Wil je het licht in De Arena aan hebben of uit?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Leandra met dr saaie kerels met roos op het station.....
Wij kunnen dat veel beter!![]()
Ach gossie.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist, dat dacht ik nou ook toen die newbie hier wat wilde afspreken... maar voor je t weet bemoeit iedereen zich er weer mee (jaloers) en wordt er gedaan alsof het een grote ranzige orgie zal worden![]()
Alsof ze het zich nog kan permitteren te zeggen dat het licht uit moet, na mij "saai" te hebben genoemdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wil je het licht in De Arena aan hebben of uit?![]()
Bouwlampenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wil je het licht in De Arena aan hebben of uit?![]()
Nou.... ik moest eerst naar buiten kijken om te zien dat het inmiddels idd bijna onbewolkt isquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:10 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ach gossie.![]()
Nee hoor, gewoon gezellig restaurantje bij sfeervol kaarslicht op een mooie wolkenloze zomeravond gun ik je.![]()
Of is dat weer te...![]()
Dan ga jij aan een tafeltje zitten.........ergens in een restaurantje..onbewolkte avond..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.... ik moest eerst naar buiten kijken om te zien dat het inmiddels idd bijna onbewolkt is![]()
Heb ik iig een leuke avond... jij durft het toch nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan ga jij aan een tafeltje zitten.........ergens in een restaurantje..onbewolkte avond..
ik zoek wel de middenstip op...met bouwlampen!![]()
Anders kom je na het ultieme avondje uit toch ook?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb ik iig een leuke avond... jij durft het toch niet![]()
... hoe kom je er op?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Anders kom je na het ultieme avondje uit toch ook?![]()
Als ik zeker wist dat jullie er zouden zijn deed ik dat wel... maar jullie durven toch nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Anders kom je na het ultieme avondje uit toch ook?![]()
Ik wacht even op de PM van Mootie...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik zeker wist dat jullie er zouden zijn deed ik dat wel... maar jullie durven toch niet![]()
to stationsex or not to stationsex...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat moet een geyle TT worden...
Van deel 62...
Bijna goedquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:31 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
to stationsex or not to stationsex...
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:30 schreef Leandra het volgende:
En ff doorbaggeren, dan kunnen we hier verder: [SC # 62] 2 date or not 2 date...
Van de vorige date??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:36 schreef mootie het volgende:
* was even chocoladevlekken uit jurk aan het wassen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |