. Toch is zijn snelheid, en vooral zijn startsnelheid, vrij indrukwekkend. Itzhaki heb ik het minst van gezien, maar wat ik heb gezien zag er niet heel verkeerd uit. Toch wil ik geen overhaaste conclusies trekken, want met zo weinig beelden kan en mag je iemand niet echt beoordelen.
Ik denk dat Nederland het heel lastig gaat krijgen, vooral achterin. Wanneer Nederland echter goed naar voren voetbalt en snel combineert in de voorste linie dan zie ik de wedstrijd positief tegemoet. Maar jong Israel is niet te onderschatten.
Donk is toch wel een klasse beter dan Kruiswijkquote:
Die Ben Sahar is geweldig. 17 jaar, debuteerde onlangs bij Chelsea. Scoorde in Frankrijk in de play-offs voor dit EK een belangrijk doelpunt. Fysiek sterk, niet gemakkelijk van de bal te zetten. Kan nog leuk worden, duels tussen Vlaar en Sahar.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:01 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Crosspost, maar misschien wel nuttig.
Ik zie liever spelers van FC Groningen voetballen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:06 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Donk is toch wel een klasse beter dan Kruiswijk
Vanwege de ligging? Sja, Israel is veiliger bij een EK dan bij een Azie Cup.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:23 schreef Smeich het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat Israel met een EK meedoet..
Het is geen oefenwedstrijdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik denk dat dit heel erg moeilijk gaat worden, volgens mij is Israel best een sterke ploeg. Vooral ook omdat het niveauverschil in jeugdvoetbal niet zo heel groot is.
Dit wordt live uitgezonden hè, en niet integraal?
Wellicht vanwege het feit dat naar mijn mening Israel niet tot Europa behoort misschien?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:29 schreef pekel het volgende:
[..]
Vanwege de ligging? Sja, Israel is veiliger bij een EK dan bij een Azie Cup.
Dit is VBL, hou het leuk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:45 schreef AminBen het volgende:
Israel behoort niet eens een staat te zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |