Wat om mij? Ik ben haar zat en hoef haar niet te zien dus ik vind het een strakke actie van Japie en Brian.quote:
Lieve Desii, dank voor je bezorgdheid! Je bent een scheetje!quote:
Inderdaad en dan als ze les geeft heeft ze geen last van Jaap, maar nu kiest ze ook het moment uit dat hij erbij is, ze heeft er dan ook wel een beetje omgevraagd dat Japio haar aan ging pakken. Zoals Japio het al zei, ze wist waar ze in kwam. En ik vond het een juiste opmerking, als Palma ei op Japio mag droppen mag Japio dat ook met ieder personeelslid.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben haar zoooo zat, ik roep al langer dat ze om mij niet terug hoeft te komen.
Het moet gek lopen wil ze terug komen, denk ik..quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef Marieke_B het volgende:
Ik vond Juf Judith altijd een dapper vrouwtje..en ik hoop dat ze zich niet weg laat pesten!
Zometeen inderdaad met z'n allen rond de kaarsjes nog even 'like a bridge over troubled water' zingen terwijl Jaap boete doet in de vijver..
Nee, drie bier heeft bij mij meer effect als een druppel regen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:34 schreef akveor het volgende:
Moeten jullie ook zo vaak pissen van die tikkende regendruppels...?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:34 schreef Maanvis het volgende:
Naja, hoe dan ook, chapeau voor Jaap!
Ik bedoel, als je in de kooi komt dan kun je nog zo je best doen om geen speler te worden, maar je wordt het wel en als je kapsones hebt dan verdien je het gewoon om door Jaap, de terrorkoning vernederd en geirriteerd te worden. In een normaal leven was ze allang ontslagen als de arrogante bitch die ze is, maar hier blijft ze maar terugkomen terwijl ze goddomme WEET dat DGK een show is waar de normale maatschappelijke normen en waarden niet van toepassing zijn!
Eens!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Inderdaad en dan als ze les geeft heeft ze geen last van Jaap, maar nu kiest ze ook het moment uit dat hij erbij is, ze heeft er dan ook wel een beetje omgevraagd dat Japio haar aan ging pakken. Zoals Japio het al zei, ze wist waar ze in kwam. En ik vond het een juiste opmerking, als Palma ei op Japio mag droppen mag Japio dat ook met ieder personeelslid.
Nou. . .quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:37 schreef Prosac het volgende:
en ja hoor.. gezellig bij elkaar
Ja, totdat er weer een scheet dwars zit bij die regie en dan krijg je weer een fontein te zien ...quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:37 schreef Liess het volgende:
En terug
Afgevoerd hoop ik.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:37 schreef Copycat het volgende:
Waar is Brian?
Drie liter of drie meter?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, drie bier heeft bij mij meer effect als een druppel regen.
Met Natasia.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef Villalux het volgende:
Hotel!
Die lag toch in een tent?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef mootie het volgende:
Verrassing........ Brian en Natasja zijn weer achter.![]()
Ik denk dat JJ nog een woordje met hem wilde wisselenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef solara4 het volgende:
waar is Brian????
tuurlijk, maar als dit puberaal gedrag is dan moet je daar als volwassen vrouw toch boven kunnen staan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier is wel eea aan vooraf gegaan en ze is kennelijk op basis van duidelijke afspraken van 'achter' toch nog teruggekomen.
Een "geintje" van iemand die je mag is nou eenmaal wat anders dan een geintje van iemand die je niet mag en die jou ook niet mag.
Ik vond het geen overdreven reactie van Judith, Judith is een volwassen vrouw, en dit gedrag van Jaap is te puberaal voor woorden, zelfs iemand die ik graag mag zou me dit niet moeten flikken, tenzij de sfeer heel erg jolig is.
Ik hoop Alcatraz.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:39 schreef schatje het volgende:
En ja hoor, die wifebeater is kennelijk weer afgevoerd. Febo of hotel?
Haha, jij hebt toch echt een soort pathologische fascinatie c.q. adoratie voor Jaap, he?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef Peter6000 het volgende:
Jaapie is okay oleeeeeeee oleeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
En dat geadoreer met Juf Judith heb ik nooit begrepen, dat is gewoon een inconsequente aandachtshoer:
-- zeggen dat je ermee stopt als de bewoners niet oefenen, en dan toch blijven komen
-- Brian als een kleuter aan de telefoon te woord staan
Hangt Eric al aan de telefoon, die zogenaamd ethisch hoogstaande walgelijke lul kan zich beter ophangen.
Jaap forever![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Natasia wel. Brian?quote:
écht gezellig is het niet hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:39 schreef jacqjacq het volgende:
als ik ruzie heb (op die manier), dan ben ik de hele dag nog pissed off en niet aanspreekbaar. en zij zitten weer gezellie bij elkaar? snap er geen reet van. dit is geen real live soap meer
Zo gezellie vind ik het niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:39 schreef jacqjacq het volgende:
als ik ruzie heb (op die manier), dan ben ik de hele dag nog pissed off en niet aanspreekbaar. en zij zitten weer gezellie bij elkaar? snap er geen reet van. dit is geen real live soap meer
Tja onze lieve heer heeft rare kostgangersquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef Peter6000 het volgende:
Jaapie is okay oleeeeeeee oleeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
En dat geadoreer met Juf Judith heb ik nooit begrepen, dat is gewoon een inconsequente aandachtshoer:
-- zeggen dat je ermee stopt als de bewoners niet oefenen, en dan toch blijven komen
-- Brian als een kleuter aan de telefoon te woord staan
Hangt Eric al aan de telefoon, die zogenaamd ethisch hoogstaande walgelijke lul kan zich beter ophangen.
Jaap forever![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn gewoon grenzen, en Jaap was daar door zijn schandalige blogje over Judith al ver overheen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:40 schreef miesy het volgende:
[..]
tuurlijk, maar als dit puberaal gedrag is dan moet je daar als volwassen vrouw toch boven kunnen staan.
het enige wat ze met haar reactie bereikte was japie een nog voldaner gevoel geven.
Wat zeur je dan dat je de Jaap aktie goedkeurd. Soms snap ik je maar nu ff nietquote:
Ja Brian was er mee gemoeid.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:41 schreef solara4 het volgende:
krijg Huub nu de schuld??? dacht dat het over JJ ging
Ook een domme aktie...quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
Huub wordt aangevallen vanwege het loslaten van een paard?
Huub zit dan ook keihard te liegen nu.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:40 schreef avonne het volgende:
Wat Jaap vertelt stond ook ergens vanmiddag. Dat Huub knipoogde en zo.
Waarom vind je dat ik zeur? Iemand zegt dat het geen rls is omdat ze nu gezellig bij elkaar zitten, nou gezellig is het niet, er wordt nog steeds geschreeuwd en elkaar verwijten gemaakt. Ik vind dat prima, maar dat staat even los van of het daar nu gezellig is of niet. Maar persoonlijk vind ik dit beter dan dat kampvuurtje met gitaargepingel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zeur je dan dat je de Jaap aktie goedkeurd. Soms snap ik je maar nu ff niet![]()
What else is newquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |