tja, hij doet maar lekkerquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Denk eerder weer een Spaanse club. Levante ofzo. Lekker in de Spaanse zon af en toe een wedstrijdje meepikken in de luwte van de Primera Division.
Ik heb gehoord van de buurvrouw van het nichtje van Kluivert dat Twente interesse heeft.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:30 schreef Dos37 het volgende:
Is er al wat bekend? of geruchten. Qatar misschien.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:05 schreef Dos37 het volgende:
agh hij mag de veters van Blaise nog niet strikken.
Kan niet. Daar heb je karakter voor nodig.quote:Geef hem een prestatiecontract, dan drukt ie niet zo zwaar op de begrotingEn kan zijn kennis overdragen aan Huntelaar e.d.
Gewoon een mentor-rol, a la v. Hooijdonk
Hij kan denk ik op een lager niveau nog makkelijk mee. Ik zie hem niet zo snel bij een mindere club in Europa spelen, dus lijkt me inderdaad een land als Quatar wel een optie. Anders zal hij de schoenen wel opbergen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:35 schreef DeVinger het volgende:
Als die slim is kapt hij gewoon en gaat hij naar Quatar oid.
quote:Kluivert mag het proberen in Engeland
Patrick Kluivert krijgt de mogelijkheid om een contract af te dwingen bij het Engelse Sheffield Wednesday. Manager Brian Laws verklaarde tegenover de BBC dat de spits, die mag vertrekken bij PSV, de kans krijgt zich te bewijzen wanneer hij daar zelf zin in heeft.
Of de 31-jarige oud-international namelijk in gaat op het aanbod is nog ongewis. “We hebben hem uitgenodigd om een oordeel over hem te vellen. Het is slechts een mogelijkheid voor ons, en op dit moment is er dan ook nog niks concreet. We hebben in ieder geval een voorstel gedaan,” aldus Laws.
Wednesday, dat momenteel actief is in het Engelse Championship, zou na Newcastle United de tweede club in Groot-Brittanië betekenen voor Kluivert. Nadat hij Newcastle verliet toog hij naar Valencia in Spanje, om vervolgens na één jaar aldaar terug te keren naar Nederland bij PSV.
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:39 schreef PLAE@ het volgende:
Wat is dat nou voor onzinnige vraag.
Vluchten voor die zwangere teef natuurlijk.
Nee juist te slecht.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:56 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Hij moet gewoon naar FC Twente, maar daar is hij zeker weer te goed voor.
truequote:Op maandag 23 juli 2007 21:17 schreef FootballPlayer het volgende:
Hij heeft zijn laatste kans bij PSV al verprutst. En als het zelfs bij een warme club als PSV niet lukt lukt het nergens.
Ben ik het eigenlijk wel mee eens, maar hoe kan het zo gebeurenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:06 schreef mcyodogg het volgende:
Of weg uit Europa. Hier maakt hij zich toch alleen maar belachelijk.
Kan makkelijkquote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ben ik het eigenlijk wel mee eens, maar hoe kan het zo gebeuren?
Het kan toch niet zomaar voorbij zijn? Hij zou eigenlijk nog een jaar bij Ajax moeten voetballen.
quote:Wednesday nodigt Kluivert uit voor stage
23/7/2007 22:02
Sheffield Wednesday heeft Patrick Kluivert een oefenstage aangeboden. De 31-jarige spits zit zonder club omdat PSV weigerde zijn aflopende contract te verlengen.
Sheffields voorzitter Brian Laws verkondigde voor BBC Radio Sheffield dat hij heeft aangeklopt bij Oranje's topscorer aller tijden. 'Ik heb een goede contactpersoon in Nederland, die de zaakwaarnemer van Kluivert is. We hebben de jongen uitgenodigd en ik wil hem eens aan het werk zien. Het is een mogelijkheid. Er is op dit moment nog niets concreet, maar we hebben geïnformeerd.'
Kluivert stond het afgelopen seizoen onder contract bij PSV, waarvoor hij in zestien competitieduels tot drie doelpunten kwam. Vijf keer begon hij in de basis. Eerder droeg de 79-voudig international de shirts van Valencia, Barcelona, AC Milan, Ajax en Newcastle United.
Sheffield Wednesday eindigde het afgelopen seizoen op de negende plaats in het Championship, het tweede profniveau van Engeland. The Owls strandden op vier punten van een plaats in de play-offs om promotie.
vi.nl
Naast Makaay?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:11 schreef DrDentz het volgende:
Als de spelers bij Newcastle hem al niet begrijpen waarom zouden de kick-and-rush-houthakkers daar hem dan wel begrijpen. De Kluif weet wel beter
Samen met Frank het elftal ( El nasr ofzo?) op sleeptouw nemen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:49 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vraag me af hoeveel slechter het voetbal in Qatar is, als je ploegen als Sheffield Wednesday hoort langskomen.
Ronald...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Samen met Frank het elftal ( El nasr ofzo?) op sleeptouw nemen.
De beleving is inieder geval beter....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:49 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vraag me af hoeveel slechter het voetbal in Qatar is, als je ploegen als Sheffield Wednesday hoort langskomen.
quote:'Kluivert ziet Sheffield Wednesday wel zitten'
Patrick Kluivert heeft positief gereageerd op het aanbod dat hem is gedaan door Sheffield Wednesday-trainer Brian Laws. De spits van PSV mag op proef komen bij de Championship-ploeg, en staat daar niet onwelwillend tegenover.
Op de website van The Owls verklaard Laws dat hij contact heeft gehad met de zaakwaarnemer van Kluivert. Deze zou op zijn beurt contact op hebben genomen met de 31-jarige oud-international.
”De mogelijkheid bestaat dat het allemaal doorgaat,” bevestigt Laws. “Ik ken zijn zaakwaarnemer erg goed en tijdens ons verblijf in Nederland heeft hij mij laten weten dat Patrick op zoek is naar een andere club.”
”Vervolgens heeft hij contact opgenomen met de speler, die vervolgens liet weten geïnteresseerd te zijn,” beweert de oefenmeester. Toch houdt de club uit de vierde stad van Engeland nog een slag om de arm.
“Ik ga nog geen conclusies trekken vanwege het feit dat hij interesse zou hebben. We weten allemaal wat voor een fantastische speler hij is, maar ik wil hem eerst aan het werk zien om te kunnen bepalen hij hongerig hij nog is om te presteren.”
Ja inderdaad, hij is toch de helft van het seizoen geblesseerd en voegt verder niks toe aan SW.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:53 schreef teamlead het volgende:
jezus.. stop dan gewoon
Nee niet meegemaakt, maar dat is toch geen club voor Kluivert?? Hij is toch ongeveer even oud als RvN? En die speelt nog gewoon bij Real Madridquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom Wednesday is toch een mooie club. Wel eens een wedstrijd meegemaakt in het championship?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |