Die eerste foto levert zo wel een mooi plaatje op, misschien wel dankzij het te laat nemen van de fotoquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:22 schreef tomme6 het volgende:
Vorige week vrijdag testritten van de protos tussen Eindhoven en Venlo:
Hier op Helmond, Brouwhuis, (ja net iets te laat)
http://members.lycos.nl/tomme6/Foto-0035.jpg
En nog wat later op station Deurne
http://members.lycos.nl/tomme6/Foto-0036.jpg
Vooral dankzij de trage chip van een kneiter schrale cam denk ikquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:35 schreef Peterselieman het volgende:
Die eerste foto levert zo wel een mooi plaatje op, misschien wel dankzij het te laat nemen van de foto
Mijn telefoon heeft de zelfde kwaal, ontdekte ik toen ik een bovenleidingportaal van linksonder naar rechtsboven op de foto zag staan...quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral dankzij de trage chip van een kneiter schrale cam denk ik
Vriend van me heeft ook veel van dat soort foto's van voorbij rijdende auto's en trucks. Geeft wel een gaaf effect
Dan nu voor de kenners: waar is deze foto genomen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mijn telefoon heeft de zelfde kwaal, ontdekte ik toen ik een bovenleidingportaal van linksonder naar rechtsboven op de foto zag staan...
Zo dus:
[afbeelding]
doe is hintje?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan nu voor de kenners: waar is deze foto genomen?
Kut, dat had een edit moeten zijn in plaats van een quote...
De bovenleidingpaal. Een globale aanduiding is ook al genoeg, ik hoef geen lijn of kilometrering.quote:
ik zou zeggen zl - lwquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Op het eerste gezicht zou ik gokken tussen Almelo en Deventer
Ze worden toch niet gedoneerd aan Veslopiaquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
Ik hoorde dat op 26 mei de Veenexpressen de laatste meters voor xx gaan maken. Gaat iemand volgende week nog een afscheidsreisje maken met die dingen?
Nee, Veolia heeft geen belangstelling getoond voor nog meer Wadjes, dus alles dat bij Arriva of CXX aan de kant gaat, gaat ook echt terzijde en sloop lijkt me daar een logisch vervolg op.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:42 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ze worden toch niet gedoneerd aan VeslopiaWant dat zou beteken het einde van die dingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |