Ja precies, ik scharrel volgende keer wel wat lui van Rondje NL bij elkaarquote:Op maandag 14 mei 2007 12:58 schreef Duvel het volgende:
Dat kan ik me voorstellen. Ik ben twaalf jaar geleden in mijn eentje meegeweest met de werkgroep 1501. Op zich wel lollig, maar je moet het net treffen met de mensen die in je buurt zitten. En dat kan best lastig zijn bij het treinenminnende publiek.
Ja, klopt. Maar dan krijg je weer zure lui die je te luidruchtig vinden of zo.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies, ik scharrel volgende keer wel wat lui van Rondje NL bij elkaarMet een paar vrienden kan je best dikke pret hebben natuurlijk
Hij stond vanmorgen bij de SSN op Rotterdam Noord Goederen.quote:Die 1501 zag ik ook nog door Ut kachelen trouwens zaterdagMet de 1315 erachteraan. Maar ging te snel, geen foto.
Mwoa, ik heb eigenlijk de indruk dat dat wel meevaltquote:Op maandag 14 mei 2007 13:04 schreef Duvel het volgende:
Ja, klopt. Maar dan krijg je weer zure lui die je te luidruchtig vinden of zo.
verdwaalt zeker :wquote:Op maandag 14 mei 2007 13:06 schreef SNArky het volgende:
Vanochtend trouwens 2xICM3 op Utrecht-Rhenen...
Ik van de zomerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:44 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Wie gaat er ooit op vakantie naar Slowakije?
Moet je alleen nog wel even toestemming vragen of je Marnehuizen wel mag betredenquote:Op zondag 13 mei 2007 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ow kap toch eens met janken over dat kutdorp![]()
dat komt heus wel een keer, maar niet nu
Nee hoor, dat mag gewoon.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:41 schreef Peterselieman het volgende:
Moet je alleen nog wel even toestemming vragen of je Marnehuizen wel mag betreden![]()
Punt is alleen: hoe weet je of er oefeningen zijn of niet?quote:Het dorp zelf is voor publiek toegankelijk in de weekenden, mits er geen oefeningen plaats vinden.
Je merkt het gauw genoeg als de kogels rondvliegenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, dat mag gewoon.
[..]
Punt is alleen: hoe weet je of er oefeningen zijn of niet?
Even defensie bellenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
vraag ze meteen als er sloten op de deur zitten.. of een driehoek/vierhoek sleutel voldoende isquote:
Het lijkt met dat er borden staan bij de toegang of personeel. Ten twede merk je wel of er een oefening is!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nee, waar zouden ze toch heen gaan... Waar ze natuurlijk mee lopen kut, Veslopiaaaa, here they come!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
ben benieuwd waar die wadlopertjes heen verhuizen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |