Wat om mij? Ik ben haar zat en hoef haar niet te zien dus ik vind het een strakke actie van Japie en Brian.quote:
Lieve Desii, dank voor je bezorgdheid! Je bent een scheetje!quote:
Inderdaad en dan als ze les geeft heeft ze geen last van Jaap, maar nu kiest ze ook het moment uit dat hij erbij is, ze heeft er dan ook wel een beetje omgevraagd dat Japio haar aan ging pakken. Zoals Japio het al zei, ze wist waar ze in kwam. En ik vond het een juiste opmerking, als Palma ei op Japio mag droppen mag Japio dat ook met ieder personeelslid.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben haar zoooo zat, ik roep al langer dat ze om mij niet terug hoeft te komen.
Het moet gek lopen wil ze terug komen, denk ik..quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef Marieke_B het volgende:
Ik vond Juf Judith altijd een dapper vrouwtje..en ik hoop dat ze zich niet weg laat pesten!
Zometeen inderdaad met z'n allen rond de kaarsjes nog even 'like a bridge over troubled water' zingen terwijl Jaap boete doet in de vijver..
Nee, drie bier heeft bij mij meer effect als een druppel regen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:34 schreef akveor het volgende:
Moeten jullie ook zo vaak pissen van die tikkende regendruppels...?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:34 schreef Maanvis het volgende:
Naja, hoe dan ook, chapeau voor Jaap!
Ik bedoel, als je in de kooi komt dan kun je nog zo je best doen om geen speler te worden, maar je wordt het wel en als je kapsones hebt dan verdien je het gewoon om door Jaap, de terrorkoning vernederd en geirriteerd te worden. In een normaal leven was ze allang ontslagen als de arrogante bitch die ze is, maar hier blijft ze maar terugkomen terwijl ze goddomme WEET dat DGK een show is waar de normale maatschappelijke normen en waarden niet van toepassing zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |