Dan had je beter uit je doppen moeten kijken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's heul bluf dikke flapkees, er stond niemand in Purmerend die op jou had kunnen lijken, en we hadden daar op de heenweg een grove +11
Ik zal de footage nog weleens bekijken danquote:Op zondag 13 mei 2007 12:33 schreef Duvel het volgende:
Dan had je beter uit je doppen moeten kijken.En een nieuw horloge moeten kopen volgens mij. Maar ik post vanavond, met een beetje mazzel, wel wat bewijs. Ik heb hier geen mogelijkheid om m'n foto's van m'n toestel te halen.
Hoe weet je nou of iemand op mij kan lijken?
oh waar kan ik me aanmeldenquote:Op zondag 13 mei 2007 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Teveel machinisten uit de Bible Belt?
sowieso, dan is dit natuurlijk ook niet waar:
[..]
dan moderniseer ik handmatig die plan V!quote:Op zondag 13 mei 2007 13:17 schreef Zug-Chef het volgende:
Tot dat je het elke dag 10x op en neer moet. Dan piep je wel anders
* Zug-Chef vindt Arriva, Veolia en Connexxion-mcn'en stumperds 1e rang
Begin maar met het herfunctionaliseren van die "schoonmaakkast"quote:Op zondag 13 mei 2007 13:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dan moderniseer ik handmatig die plan V!
Goed plan!quote:Op zondag 13 mei 2007 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Begin maar met het herfunctionaliseren van die "schoonmaakkast"
Oh sorry, ik nam aan dat je jonger dan 55 wasquote:Op zondag 13 mei 2007 12:33 schreef Duvel het volgende:
Dan had je beter uit je doppen moeten kijken.En een nieuw horloge moeten kopen volgens mij. Maar ik post vanavond, met een beetje mazzel, wel wat bewijs. Ik heb hier geen mogelijkheid om m'n foto's van m'n toestel te halen.
Hoe weet je nou of iemand op mij kan lijken?
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh sorry, ik nam aan dat je jonger dan 55 was
ow kap toch eens met janken over dat kutdorpquote:Op zondag 13 mei 2007 17:44 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Cool, alleen heb je bordje Marnehuizen niet![]()
ze hebben gewoon achter de ICM gehangen johquote:Op zondag 13 mei 2007 19:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Tof verslagje
Had dat ding nog wel genoeg diesel om weer helemaal naar de Achterhoek te kachelen?
Zal toch wel een tank van 1.000 Liter onderhangen, met een verbruik van 1:1 kan je wel een beetje rond tuffen door Nederland. Ding komt ook nog gewoon de bult op bij de Hemtunnel, of komt ie er met 100 km/h inschietenquote:Op zondag 13 mei 2007 19:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Tof verslagje
Had dat ding nog wel genoeg diesel om weer helemaal naar de Achterhoek te kachelen?
Nou dat viel nog niet mee iddquote:Op zondag 13 mei 2007 19:07 schreef Brembo het volgende:
[..]
Zal toch wel een tank van 1.000 Liter onderhangen, met een verbruik van 1:1 kan je wel een beetje rond tuffen door Nederland. Ding komt ook nog gewoon de bult op bij de Hemtunnel, of komt ie er met 100 km/h inschieten.
GOED kijken. Naar de trein.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wie ziet er nou een trein in dat billboard??
Hier ja?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:42 schreef SNArky het volgende:
Tof, mijn tante heeft nog gewoond in het station van Opperdoes (toen het inmiddels geen station meer was)
Thanks! Ik vond het verslag van Fles ook leuk, alleen mis ik nog wanneer Fles nou afknapte en afstapte, en waarom? Of heb ik daar overheen gelezen?quote:
Oh ja, goede reden!quote:Op zondag 13 mei 2007 22:40 schreef Zug-Chef het volgende:
Waarschijnlijk omdat ie nog 2 bordjes moest
Bier halen en me in anderhalf uur zo bezatten dat ik mee kan komen met de sociaalgehandicapten? Ook in Hoorn hebben ze bier.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, waarschijnlijk niet dus
Maar na terugkomst in Hoorn had ik de keus:
1. bijna anderhalf uur wachten, en nog de rest van de dag met de sociaalgehandicapten onderweg
2. meteen door naar Amsterdam, bier en zelf een rondje maken.
Wat zou je doen?
quote:Na een tijdje viel me het volgende plaatje op.
Wie was toch ook alweer de man met zijn stationsnaam bordjes.
Edjequote:Op maandag 14 mei 2007 09:22 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik citeer vanaf http://www.opeenshadikhetforum.nl/viewtopic.php?p=135161#135161
[..]
[afbeelding]
Ghehehe!quote:Op maandag 14 mei 2007 09:22 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nou nou, geniaal hoorquote:
Had jij zo goed opgelet, had je me bij Nhk zien staan.quote:
Ja, dat kan gebeuren, helaas. En op de terugweg zat je er al niet meer in, toch?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, ik zat links in de trein. Bovendien keek ik naar station Purmerend, en daar stonden alleen bejaarden
Nee. Op de terugweg verkoos ik een DDARretjequote:Op maandag 14 mei 2007 12:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, dat kan gebeuren, helaas. En op de terugweg zat je er al niet meer in, toch?
Sociaal gehandicaptenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
1. bijna anderhalf uur wachten, en nog de rest van de dag met de sociaalgehandicapten onderweg
Mochten personen onder de 30 tōch mee?!?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:23 schreef Zug-Chef het volgende:
Nou als je een 18 jarige ziet duimen.... Dan weet ik genoeg
Onder begeleidingquote:
je komt er ook altijd telaat mee hequote:Op maandag 14 mei 2007 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onder begeleiding
Nee, ik overdrijf wel een beetje hoor, er waren ook zat "normale" lui meeMaar goed, dat soort activiteiten trekt nou eenmaal een vrij specifiek soort publiek, zeg maar. Leuk ritje, maar ik zal zoiets niet meer in m'n eentje doen
aah nu zie ik t plaatje wel.. stom school netwerkquote:Op maandag 14 mei 2007 09:22 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat kan ik me voorstellen. Ik ben twaalf jaar geleden in mijn eentje meegeweest met de werkgroep 1501. Op zich wel lollig, maar je moet het net treffen met de mensen die in je buurt zitten. En dat kan best lastig zijn bij het treinenminnende publiek.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onder begeleiding
Nee, ik overdrijf wel een beetje hoor, er waren ook zat "normale" lui meeMaar goed, dat soort activiteiten trekt nou eenmaal een vrij specifiek soort publiek, zeg maar. Leuk ritje, maar ik zal zoiets niet meer in m'n eentje doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |