quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
Arlington Road?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:27 schreef wyccie het volgende:
Jemig, dat is toch Isabella Rosselini?
Jawel hoor, zeg maar wel. Doe ik iets fout dan??quote:
Ik ging net een scènebeeld zoeken, maar hoeft niet meerquote:
Nee, het is Peter Weirquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:31 schreef wyccie het volgende:
Ik heb maar twee films gezien waarin Isabella speelt, en beide zijn ze het niet.
't Is ook geen Scorsese he?
Ik vind dat mensen niet zo moeten "zeuren" over namen bijvquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel hoor, zeg maar wel. Doe ik iets fout dan??
Scott geeft voor en achternaam en jij alleen achternaam. Bovendien geeft Scott het precies gespeld zoals ik het heb opgezocht voor ik uberhaupt de vraag kon stellen omdat ik er geen bal vanaf weet.. Dus ik heb op google gezocht naar de wereldranglijst mannen tennis en dan de eerste nederlander. Dus hoewel jij sneller was, was Scott vollediger, en daarom krijgt die het punt.
Lieve Yuri,quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen niet zo moeten "zeuren" over namen bijv
laats met admiraal de ruyter daar moest dan michiel voor en erasmus moest ook de voornaam bij en dan staat de voornaam erbij en dan moet het weer perse goed gespelt zijn.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
F. Murray Abraham.
Ik weet wel dat de vragensteller beslist alleen vind ik dat ze soms wat te ijverig zijn met namenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Lieve Yuri,
Omdat ik niets van sport weet, wilde ik dit graag volledig. Scott heeft het volledig beantwoord.
Bovendien zeggen de regels:
De vraagsteller beslist wie het punt toebedeeld krijgt.
De keywords van de film op IMDb klinken erg interessant. Ik denk dat ik die een keer ga aanschaffen.quote:
Ja, doen!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:38 schreef wyccie het volgende:
De keywords van de film op IMDb klinken erg interessant. Ik denk dat ik die een keer ga aanschaffen.
Als jij een vraag stelt en in 1 minuut komen er drie antwoorden binnen waarvan de eerste alleen de achternaam is, en de tweede volledig, welke neem jij dan als goed antwoord??? Ik die tweede hoor, die heeft meer moeite gedaan om het volledig te beantwoorden, en daarom misschien net twee seconden later gepost.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik weet wel dat de vragensteller beslist alleen vind ik dat ze soms wat te ijverig zijn met namen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |