trouwens word je boos als ik nu; Ajaxquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:52 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whahah ok beter![]()
WHaha Beschouw, alleen tijdens de wedstrijd helaas
.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
trouwens word je boos als ik nu; Ajaxzeg? =D
quote:
Heb weleens toernooien gaat met teams uit allerlei landen. Was er een meisjesteam uit Denemarken. Nou, die komen dus mooi niet uit de junglequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:52 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whahah ok beter![]()
WHaha Beschouw, alleen tijdens de wedstrijd helaas
.
Ja precies, maar hoe komt er een meisjes team uit Denemarken daar terecht? Maar de Zweedse voetbal dames mogen er ook wel zijn ik ken er een paarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb weleens toernooien gaat met teams uit allerlei landen. Was er een meisjesteam uit Denemarken. Nou, die komen dus mooi niet uit de jungle![]()
Klopt, wij hadden ook internationaal voetbaltoernooi kunnen hebben kwamen meisjes teams uit Fr, Du, Be en Ne prachtig toch? Heeft onze club ons niet ingeschreven. Hadden we anders mooi was meidenvoetbal kunne kijkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb weleens toernooien gaat met teams uit allerlei landen. Was er een meisjesteam uit Denemarken. Nou, die komen dus mooi niet uit de jungle![]()
Inderdaad, had je moeten doen. Even ontopic: doe maar een nieuwe fotoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Klopt, wij hadden ook internationaal voetbaltoernooi kunnen hebben kwamen meisjes teams uit Fr, Du, Be en Ne prachtig toch? Heeft onze club ons niet ingeschreven. Hadden we anders mooi was meidenvoetbal kunne kijken![]()
Ja ik was vorig jaar in Zweden geweest en daar heb je een mooie grote stadion! Maar die dames zijn zeker wel mooiquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Inderdaad, had je moeten doen. Even ontopic: doe maar een nieuwe foto![]()
En nu weer over de Scandinavische Schoonheden![]()
Toma wordt al een ouwe lulquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:05 schreef toma het volgende:
ik heb het gevoel alsof de gemiddelde leeftijd flink gedaald is met de nieuwe inbreng
volgens mij zijn Engcatjuh en die paashaas nog altijd jongerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:17 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
Doping gebruik gesignaleerd bij Roda JC door voetbal broek.
En Toma ik weet niet wat je praat hoor maar je blijft de jongste hier
Ja Paaskonijn dacht ik al, maar Engcatjuh ik dacht dat hij 30 ofzo wasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:18 schreef toma het volgende:
[..]
volgens mij zijn Engcatjuh en die paashaas nog altijd jonger
hij is ook een ouwe lulquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:19 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja Paaskonijn dacht ik al, maar Engcatjuh ik dacht dat hij 30 ofzo was![]()
* Bjoro is een stuk jonger dan Beschouw, maar allang niet meer in de 20quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:20 schreef toma het volgende:
hij is ook een ouwe lul
maar Beschouw blijft onze opper ouwe lul![]()
Ja ik dacht het al je hebt een kind tochquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
* Bjoro is een stuk jonger dan Beschouw, maar allang niet meer in de 20
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:17 schreef BonJovi het volgende:
En Toma ik weet niet wat je praat hoor maar je blijft de jongste hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |