Dan moeten we ff flink doorpostenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:41 schreef ChatGirl het volgende:
We zijn al op de helft van dit topic, voor 19.00 deze proberen dicht te gooien, zodat we met 125 een nieuwe start kunnen maken?
* chatgirl heeft ondertussen mega-honger![]()
Eetze!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:41 schreef D.Rose het volgende:
de knoop is (figuurlijk) doorgehakt
We gaan Maccen
jaja, rustig maar, als ik m'n best doe noem je me spemmertquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:41 schreef ChatGirl het volgende:
We zijn al op de helft van dit topic, voor 19.00 deze proberen dicht te gooien, zodat we met 125 een nieuwe start kunnen maken?
Ik lust ook wel watquote:* chatgirl heeft ondertussen mega-honger![]()
Als ze muziek draaien is het over het algemeen nog wel te doen, vandaar 'soms'.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
that's (one of) my middle name(s)
[..]
hoezo 'soms'?
Een woord, een zin, wat maakt het ook allemaal uitquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:43 schreef D.Rose het volgende:
Dat lukt je zo wel ja, met 1 woord per post
We moeten welk flink doorposten..het is bijna 6 uur en dan post er geen hond meerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:41 schreef ChatGirl het volgende:
* chatgirl heeft ondertussen mega-honger![]()
JIJ!?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:46 schreef Glacier het volgende:
Wie gaat trouwens het nieuwe topic openen?
Wie weet wat ze allemaal uitspoken als de mics uitstaanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ze muziek draaien is het over het algemeen nog wel te doen, vandaar 'soms'.
tjaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:45 schreef Glacier het volgende:
[..]
Een woord, een zin, wat maakt het ook allemaal uit
Ik ga zo A-team kijkenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:45 schreef Glacier het volgende:
[..]
We moeten welk flink doorposten..het is bijna 6 uur en dan post er geen hond meer
Vind het allemaal prima! maar ik zal het in elk geval niet zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Degene die zich bij post 297 als vrijwilliger opwerpt, en anders degene die het topic sluit
*ff gaat lezenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:51 schreef Glacier het volgende:
[..]
Smakelijk!
Lees nog ff de FP na over de McKroket
Ik kan het niet vindenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:58 schreef Glacier het volgende:
Ach, het artikel verwees ook naar andere dingen die bij de mac gevonden waren
quote:Zo serveerde het eerder een Happy Meal met een condoom, een rat in een salade, een hamburger met glasscherven en een joint in ijsyoghurt.
Volgens mij deden we dat alquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:10 schreef Glacier het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat we het niet meer gaan redden voor 19.00, dus we kunnen het nu beter rustig aan doen ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |