Het lijkt er idd op dat er een aardig tekort is aan mat'64 voor de 3700, ik heb slechts een enkele trein met drie stellen gezien. Rest reed met 2*V, 2*ICM-III of solo ICM-IV.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:06 schreef Peterselieman het volgende:
Tsja wat wil je als er meerdere treinstellen in de hens gaan. Op de schrootlijn staat officiëel Plan V ingeroosterd, alleen rijdt er ondertussen weer van alles, zoals ICM en VIRM.
Overal weer restauratierijtuigen in?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:29 schreef Peterselieman het volgende:
Het is ook nooit goed he.
Nog even een jaartje doorbijten, dan krijgt NSR nieuw materieel, wat hopelijk voor enige verlichting zal zorgen.
Met de oude dienstregeling was het top met V-IRM (VI). Dan kon je meestal gewoon wel zitten, nu is de kans dat je kan zitten ongeveer 20% in de spits. Dat vind ik toch wel wat te laag.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:29 schreef Peterselieman het volgende:
Het is ook nooit goed he.
Nog even een jaartje doorbijten, dan krijgt NSR nieuw materieel, wat hopelijk voor enige verlichting zal zorgen.
ICM inzetten, die zijn speciaal gemod anti vertragingquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:18 schreef Peterselieman het volgende:
De vertragingsgevoeligheid van de lijn is in ieder geval niet afgenomen
Bron: Somdaquote:Misschien wel aardig: de GTW's voor Veolia zullen afgebouwd worden in de werkplaats van de Rhätische Bahn (u weet wel, dat leuke rode treintje in Zwitserland) in Landquart in plaats van bij Stadler zelf.
met extra sterke onderbouw? :pquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:30 schreef Peterselieman het volgende:
Stadler heeft een goed gevulde orderportefeuille, daarom zullen de Veolivlatreinen elders afgebouwd gaan worden:
[..]
Bron: Somda
k bedoel maarquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:42 schreef Peterselieman het volgende:
Hopelijk wel, want van slopen hebben ze in ieder geval daar wel gehoord![]()
strax wel ff kijkenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
Nico Spilt heeft op zijn site wat linkjes naar wat leuke filmpjes gezet. Daarom hier maar even die linkjes:
http://www.youtube.com/watch?v=hxTNle8DEC8
http://www.youtube.com/watch?v=2F89dl26wq8
http://www.youtube.com/watch?v=0fFoEYiM7lQ
http://www.youtube.com/watch?v=GAGDDX4N474
http://www.youtube.com/watch?v=6dIu2n0daVc
Die eerste foto levert zo wel een mooi plaatje op, misschien wel dankzij het te laat nemen van de fotoquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:22 schreef tomme6 het volgende:
Vorige week vrijdag testritten van de protos tussen Eindhoven en Venlo:
Hier op Helmond, Brouwhuis, (ja net iets te laat)
http://members.lycos.nl/tomme6/Foto-0035.jpg
En nog wat later op station Deurne
http://members.lycos.nl/tomme6/Foto-0036.jpg
Vooral dankzij de trage chip van een kneiter schrale cam denk ikquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:35 schreef Peterselieman het volgende:
Die eerste foto levert zo wel een mooi plaatje op, misschien wel dankzij het te laat nemen van de foto
Mijn telefoon heeft de zelfde kwaal, ontdekte ik toen ik een bovenleidingportaal van linksonder naar rechtsboven op de foto zag staan...quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral dankzij de trage chip van een kneiter schrale cam denk ik
Vriend van me heeft ook veel van dat soort foto's van voorbij rijdende auto's en trucks. Geeft wel een gaaf effect
Dan nu voor de kenners: waar is deze foto genomen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mijn telefoon heeft de zelfde kwaal, ontdekte ik toen ik een bovenleidingportaal van linksonder naar rechtsboven op de foto zag staan...
Zo dus:
[afbeelding]
doe is hintje?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan nu voor de kenners: waar is deze foto genomen?
Kut, dat had een edit moeten zijn in plaats van een quote...
De bovenleidingpaal. Een globale aanduiding is ook al genoeg, ik hoef geen lijn of kilometrering.quote:
ik zou zeggen zl - lwquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Op het eerste gezicht zou ik gokken tussen Almelo en Deventer
Ze worden toch niet gedoneerd aan Veslopiaquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
Ik hoorde dat op 26 mei de Veenexpressen de laatste meters voor xx gaan maken. Gaat iemand volgende week nog een afscheidsreisje maken met die dingen?
Nee, Veolia heeft geen belangstelling getoond voor nog meer Wadjes, dus alles dat bij Arriva of CXX aan de kant gaat, gaat ook echt terzijde en sloop lijkt me daar een logisch vervolg op.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:42 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ze worden toch niet gedoneerd aan VeslopiaWant dat zou beteken het einde van die dingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |