quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:35 schreef gebruikersnaam het volgende:
o ja heel ff off topci, maar ik vond hem wel grappig
[afbeelding]
En dat wordt er nog éénquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Hee dames kennen jullie die vitessezuid die krijgt elke keer de poedelprijs, ha ha ha
Desalniettemin ben je toch de Godfather van dit topicquote:Op maandag 14 mei 2007 22:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doe alleen niet zo vaak mee, ben niet zo vaak online
De echte godfather is methodmich. Die startte het allereerste VBL-foto-onderschrift-topicquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:36 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Desalniettemin ben je toch de Godfather van dit topic![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
De echte godfather is methodmich. Die startte het allereerste VBL-foto-onderschrift-topic
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
De echte godfather is methodmich. Die startte het allereerste VBL-foto-onderschrift-topic
Waarvoor nog steeds dankbaar!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Patras familias jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:47 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Beter mn huiswerk doen![]()
De patros familia dan ofziets![]()
Baas boven baas noemen ze ditquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Pater familias.
+ vreten! Maar speciaal voor jullie met 140+ naar huis gereden. Ik neem aan dat er nu een collecte gestart wordt om mijn potentiele verkeersboetes te betalen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
De enige baas is existenz, maar die is nog in vergadering.
betraptquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:24 schreef existenz het volgende:
Oh ja uitslag komt eraan, volgens mij hebben een hoop mensen naar hun tieten zitten staren (mits aanwezig).
AAAHHH ben ik net te laat?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:24 schreef existenz het volgende:
Oh ja uitslag komt eraan, volgens mij hebben een hoop mensen naar hun tieten zitten staren (mits aanwezig).
Hiervoor wordt inderdaad een rekeningnummer ter beschikking gesteld.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:22 schreef existenz het volgende:
[..]
+ vreten! Maar speciaal voor jullie met 140+ naar huis gereden. Ik neem aan dat er nu een collecte gestart wordt om mijn potentiele verkeersboetes te betalen?
quote:-HPayne-
-Damesvoetbal; eigenlijk alleen interessant bij de shirtjesruil na afloop...-
quote:-hardromacore-
-'Hihi haha hihihihihihi-
quote:-ruud_fr-
-Ook damesteam loopt lachend door verdediging van Feyenoord heen.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Deoxyribonucleic-
-Eerst voetbal-achtling een feit -
Nee, je had het geluk dat ik voor de jurering 2 tabs gebruik. 1 voor de opmaak, de ander om de plaatjes te bekijken. Hierdoor zat je er nog tussenquote:
Tenminste 1 puntje dan,,heb al lang niet meer meegedaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:34 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, je had het geluk dat ik voor de jurering 2 tabs gebruik. 1 voor de opmaak, de ander om de plaatjes te bekijken. Hierdoor zat je er nog tussen
Dat ligt aan beschouw, niet aan mijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tenminste 1 puntje dan,,heb al lang niet meer meegedaan
Die snap ik welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:36 schreef ruud_fr het volgende:
![]()
[..]
hij had er zestien-ling van moeten maken![]()
Meiden die voetballen hebben nooit tieten. Naja iemand uit mijn klas toch welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:40 schreef Bayswater het volgende:
Dramatische foto, ik zie alleen bij nummer 3 tieten.
Ja ik wist nog toen ik jonger was een jaar of 15 of 16 en gingen we tegen dames voetballen. Gingen we meer met de dames praten die ons moesten dekken dan voetballen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Meiden die voetballen hebben nooit tieten. Naja iemand uit mijn klas toch wel
Wij hebben soms nog wel meisjes tegen maar die lijken rechtstreeks uit de jungle te komen. Maar die uit mijn klas niet, is dus wel fijnquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:44 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja ik wist nog toen ik jonger was een jaar of 15 of 16 en gingen we tegen dames voetballen. Gingen we meer met de dames praten die ons moesten dekken dan voetballen.
Dekken? Tijdens of na de wedstrijd?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:44 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja ik wist nog toen ik jonger was een jaar of 15 of 16 en gingen we tegen dames voetballen. Gingen we meer met de dames praten die ons moesten dekken dan voetballen.
Ja dat is waar de meeste zijn echtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wij hebben soms nog wel meisjes tegen maar die lijken rechtstreeks uit de jungle te komen. Maar die uit mijn klas niet, is dus wel fijn
Zaterdag feest komt haar meisjesvoetbalteam ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:47 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja dat is waar de meeste zijn echt, maar we hadden wel mooie dames tegen. Ik ken er nog een paar
Whahah ok beterquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zaterdag feest komt haar meisjesvoetbalteam ook![]()
En die zijn niet lelijk![]()
trouwens word je boos als ik nu; Ajaxquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:52 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whahah ok beter![]()
WHaha Beschouw, alleen tijdens de wedstrijd helaas
.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
trouwens word je boos als ik nu; Ajaxzeg? =D
quote:
Heb weleens toernooien gaat met teams uit allerlei landen. Was er een meisjesteam uit Denemarken. Nou, die komen dus mooi niet uit de junglequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:52 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whahah ok beter![]()
WHaha Beschouw, alleen tijdens de wedstrijd helaas
.
Ja precies, maar hoe komt er een meisjes team uit Denemarken daar terecht? Maar de Zweedse voetbal dames mogen er ook wel zijn ik ken er een paarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb weleens toernooien gaat met teams uit allerlei landen. Was er een meisjesteam uit Denemarken. Nou, die komen dus mooi niet uit de jungle![]()
Klopt, wij hadden ook internationaal voetbaltoernooi kunnen hebben kwamen meisjes teams uit Fr, Du, Be en Ne prachtig toch? Heeft onze club ons niet ingeschreven. Hadden we anders mooi was meidenvoetbal kunne kijkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb weleens toernooien gaat met teams uit allerlei landen. Was er een meisjesteam uit Denemarken. Nou, die komen dus mooi niet uit de jungle![]()
Inderdaad, had je moeten doen. Even ontopic: doe maar een nieuwe fotoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Klopt, wij hadden ook internationaal voetbaltoernooi kunnen hebben kwamen meisjes teams uit Fr, Du, Be en Ne prachtig toch? Heeft onze club ons niet ingeschreven. Hadden we anders mooi was meidenvoetbal kunne kijken![]()
Ja ik was vorig jaar in Zweden geweest en daar heb je een mooie grote stadion! Maar die dames zijn zeker wel mooiquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Inderdaad, had je moeten doen. Even ontopic: doe maar een nieuwe foto![]()
En nu weer over de Scandinavische Schoonheden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |