Sssh! Niet iedereen hoeft het te weten!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:52 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
Hier heb je Tokio Hotel, wat krijg je als je de make up + het haar van die 2de van rechts weg denkt?
Edit: Dat was bij Frozen. Ik had het mis...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Ondertussen in België: Alle radio`s die op 3fm zijn afgesteld gaan spontaan op "zwart"...
Router en/of Modem resetten? Of als het echt kapot is, snel de verzekering bellen.... Had ook een vaag probleem bij mijn ouders thuis gisteren: Oude router, kon nieuwe instellingen van @sloom niet goed aan. Instelling veranderd en het gaat nu weer als een tgv....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:08 schreef ChatGirl het volgende:
Inmiddels wekkerradio in gebruik genomen als radio, internet buffert hier als een malle dankzij de blikseminslag van gisteravond![]()
Enlighten me?!quote:
bwhahaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:28 schreef JDude het volgende:
Een luisteraar had vanochtend een spookrijdermelding gehoord en snapte de tekst "Haal niet in en probeer met lichtsignalen de spookrijder te waarschuwen" niet.
Want, zo vroeg hij, hoe kun je een spookrijder nou inhalen?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:28 schreef JDude het volgende:
Een luisteraar had vanochtend een spookrijdermelding gehoord en snapte de tekst "Haal niet in en probeer met lichtsignalen de spookrijder te waarschuwen" niet.
Want, zo vroeg hij, hoe kun je een spookrijder nou inhalen?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:32 schreef Bigfoot414 het volgende:
Wat was nou de oplossing van die breinbreker van gisteren?
man moet naar overkant van rivier
man heeft wolf, geit en een kool
man kan maar 1 ding tegelijk in zn bootje meenemen
wat pakt ie eerst?
ik heb de oplossing niet gehoord
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/210168quote:Er zijn twee antwoorden:
1. Eerst neemt Sander de geit mee, de wolf met de kool achterlatend. Dan gaat hij terug en neemt vervolgens de wolf mee naar de overkant. Daar aangekomen, neemt hij de geit weer mee terug. Daarna brengt hij de kool over. Hij gaat nogmaals terug, de wolf met de kool achterlatend, en neemt tenslotte de geit mee over.
2. Eerst neemt Sander de geit mee, de wolf met de kool achterlatend. Dan gaat hij terug een neemt vervolgens de kool mee naar de overkant. Daar aangekomen, neemt hij de geit weer mee terug. Daarna brengt hij de wolf over. Hij gaat nogmaals terug, de wolf met de kool achterlatend, en neemt tenslotte de geit mee over.
Idd!! Mijn favoriete nummers zijn trouwens 5, 10, 11 (tot nu toe). Maar ik moet hem nog 'ns op mijn gemakje gaan luisteren.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:34 schreef Glacier het volgende:
* Glacier heeft zich gisteren gewaagd aan het nieuwe album van The Arctic Monkeys
Was ook best leuk, afwisselende nummers staan er op
Zeikerd!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:52 schreef D.Rose het volgende:
Nu is het andere topic (wat eerder was) gesloten ipv deze
Ik zie jullie wel in deel 125
Dat was eergister ook al Roos.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:52 schreef D.Rose het volgende:
Nu is het andere topic (wat eerder was) gesloten ipv deze
Ik zie jullie wel in deel 125
that's (one of) my middle name(s)quote:
hoezo 'soms'?quote:Coen en Sander overdrijven soms echt gewoon té erg...![]()
coolquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:38 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat was eergister ook al Roos.
Ik ben het (een keer) met je kritiek eens.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |